Max in 30 secondenquote:Op woensdag 6 september 2023 19:55 schreef Rianne84 het volgende:
Zometeen kan Lando weer laten zien dat hij niet zo lang naar school is geweest. Verwacht hier wel veel van Max.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxquote:Op woensdag 6 september 2023 19:55 schreef Rianne84 het volgende:
Zometeen kan Lando weer laten zien dat hij niet zo lang naar school is geweest. Verwacht hier wel veel van Max.
Sainz debuteerde in 2015 in de F1quote:Op woensdag 6 september 2023 15:57 schreef Starflyer het volgende:
Mensen vergeten blijkbaar dat Verstappen in 2015/16/17 beduidend minder ervaring in de autosport (dan wel auto) had, dan zijn teamgenoten van dat moment.
2015 was zijn tweede jaar in de autosport. Sainz had er toen al zes jaar op zitten. En in 2016 had Ricciardo er al 10 jaar autosport op zitten. Dus niet verwonderlijk dat hij in die jaren niet altijd de snelste was. Na die jaren is hij niet meer verslagen.
Hij zei 'autosport', niet F1.quote:
Ik telde 2014 mee, toen hij in de F3 reed. Zijn eerste jaar in de autosport.quote:Op woensdag 6 september 2023 16:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2015 was zijn eerste volledige seizoen, zijn officiele rookie jaar. Die testritten kan je nauwelijks meetellen als 'eerste jaar'.
Of bedoel je het anders?
Dat Checo geen kans heeft.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Heel vreemde reactie van Jos. "Jullie begrijpen het nog steeds niet"
Wat bedoelt hij daarmee?
Ik zie het probleem niet maar Perez heeft wel meer kans dan op andere circuits dus ook weer niet zo gek dat die 2 hem noemen, al heb ik niet gekeken dus weet niet precies wat ze gezegd hebben over waarom.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:20 schreef franklop het volgende:
Misschien moet Jos Verstappen zich gewoon niet bezig houden met reageren op zulke berichten. Al komt zijn aard natuurlijk gewoon naar boven bij dit soort zaken.
Jammer voor Max Verstappen met name.
beetje heel hypocriet wel maar we zijn niet anders gewend van ze.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat ze de voorsprong te danken hebben aan het in 2021 overtreden van de regels en die voorsprong nog steeds hebben!
max heeft zoveel meer snelheid vanaf Miami dan Perez, ik zie het niet gebeuren ....quote:Op donderdag 7 september 2023 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet maar Perez heeft wel meer kans dan op andere circuits dus ook weer niet zo gek dat die 2 hem noemen, al heb ik niet gekeken dus weet niet precies wat ze gezegd hebben over waarom.
Ik zie de humor er wel van in. Had hij er voor jou even een smiley bij moeten zetten voor de duidelijkheid?quote:Op donderdag 7 september 2023 09:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat bedoelt hij daarmee?
Wat ik al zei het is moeilijker hier het verschil te maken, ik ga er ook wel vanuit hoor maar het zal wat dichter bij elkaar zitten.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:36 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
max heeft zoveel meer snelheid vanaf Miami dan Perez, ik zie het niet gebeuren ....
of hij moet pech krijgen
Dat Verstappen op circuits die tegen de klok inlopen echt wel kan winnen, ook al verloor hij de meest recentequote:Op donderdag 7 september 2023 09:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat bedoelt hij daarmee?
Ik denk niet dat het als humor bedoeld is.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zie de humor er wel van in. Had hij er voor jou even een smiley bij moeten zetten voor de duidelijkheid?
Ik zag er gisteravond al comments over onder die Grill the Grid video op YT. Wat een hork is het toch en dit keer is het niet eens een béétje grappig.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:38 schreef tripel7 het volgende:
Helmut besluit dat racisme best wel kan.
Is ook niet de eerste keer voor Helmut en Mexicanen zijn geen Zuid Amerikanen.quote:Op donderdag 7 september 2023 10:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zag er gisteravond al comments over onder die Grill the Grid video op YT. Wat een hork is het toch en dit keer is het niet eens een béétje grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |