Ze is zo lekker normaal.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:33 schreef svann het volgende:
Bij een persconferentie het lijstje met punten uit je BH vissen.
Dan kun je wel heel veel partijen cancelen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Judas Segers die niet meer met Rutte in een kabinet wilde.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef Gehrman het volgende:
Dilan doet het een stuk beter dan Ma Flodder en Blondie.
Ma Flodder en Blondiequote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef Gehrman het volgende:
Dilan doet het een stuk beter dan Ma Flodder en Blondie.
Zou Paling het verkiezingsprogramma al gelezen hebben?quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:58 schreef svann het volgende:
[..]Dat zeker.
Ma Flodder zal toch de babbels meer aan Blondie over moeten laten om kans te maken in verkiezingsdebatten.
Dat heb je nu eenmaal in een coalitie-land.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Omdat ze in een kabinet zaten met D66 en CU. Very sad!
Ze is als kind in een vat met helium gevallen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:18 schreef monkyyy het volgende:
Dilan kan altijd nog cartoons inspreken als ze stopt met de politiek.
Verheug me al op een debat met Gideon met z'n piepstemmetje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is als kind in een vat met helium gevallen.
Als mensen geen goede argumenten hebben begint men met dat soort taalgebruik.quote:
Zou ze dan net zo'n wereldbeeld hebben als Jinek toen ze nog met Bram was?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:04 schreef Gehrman het volgende:
Dilan heb een rijke vent. Die heeft net Ajax gekocht ofzoiets.
Dat had ik ook bij die beving in Turkije. Heel erg, en misschien helpt het voor de donaties om huilende mensen te laten zien maar ik ga het niet kijken: veel te ellendig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Meer dan jemig, wat een ellende valt er niet te zeggen.
Bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |