Nooit anders geweest. Gruwelijk lelijk. Van binnen en van buiten.quote:
Mooi Ganzenpoep-groen kleurtje toch?quote:Op maandag 4 september 2023 22:46 schreef Szura het volgende:
Wat heeft dikke Thomas voor poeplelijk vest aan
BBB vestquote:Op maandag 4 september 2023 22:46 schreef Szura het volgende:
Wat heeft dikke Thomas voor poeplelijk vest aan
Het lost zich vanzelf op omdat samenwerking noodzakelijk wordt.quote:Op maandag 4 september 2023 22:56 schreef eenjongen... het volgende:
Er zou sowieso een kiesdrempel moeten komen en dan heeft JA21 überhaupt geen recht van bestaan meer
Dat lost een paar problemen op, maar er blijven genoeg andere problemen bestaan. Het spreekrecht voor iedereen waardoor bepaalde onderwerpen onnodig lang duren om te behandelen...quote:Op maandag 4 september 2023 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Het lost zich vanzelf op omdat samenwerking noodzakelijk wordt.
We gaan het zien in november.
Wel belangrijk dat alle partijen gehoord worden.quote:Op maandag 4 september 2023 22:59 schreef eenjongen... het volgende:
Dat lost een paar problemen op, maar er blijven genoeg andere problemen bestaan. Het spreekrecht voor iedereen waardoor bepaalde onderwerpen onnodig lang duren om te behandelen...
Daar hoef je de meeste niet toe te dwingen hoor;)quote:Op maandag 4 september 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon alle huisjesmelkers dwingen om minstens ¤1000 voor een kamer te vragen. Dan komen die buitenlandse studenten hier niet meer naartoe en het gros van de Nederlandse studenten lekker thuis wonen.
Problem solved.
En ultiem dom en niks zeggend. Zie DWHN.quote:Op maandag 4 september 2023 22:44 schreef svann het volgende:
Tegen de tijd dat vrouwen aangeduid worden als te scoren emmer, gaat het zeker wat ver, Welmoed.
Zelf is ze verlegenheid zelve was te zien bij WIDM.
Een koetjes en kalfjes Op1 vandaag?quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:52 schreef dvdfreak het volgende:
Eppo van Nispen tot Sevenaer over 25 jaar Google
Gijs, Arjan en Denise van der Pijl & Mercedes Stalenhoef over de documentaire ‘Mijn grote broer’
Midas Dekkers over waarom de wolf niet gevaarlijk is
Gek duo welquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:59 schreef svann het volgende:
Fidan lijkt niet op haar gemak naast Margje.
Raar beeld.
Een aantalquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:36 schreef dvdfreak het volgende:
hoeveel aandelen google heb jij
~monkyyy
msn was beterquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:43 schreef svann het volgende:
Welterusten straks.
* zoekt nog even naar ICQ-wachtwoord -ergens.
Vriend van me had iets nieuws ontdekt. ICQ. 'Mooi man, dan hoor je een piepje.'quote:
Ha haquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:43 schreef svann het volgende:
Welterusten straks.
* zoekt nog even naar ICQ-wachtwoord -ergens.
Zoontje van van der Vaart heeft vandaag bij Ajax getekend.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
Rafael van der Vaart over de cruciale wedstrijden van het Nederlands Elftal
Ad Vandenberg, Mike Boddé en Jeroen van Inkel over het nieuwe album van The Rolling Stones
Marion Koopmans over voorbereiden op nieuwe pandemieën
Thomas Erdbrink en Sahra Mani over de positie van de vrouw in Afghanistan
En applaudisseren voor alle zorgmedewerkers.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:39 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wachten op de rellen in den haag en rotterdam
Apart forum op Fok! voor imbecielenquote:Op woensdag 6 september 2023 22:39 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wachten op de rellen in den haag en rotterdam
Ik zag vanavond levende eenden en andere niet-zeldzame-watervogels. Niet fijn.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Heb vandaag een ooievaar gezien, komt dichtbij dit.
Jeetje, kippenvel bij het lezen van deze post.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zag vanavond levende eenden en andere niet-zeldzame-watervogels. Niet fijn.
Je beseft weer hoe fragiel en tijdelijk dit alles is.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jeetje, kippenvel bij het lezen van deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ouder dan Biden en schut met z'n reet ipv z'n hoofd.quote:Op woensdag 6 september 2023 23:38 schreef svann het volgende:
Op een gegeven moment zijn ze echt te bejaard.
Elvis.quote:
18 miljoen Nederlandersquote:Op donderdag 7 september 2023 16:18 schreef dvdfreak het volgende:
Ernst Kuipers over zijn plannen om de zorg te moderniseren
Stefan de Vries en Chazia Mourali over Brigitte Bardot
Jeroen Pauw en Rick Nieman over het ideale tv-debat
Wouter de Winther met het laatse nieuws uit politiek Den Haag
Voorlopig houdt hij zijn kaken stevig op elkaar.quote:Op donderdag 7 september 2023 22:46 schreef superniger het volgende:
Pauw gaat straks het gesprek overnemen.
Ik heb nog nooit iets goeds over die serie gelezen, echt alleen maar vernietigende kritieken. Waarschijnlijk heeft Chazia zelf gebeld en lukte het niemand om op dusdanige manier 'nee' tegen haar te zeggen op een manier die ook bij haar doordringt. Comme d'habitude.quote:Op donderdag 7 september 2023 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Hoe komen ze in vredesnaam bij dit item.
Iemand op de redactie kijkt netflix, die heeft daar een mening over, goh wie zou daar een mening over hebben, kom laten we Chizia bellen om hierover te praten?
En Dilan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:39 schreef dvdfreak het volgende:
Thomas van Groningen met zijn rubriek ‘De week van Thomas’
Klaas Dijkhoff en Gert-Jan Segers over de aankomende verkiezingen
Ze is zo lekker normaal.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:33 schreef svann het volgende:
Bij een persconferentie het lijstje met punten uit je BH vissen.
Dan kun je wel heel veel partijen cancelen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Judas Segers die niet meer met Rutte in een kabinet wilde.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef Gehrman het volgende:
Dilan doet het een stuk beter dan Ma Flodder en Blondie.
Ma Flodder en Blondiequote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef Gehrman het volgende:
Dilan doet het een stuk beter dan Ma Flodder en Blondie.
Zou Paling het verkiezingsprogramma al gelezen hebben?quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:58 schreef svann het volgende:
[..]Dat zeker.
Ma Flodder zal toch de babbels meer aan Blondie over moeten laten om kans te maken in verkiezingsdebatten.
Dat heb je nu eenmaal in een coalitie-land.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:56 schreef monkyyy het volgende:
Omdat ze in een kabinet zaten met D66 en CU. Very sad!
Ze is als kind in een vat met helium gevallen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:18 schreef monkyyy het volgende:
Dilan kan altijd nog cartoons inspreken als ze stopt met de politiek.
Verheug me al op een debat met Gideon met z'n piepstemmetje.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is als kind in een vat met helium gevallen.
Als mensen geen goede argumenten hebben begint men met dat soort taalgebruik.quote:
Zou ze dan net zo'n wereldbeeld hebben als Jinek toen ze nog met Bram was?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:04 schreef Gehrman het volgende:
Dilan heb een rijke vent. Die heeft net Ajax gekocht ofzoiets.
Dat had ik ook bij die beving in Turkije. Heel erg, en misschien helpt het voor de donaties om huilende mensen te laten zien maar ik ga het niet kijken: veel te ellendig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Meer dan jemig, wat een ellende valt er niet te zeggen.
Bij deze.
Drie dagen geëvacueerd geweest in 1995. Dat was al een historische gebeurtenis met standbeelden en al.quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:52 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb wel gekeken en het blijft afschuwelijk dit soort natuurrampen, net als overstromingen en enorme natuurbranden. Voel mij dan weer aardig veilig in dit kikkerlandje onder de zeespiegel. Mijn kind heeft in Groningen een keertje een hele lichte aardbeving meegemaakt en dat was voor haar ook iets nieuws, alsof er een vrachtwagen onder haar woning reed, vreemde gewaarwording en dan heb je het nog maar over een paar scheurtjes. Supereng!
quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:04 schreef Gehrman het volgende:
Dilan heb een rijke vent. Die heeft net Ajax gekocht ofzoiets.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 11 september 2023 21:33 schreef superniger het volgende:
⣿⣿⣿⡇⢩⠘⣴⣿⣥⣤⢦⢁⠄⠉⡄⡇⠛⠛⠛⢛⣭⣾⣿⣿⡏
⣿⣿⣿⡇⠹⢇⡹⣿⣿⣛⣓⣿⡿⠞⠑⣱⠄⢀⣴⣿⣿⣿⣿⡟
⣿⣿⣿⣧⣸⡄⣿⣪⡻⣿⠿⠋⠄⠄⣀⣀⢡⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠘⣿⣿⣿⣿⣷⣭⣓⡽⡆⡄⢀⣤⣾⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠄⢨⡻⡇⣿⢿⣿⣿⣭⡶⣿⣿⣿⣜⢿⡇⡿⠟⠉
⠄⠸⣷⡅⣫⣾⣿⣿⣿⣷⣙⢿⣿⣿⣷⣦⣚⡀
⠄⠄⢉⣾⡟⠙⠶⠖⠈⢻⣿⣷⣅⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶⡆⠄⣤⡀
⠄⢠⣿⣿⣧⣀⣀⣀⣀⣼⣿⣿⣿⡎⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣇⠄⠈⠁
⠄⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢇⣎⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶
⠄⠄⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢟⣫⣾⣿⣷⡹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟
⠄⠄⠄⠄⢮⣭⣍⡭⣭⡵⣾⣿⣿⣿⡎⣿⣿⣌⠻⠿⠿⠿⠟⠋
⠄⠄⠄⠄⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣹⣿⣿⣿⡇⣿⣿⡿
⠄⠄⣀⣴⣾⣶⡞⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⡿⠃
⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣹⣿⣿⣿⣿⣿⡟⣹⣿⣳⡄
Boh Femke.
De WN-presentatoren zijn erg benieuwd naar haar belangwekkende opinie.quote:Op maandag 11 september 2023 18:35 schreef monkyyy het volgende:
Femke Merel komt vast een objectief verhaal houden over de partij waar zij en haar man uit is gebonjourd.
Jij gaat op OnlyFans kijken?quote:Op maandag 11 september 2023 21:33 schreef superniger het volgende:
⣿⣿⣿⡇⢩⠘⣴⣿⣥⣤⢦⢁⠄⠉⡄⡇⠛⠛⠛⢛⣭⣾⣿⣿⡏
⣿⣿⣿⡇⠹⢇⡹⣿⣿⣛⣓⣿⡿⠞⠑⣱⠄⢀⣴⣿⣿⣿⣿⡟
⣿⣿⣿⣧⣸⡄⣿⣪⡻⣿⠿⠋⠄⠄⣀⣀⢡⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠘⣿⣿⣿⣿⣷⣭⣓⡽⡆⡄⢀⣤⣾⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠄⢨⡻⡇⣿⢿⣿⣿⣭⡶⣿⣿⣿⣜⢿⡇⡿⠟⠉
⠄⠸⣷⡅⣫⣾⣿⣿⣿⣷⣙⢿⣿⣿⣷⣦⣚⡀
⠄⠄⢉⣾⡟⠙⠶⠖⠈⢻⣿⣷⣅⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶⡆⠄⣤⡀
⠄⢠⣿⣿⣧⣀⣀⣀⣀⣼⣿⣿⣿⡎⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣇⠄⠈⠁
⠄⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢇⣎⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶
⠄⠄⠻⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢟⣫⣾⣿⣷⡹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟
⠄⠄⠄⠄⢮⣭⣍⡭⣭⡵⣾⣿⣿⣿⡎⣿⣿⣌⠻⠿⠿⠿⠟⠋
⠄⠄⠄⠄⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣹⣿⣿⣿⡇⣿⣿⡿
⠄⠄⣀⣴⣾⣶⡞⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣾⣿⡿⠃
⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣹⣿⣿⣿⣿⣿⡟⣹⣿⣳⡄
Boh Femke.
quote:
Bij BBB oliebollen met mayo? @Van_Poppelquote:Op maandag 11 september 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ze moet gewoon lekker bij de VVD komen, lekker wijntjes achterover slaan, toastjes met zalm eten, beetje ouwehoeren, heerlijk partijcongress
Hmmm heerlijkquote:Op maandag 11 september 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Ze moet gewoon lekker bij de VVD komen, lekker wijntjes achterover slaan, toastjes met zalm eten, beetje ouwehoeren, heerlijk partijcongress
Bitterballen was het toch altijd op het partijcongres.quote:Op maandag 11 september 2023 22:59 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op maandag 11 september 2023 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij BBB oliebollen met mayo? @:Van_Poppel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 september 2023 23:07 schreef Gehrman het volgende:
Misschien kan de D66 rechter in kwestie het even komen uitleggen.
Jij durft de provinciegrens niet over.quote:Op maandag 11 september 2023 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Lekker boeiend, ik kom daar toch nooit.
Mensen die herhaaldelijk snelwegen blokkeren.quote:
Nulle poena sine legis.quote:Op maandag 11 september 2023 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die herhaaldelijk snelwegen blokkeren.
Oh, ik hoopte op bijv dikke lui zoals Tata en velen die ook heel veel subsidie (lees belastingvoordeel) ontvingen. Daar zijn die 'arme' sloebers waar jij op doelt niks bij vergeleken.quote:Op maandag 11 september 2023 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen die herhaaldelijk snelwegen blokkeren.
Die ook de uitkeringen afpakken.quote:Op maandag 11 september 2023 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op bijv dikke lui zoals Tata en velen die ook heel veel subsidie (lees belastingvoordeel) ontvingen. Daar zijn die 'arme' sloebers waar jij op doelt niks bij vergeleken.
Jammer jaquote:Op maandag 11 september 2023 22:59 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Femke heb een dikke kop gekregen
Verhuizen naar Rusland een optie?quote:Op maandag 11 september 2023 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
Ik ben behoorlijk teleurgesteld in het democratische bestel, doe dan maar eens eerlijk en zet er een dictator op, want kennelijk is daar behoefte aan.
Ok, welke keuze dan?quote:Op maandag 11 september 2023 23:51 schreef svann het volgende:
[..]
Verhuizen naar Rusland een optie?
De kiezer is hier toch echt aan de macht, hoe wispelturig of ongeïnteresseerd ook.
Ze liggen goed op mijn barbecue.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Komt het nu wel goed met de dieren???
Gelukkig, dat is een hele opluchtingquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze liggen goed op mijn barbecue.
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:55 schreef svann het volgende:
Thomas met electrocutie-vest.
Deden ze dat bij Try before you die ofzo niet ook eens?
Dat is even wat anders.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
Dat waren weeën bij proefkonijnen toch?
Is actiever dan ooit. Wel meer polarisatie.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Elon's grootste geschenk aan de mensheid is Twitter de grond in jagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |