Daarom schuift ze als gezicht Mona naar voren , samen komen ze een heel eindquote:Op zondag 3 september 2023 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vd Plas is geen premier materiaal, te lomp, moeilijk engels, niet echt beleidskundig.
Van der Plas een soort Merkelquote:Op zondag 3 september 2023 11:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daarom schuift ze als gezicht Mona naar voren , samen komen ze een heel eind
Als vd Plas in haar rol groeit zie ik haar wel als een soort Merkel
Ze kan zeker respect afdwingen, Mona weet ik niet
Merkel was ook zeker geen ster in engels, absoluut niet,quote:
Onzin. Maar Mona Keijzer is voor mij juist typisch zo iemand met een ego waar je een dag voor nodig hebt om er omheen te lopen...quote:Op zondag 3 september 2023 11:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja mona als voormalig staatssecretaris ja. Vriendelijke vrouw, goede inborst, bescheiden.
Maar ik weet dat jij dat niet ziet omdat je iedereen die geen linkse dominee is afschiet,
vd Plas heeft juist geen Ego , ze zijn elkaar tegenpolen op alle frontenquote:Op zondag 3 september 2023 12:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onzin. Maar Mona Keijzer is voor mij juist typisch zo iemand met een ego waar je een dag voor nodig hebt om er omheen te lopen...
Als BBB de grootste zou worden , maar dat denk ik nietquote:Op zondag 3 september 2023 12:37 schreef BlackLining het volgende:
Ja. En toch zie ik Keijzer I ook echt niet gebeuren. Het zou een ramp zijn, maar ik kan me er vooralsnog echt niet druk om maken.
Merkel was ook wel tig keer intelligenter natuurlijk. Dokter in weet ik wat allemaal. Je merkt aan Caroline ook wel dat als het moeilijk wordt ze niet echt meekan. De outsider spelen die het niet zo heeft op 'Den haag' heeft ze goed gedaan maar die act is een keer uitgewerkt.quote:Op zondag 3 september 2023 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vd Plas is geen premier materiaal, te lomp, moeilijk engels, niet echt beleidskundig.
Ja klopt, maar dat weet iedereen inclusief BBB kiezer.quote:Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Merkel was ook wel tig keer intelligenter natuurlijk. Dokter in weet ik wat allemaal. Je merkt aan Caroline ook wel dat als het moeilijk wordt ze niet echt meekan. De outsider spelen die het niet zo heeft op 'Den haag' heeft ze goed gedaan maar die act is een keer uitgewerkt.
Beetje de anti-these van Mark Rutte en zijn jaren.quote:Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat weet iedereen inclusief BBB kiezer.
Ze is ook niet gekozen om haar intellect, esthetisch voorkomen, of om haar titels he.
Waarom moeten we op jou stemmen "Ik ben gezellig".quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje de anti-these van Mark Rutte en zijn jaren.
Inhoudelijk word ik er wat droef van.
Volgens appelleert Timmermans ook nogal aan dat sentiment hoorquote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom moeten we op jou stemmen "Ik ben gezellig".
Ik heb Van Der Plas nooit Engels horen praten maar ik begreep dat zij een Ierse moeder had en dat Engels daarom juist geen probleem was. En daarnaast… Rutte heeft een aardige woordenschat maar een steenkolenaccent die niet bij zijn leeftijd past.quote:Op zondag 3 september 2023 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik denk dat als het moet dat ze zich heel goed zou reddden , in de kamer en op TV laat ze zich ook de kaas niet van het brood etenquote:Op zondag 3 september 2023 20:16 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik heb Van Der Plas nooit Engels horen praten maar ik begreep dat zij een Ierse moeder had en dat Engels daarom juist geen probleem was. En daarnaast… Rutte heeft een aardige woordenschat maar een steenkolenaccent die niet bij zijn leeftijd past.
Vooral het woordje "gewoon" en "normaal" 100x herhalen in een betoog en je hebt de zetels zo binnen.quote:Op zondag 3 september 2023 20:28 schreef Gimmick het volgende:
Oh nee, dat zeker niet. Ze slaat absoluut een modderfiguur die niet verder komt dan standaard frasen.
‘De mensen in het land hebben genoeg van gezeur over {{onderwerp waar Van Der Plas niets van snapt}} en willen gewoon op zaterdag naar de {{bakker || slager || kapper || sportclub}} zonder Haags gezeur.’
Ik heb het hem nog nooit horen zeggen, Van der Plas wel.quote:Op zondag 3 september 2023 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens appelleert Timmermans ook nogal aan dat sentiment hoor
Ik zie Mark van den Oever wel uitgroeien tot een soort Joop den Uyl.quote:
Lol, dat jij nou denkt dat:quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:26 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Die zit nu bij BVNL toch.
Maar ik ga weer lekker FVD stemmen. Als iedereen dit zou doen. Dan bestond er ook geen gezeik meer over coalities vormen en water bij de wijn moeten doen. Dat domme kiezers zich weer bedrogen gaan voelen omdat hun linkse partij (nieuw social contract bijv) zich weer bij CDA en VVD zal voegen. Strategisch stemmen heeft nooit gewerkt. Daar moet iedereen mee gewoon mee stoppen. Gewoon stemmen op wie je wilt. En nooit meer luisteren naar sturende Eenvandaag polls
Waarom? Caroline is gwn de lijsttrekker van BBBquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:46 schreef capricia het volgende:
Mona wordt nu opeens gewoon kamerlid.
[ twitter ]
Wat een zooitje.![]()
Ik denk dat Mona zichzelf niet gewoon als kamerlid ziet. Ze is gepresenteerd als premier kandidaat.quote:Op woensdag 6 september 2023 00:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom? Caroline is gwn de lijsttrekker van BBB
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |