abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2023 @ 11:44:11 #101
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210517357
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2023 11:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vd Plas is geen premier materiaal, te lomp, moeilijk engels, niet echt beleidskundig.
Daarom schuift ze als gezicht Mona naar voren , samen komen ze een heel eind
Als vd Plas in haar rol groeit zie ik haar wel als een soort Merkel

Ze kan zeker respect afdwingen, Mona weet ik niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210517379
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 11:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Daarom schuift ze als gezicht Mona naar voren , samen komen ze een heel eind
Als vd Plas in haar rol groeit zie ik haar wel als een soort Merkel

Ze kan zeker respect afdwingen, Mona weet ik niet
Van der Plas een soort Merkel _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 3 september 2023 @ 11:54:05 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210517441
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2023 11:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Merkel was ook zeker geen ster in engels, absoluut niet,
Afgezien daarvan is het vaak niet meer dan wat oplezen van een voorgekauwd briefje
daarnaast met wat training , vd Plas is niet gewend aan veel drukte en reizen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210517632
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2023 11:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja mona als voormalig staatssecretaris ja. Vriendelijke vrouw, goede inborst, bescheiden.

Maar ik weet dat jij dat niet ziet omdat je iedereen die geen linkse dominee is afschiet,
Onzin. Maar Mona Keijzer is voor mij juist typisch zo iemand met een ego waar je een dag voor nodig hebt om er omheen te lopen...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  zondag 3 september 2023 @ 12:28:06 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210517765
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 12:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Onzin. Maar Mona Keijzer is voor mij juist typisch zo iemand met een ego waar je een dag voor nodig hebt om er omheen te lopen...
vd Plas heeft juist geen Ego , ze zijn elkaar tegenpolen op alle fronten
Maar vd Plas kan in haar rol absoluut gaan groeien , ze ziet op tegen half europa ontmoeten
pi_210517910
Ja. En toch zie ik Keijzer I ook echt niet gebeuren. Het zou een ramp zijn, maar ik kan me er vooralsnog echt niet druk om maken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zondag 3 september 2023 @ 13:39:47 #107
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210518698
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 12:37 schreef BlackLining het volgende:
Ja. En toch zie ik Keijzer I ook echt niet gebeuren. Het zou een ramp zijn, maar ik kan me er vooralsnog echt niet druk om maken.
Als BBB de grootste zou worden , maar dat denk ik niet

vvd Plas blijft toch de kracht achter BBB , maakt niet uit wie op het plaatje staat
pi_210520833
quote:

[..]
Vd Plas is geen premier materiaal, te lomp, moeilijk engels, niet echt beleidskundig.
Merkel was ook wel tig keer intelligenter natuurlijk. Dokter in weet ik wat allemaal. Je merkt aan Caroline ook wel dat als het moeilijk wordt ze niet echt meekan. De outsider spelen die het niet zo heeft op 'Den haag' heeft ze goed gedaan maar die act is een keer uitgewerkt.
  zondag 3 september 2023 @ 15:53:47 #109
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_210520970
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 15:47 schreef Confetti het volgende:

[..]
Merkel was ook wel tig keer intelligenter natuurlijk. Dokter in weet ik wat allemaal. Je merkt aan Caroline ook wel dat als het moeilijk wordt ze niet echt meekan. De outsider spelen die het niet zo heeft op 'Den haag' heeft ze goed gedaan maar die act is een keer uitgewerkt.
Ja klopt, maar dat weet iedereen inclusief BBB kiezer.
Ze is ook niet gekozen om haar intellect, esthetisch voorkomen, of om haar titels he.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 15:57:11 #110
236264 crew  capricia
pi_210521043
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2023 15:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja klopt, maar dat weet iedereen inclusief BBB kiezer.
Ze is ook niet gekozen om haar intellect, esthetisch voorkomen, of om haar titels he.
Beetje de anti-these van Mark Rutte en zijn jaren.
Inhoudelijk word ik er wat droef van.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210522719
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Beetje de anti-these van Mark Rutte en zijn jaren.
Inhoudelijk word ik er wat droef van.
Waarom moeten we op jou stemmen "Ik ben gezellig". :')
  zondag 3 september 2023 @ 20:06:49 #112
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210524409
Mona Keijzer kan gewoon geen premier worden. Is het vorige kabinet uitgeflikkerd omdat ze haar eigen mening belangrijker vond dan het collectief. Dat is echt niet iedereen vergeten....
  zondag 3 september 2023 @ 20:10:01 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_210524446
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom moeten we op jou stemmen "Ik ben gezellig". :')
Volgens appelleert Timmermans ook nogal aan dat sentiment hoor :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 3 september 2023 @ 20:16:28 #114
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_210524525
quote:

[..]
Ik heb Van Der Plas nooit Engels horen praten maar ik begreep dat zij een Ierse moeder had en dat Engels daarom juist geen probleem was. En daarnaast… Rutte heeft een aardige woordenschat maar een steenkolenaccent die niet bij zijn leeftijd past.
I am a black hole shitting into the void
  zondag 3 september 2023 @ 20:21:16 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_210524606
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 20:16 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Ik heb Van Der Plas nooit Engels horen praten maar ik begreep dat zij een Ierse moeder had en dat Engels daarom juist geen probleem was. En daarnaast… Rutte heeft een aardige woordenschat maar een steenkolenaccent die niet bij zijn leeftijd past.
ik denk dat als het moet dat ze zich heel goed zou reddden , in de kamer en op TV laat ze zich ook de kaas niet van het brood eten
  zondag 3 september 2023 @ 20:28:07 #116
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_210524686
Oh nee, dat zeker niet. Ze slaat absoluut een modderfiguur die niet verder komt dan standaard frasen.

‘De mensen in het land hebben genoeg van gezeur over {{onderwerp waar Van Der Plas niets van snapt}} en willen gewoon op zaterdag naar de {{bakker || slager || kapper || sportclub}} zonder {{Haags || Brussels || Hilversums}} gezeur.’

[ Bericht 3% gewijzigd door Gimmick op 03-09-2023 23:04:07 ]
I am a black hole shitting into the void
pi_210524790
Van der Plas met Merkel vergelijken :') _O- _O-
  zondag 3 september 2023 @ 21:43:09 #118
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210525660
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 20:28 schreef Gimmick het volgende:
Oh nee, dat zeker niet. Ze slaat absoluut een modderfiguur die niet verder komt dan standaard frasen.

‘De mensen in het land hebben genoeg van gezeur over {{onderwerp waar Van Der Plas niets van snapt}} en willen gewoon op zaterdag naar de {{bakker || slager || kapper || sportclub}} zonder Haags gezeur.’
Vooral het woordje "gewoon" en "normaal" 100x herhalen in een betoog en je hebt de zetels zo binnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_210526890
quote:
7s.gif Op zondag 3 september 2023 20:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Volgens appelleert Timmermans ook nogal aan dat sentiment hoor :')
Ik heb het hem nog nooit horen zeggen, Van der Plas wel.
  maandag 4 september 2023 @ 07:12:17 #120
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_210527299
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2023 11:46 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ik zie Mark van den Oever wel uitgroeien tot een soort Joop den Uyl.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 5 september 2023 @ 09:49:14 #121
500783 Hawk234
Tradities zijn stom!
pi_210537006
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 16:26 schreef Resistwemuch het volgende:

[..]
Die zit nu bij BVNL toch.

Maar ik ga weer lekker FVD stemmen. Als iedereen dit zou doen. Dan bestond er ook geen gezeik meer over coalities vormen en water bij de wijn moeten doen. Dat domme kiezers zich weer bedrogen gaan voelen omdat hun linkse partij (nieuw social contract bijv) zich weer bij CDA en VVD zal voegen. Strategisch stemmen heeft nooit gewerkt. Daar moet iedereen mee gewoon mee stoppen. Gewoon stemmen op wie je wilt. En nooit meer luisteren naar sturende Eenvandaag polls
Lol, dat jij nou denkt dat:
1) de aarde plat is
2) We worden geregeerd door kwaadaardige reptielen
3) dat Putler een milde man zou zijn
4) Klimaatcrisis een fabeltje is
5) renaissance school goed zou zijn
etc. etc.
Toont wel aan dat je zelf de domme kiezer bent. Ik ben geen strategische stemmer. Ik ben in jouw ogen een landverrader en weet je, daar ben ik nog trots op ook! Zo zie je maar, geen gezeik over coalitie vormen komt goed als Thierry B. op 0 zetels uit komt. Jij bent het probleem voor de coalitie vormen.
  Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 23:46:24 #122
236264 crew  capricia
pi_210545454
Mona wordt nu opeens gewoon kamerlid.
twitter

Wat een zooitje. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210545552
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:46 schreef capricia het volgende:
Mona wordt nu opeens gewoon kamerlid.
[ twitter ]
Wat een zooitje. _O-
Waarom? Caroline is gwn de lijsttrekker van BBB
pi_210545568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 00:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Waarom? Caroline is gwn de lijsttrekker van BBB
Ik denk dat Mona zichzelf niet gewoon als kamerlid ziet. Ze is gepresenteerd als premier kandidaat.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210546283
Inderdaad, maar in de HJ Schoolezing van Van der Plas (die lezing devalueert ook met het jaar) gaat ze tekeer tegen Timmermans omdat die er een soort premiersverkiezing van wil maken. Terwijl BBB de enige is die een premierskandidaat heeft gepresenteerd, Timmermans gaf bij aanstelling al aan dat hij gewoon ook Kamerlid kon worden. Maar ja, tegenstrijdigheden horen nou eenmaal bij Van der Plas. Zie ook deze column: https://www.trouw.nl/opin(...)-te-houden~b9eac6f8/

Ze heeft ook commentaar op 'zetelrovers' in de week dat ze er zelf 3 aan haar fractie toe voegt. Van der Plas begint zich te ontpoppen als het meest hypocriete kamerlid.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')