Volendam is toch nauwelijks Nederland?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef capricia het volgende:
Maar hoe zit het met de internationale ervaring van Mona?
Al die toeristen in Volendam.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef capricia het volgende:
We gaan hard de VS achterna met wanstaltige kandidaten als Keijzer en Timmermans.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:18 schreef Tijger_m het volgende:
Dus het hele Nederlandse agribusiness sector en boeren organisaties kunnen niet met beter komen dan gesjochten (extreem) rechtse figuren bij andere partijen weghengelen?
Het is wel armoe daar, wat een indrukwekkende staaltje pluche plakken is dit.
Uit de mond van Van der Plas zou het gaan om iemand met "internationale ervaring". Zie de laatste zin in de OP.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Volendam is toch nauwelijks Nederland?
Ik denk dat ze bedoelt "iemand die wel eens in het buitenland is geweest".quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Uit de mond van Van der Plas zou het gaan om iemand met "internationale ervaring". Zie de laatste zin in de OP.
Die zit nu bij BVNL toch.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef Nielsch het volgende:
Jammer dat Henk Krol alweer ergens zit, anders had die ook nog wel gekund. Hoewel… zeg nooit nooit.
Staatssecretaris EZ, zal dus wel eens in een Europese Raad hebben gezeten, denk ik?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Uit de mond van Van der Plas zou het gaan om iemand met "internationale ervaring". Zie de laatste zin in de OP.
Toppers van de BBB hebben geen boerderij maar een of andere succesvolle agribusiness voor veevoer of melkmachines ofzo. Maar dat is blijkbaar veel beter verdienen dan in de TK gaan zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat werd natuurlijk al bij de val gemeld, dat de BBB kandidaten op zijn omdat die in de provincies en Eerste Kamer zitten of zelfs gedeputeerde zijn. Veel 'toppers' van BBB hebben natuurlijk een boerderij en dus geen tijd voor een fulltime Kamerlidmaatschap.
Opmerkelijk wel omdat ze zelf half Iers is.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen op de achtergrond, inderdaad. Ik bedoelde de mensen op de voorgrond.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toppers van de BBB hebben geen boerderij maar een of andere succesvolle agribusiness voor veevoer en melkmachines ofzo. Maar dat is blijkbaar veel beter verdienen dan in de TK gaan zitten.
Ik ben democratisch in hart en nieren en dat alleen al is al een prima reden niet op deze Nederlandse dependance van het Kremlin te stemmen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:26 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Die zit nu bij BVNL toch.
Maar ik ga weer lekker FVD stemmen. Als iedereen dit zpou doen. Dan bestond er ook geen gezeik meer over coalitievormen en water bij de wijn doen. Dat domme kiezers zich weer bedrogen gaan voelen omdat hun linkse partij (nieuw social contract) zich weer bij CDA en VVD voegt. Strategisch stemmen heeft namelijk nooit gewerkt. Daar moet iedereen mee stoppen. Gewoon stemmen op wie je wilt. Rn niet meer luisteren naar sturende eenvandaag polls
https://www.volkskrant.nl(...)-nederland~ba561f8c/quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toppers van de BBB hebben geen boerderij maar een of andere succesvolle agribusiness voor veevoer of melkmachines ofzo. Maar dat is blijkbaar veel beter verdienen dan in de TK gaan zitten.
Ware het niet dat FvD-fracties binnen de kortste keren uit een fors aantal nieuwe uiteenvallenquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:26 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Maar ik ga weer lekker FVD stemmen. Als iedereen dit zou doen. Dan bestond er ook geen gezeik meer over coalities vormen en water bij de wijn moeten doen.
FvD stemmen maar wel de mond vol hebben over domme kiezers...quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:26 schreef Resistwemuch het volgende:
[..]
Maar ik ga weer lekker FVD stemmen. Als iedereen dit zou doen. Dan bestond er ook geen gezeik meer over coalities vormen en water bij de wijn moeten doen. Dat domme kiezers zich weer bedrogen gaan voelen omdat hun linkse partij (nieuw social contract bijv) zich weer bij CDA en VVD zal voegen. Strategisch stemmen heeft nooit gewerkt. Daar moet iedereen mee gewoon mee stoppen. Gewoon stemmen op wie je wilt. En nooit meer luisteren naar sturende Eenvandaag polls
Ze is virtueel in Japan geweestquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef capricia het volgende:
Ongelovige honden?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:31 schreef Nielsch het volgende:
Mona Keijzer zegt dat ze echte oplossingen voor echte mensen wil zoeken.
Dan ben ik wel benieuwd wie door Mona Keijzer als niet-echte mensen worden beschouwd.
Iedereen die geen haat voelt als het over asielzoekers gaat?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:31 schreef Nielsch het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-echte-mensen-zoeken
Mona Keijzer zegt dat ze echte oplossingen voor echte mensen wil zoeken.
Dan ben ik wel benieuwd wie door Mona Keijzer als niet-echte mensen worden beschouwd.
Wat is er met Lilian Helder?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)emierskandidaat.html
Haha Lilian Helder naar BBB. Het was natuurlijk nog geen totale clownspartij. Nu wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |