Classic era downloadenquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom ik op een hardcore server?
Ben erquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Classic era downloaden
Dan onderin tabblad hardcore
Genot.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:01 schreef Bezsen het volgende:
Level 19 hardcore wow
@:onlogisch @:scrummie @:drizzt
We gaan verhuizen naar de server van Inso maat. Tenminste, als ik weet hoe ik er in moet loggen.quote:
Oké, ik kom eraan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan verhuizen naar de server van Inso maat. Tenminste, als ik weet hoe ik er in moet loggen.
Wat nog meer?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen nog wel een paladin gebruiken
Ooit was er @Scrummie @Littlerabbit ik en Inso. Nu is er @Drizzt Inso en ik. Maar we spelen niet op dezelfde server.quote:
Gouden tijden maat al vergeet je knut. Hopelijk hebben jullie nu net zoveel plezier.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooit was er @:Scrummie @:Littlerabbit ik en Inso. Nu is er @:Drizzt Inso en ik. Maar we spelen niet op dezelfde server.
Knutgod ook nog ja. Genot.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gouden tijden maat al vergeet je knut. Hopelijk hebben jullie nu net zoveel plezier.
Heul nie. Ik zit goed op Mirage Raceway en Mograine.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan verhuizen naar de server van Inso maat. Tenminste, als ik weet hoe ik er in moet loggen.
Pussy ben je!!quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heul nie. Ik zit goed op Mirage Raceway en Mograine.
Kom fegtuh dan.quote:
Coolio 3:8quote:As I walk through the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's nothin' left
'Cause I've been blastin' and laughin' so long that
Even my momma thinks that my mind is gone
quote:Op zondag 3 september 2023 07:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Coolio 3:8
Fijne zondag @:KingRoland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |