Ze hebben nog 3 uur en 26 minuten, hoeveel topprioriteiten kun je dan nog hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja daar is PSV mee bezig, maar niet als topprioriteit voor de CV positie
Weet je nog die DBZ fusion meme?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nu Chucky terug is kunnen we misschien die maat van hem ook terughalen.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nu Chucky terug is kunnen we misschien die maat van hem ook terughalen.
Dit is er eentje voor erbij, niet de gewenste topaankoop voor in de defensie. Deze knakker kost slechts een paar miljoen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze hebben nog 3 uur en 26 minuten, hoeveel topprioriteiten kun je dan nog hebben
Dat is correct.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee.
Edit: jawel, toch wel. Hadden die twee ook niet in de eerste wedstrijd samen een geniaal moment van samenspel dat we daarna nooit meer hebben gezien?
Geweldige goal in een uitwedstrijd, debuut van Guti toen. Daarna louter kut.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee.
Edit: jawel, toch wel. Hadden die twee ook niet in de eerste wedstrijd samen een geniaal moment van samenspel dat we daarna nooit meer hebben gezien?
Gewoon 3-5-2 spelen. Bal niet afgeven, kan de tegenstander ook niet scoren. Zo deed Ajax het onder de Boer ook.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:40 schreef Zorro het volgende:
Onbegrijpelijk.
Het begon met "We hebben teveel verdedigers".
Ja nou en. Haal een of twee goede en probeer de rest te lozen.
Twee mogelijkheden: Dat lukt of dat lukt niet.
Als het lukt: prima, teveel verdedigers opgelost.
Als het niet lukt is dat misschien een aanwijzing over hun kwaliteiten en hoe hard je anderen nodig hebt.
Je bent welkom kerel. Wil je met me mee naar de CL wedstrijden?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag ik voor een jaar voor psv zijn? Hoef ik niet week in week uit te janken met die onzin in de arena.
Mooie aanwinsten, met afstand de beste selectie en beste trainer. Kan niet mis gaan.
Magquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag ik voor een jaar voor psv zijn? Hoef ik niet week in week uit te janken met die onzin in de arena.
Mooie aanwinsten, met afstand de beste selectie en beste trainer. Kan niet mis gaan.
Die heb ik ook een jaartje gehuurd in Football Managerquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:43 schreef tja77 het volgende:
Egan Riley wordt gehuurd naar alle waarschijnlijkheid. Maar er zou nog meer op komst zijn.
Kon die wel CV dan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:56 schreef Meister1984 het volgende:
Stel je voor Simons had hier nog tussen gestaan😅
Dan ben je inderdaad wanhopig als je die tijdelijk aan stelt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, misschien geen CV, maar ook geen Jan van Halst als algemeen directeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |