Ze moeten het een beetje spannend laten lijken voor de bühne.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar reed RB niet iedereen de moeder op de vorige baan met weinig drag?
Dat is het probleem, dichtbij genoeg blijven door DRS.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ed-gerecht/10513902/
Alpine-coureur Pierre Gasly kan alleen maar vol bewondering naar de dominantie van zijn voormalige werkgever Red Bull Racing kijken. In combinatie met Max Verstappen achter het stuur noemt de Fransman de combinatie een 'goed gerecht'. Toch verwacht de 27-jarige coureur dat de F1-race op Monza niet makkelijk gaat worden.
Toch waarschuwt de Fransman Verstappen dat het geen eenvoudige opgave gaat worden om ook de Italiaanse GP te winnen. "Het zal de moeilijkste worden voor Max. Monza is een totaal ander circuit, een low drag circuit. Er gebeuren veel ongelukken in bocht één en er is een groot voordeel van het DRS. Als iemand dicht genoeg in de buurt blijft om DRS te krijgen, dan kan is er een kans. Het zou me verbazen als hij dertig seconden voorsprong heeft zoals hij op andere banen had."
Wat waren de klachten een paar races geleden ook alweer?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dichtbij genoeg blijven door DRS.
Silverstone word onder de snelle circuits geplaatst, maar daar zat Norris net geen 4sec achter Max.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar reed RB niet iedereen de moeder op de vorige baan met weinig drag?
Silverstone had ook die SC halverwege, slechte vergelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Silverstone word onder de snelle circuits geplaatst, maar daar zat Norris net geen 4sec achter Max.
Spa dan weer 22sec tussen 1 en 2. Jedda heeft Max niet gewonnen, dus die kunnen we niet meenemen.
hoe kan hij weten wat er morgen bij FP1 op welke auto wordt geschroeft?quote:
Ze kunnen het uiteraard nog veranderen maar het is vrij normaal om de auto op donderdag al op te bouwen voor FP1, ze zullen nu FP1 gebruiken om te vergelijken of het kan een rijders voorkeur zijn op basis van simulatie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:41 schreef dop het volgende:
[..]
hoe kan hij weten wat er morgen bij FP1 op welke auto wordt geschroeft?
zou kunnen, een achtervleugel vervang je inderdaad minder makkelijk als een voorvleugel dus mogelijk klopt het.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen het uiteraard nog veranderen maar het is vrij normaal om de auto op donderdag al op te bouwen voor FP1, ze zullen nu FP1 gebruiken om te vergelijken of het kan een rijders voorkeur zijn op basis van simulatie.
Jij durft.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zal de spits afbijten, ik durf het toch aan. Voor dit weekend schrijf ik op: Max Verstappen en als snelste team Red Bull
Welke Monza curse?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:01 schreef Jane het volgende:
Wie was het ook alweer die hier expres niet meepost tijdens races, omdat Verstappen dan voorheen altijd verloor?
Ik zou zeggen, als Max de Monza curse weet te verslaan, dan kun jij het er straks ook wel weer een keer op wagen.
Don't blame me, ik heb het niet verzonnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke Monza curse?
https://nl.wikipedia.org/(...)van_Itali%C3%AB_2022
Toch niet heel gek als het wel waar is? Mercedes zal dat zelf ook voor Hamilton hebben gedaan en voor Schumacher werd dat ook gedaanquote:
Omdat het niet klopt, geldt ook voor de auto's van Hamilton en Schumacher overigens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch niet heel gek als het wel waar is? Mercedes zal dat zelf ook voor Hamilton hebben gedaan en voor Schumacher werd dat ook gedaan
Maar niet op de manier waarop het hier geïmpliceerd wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch niet heel gek als het wel waar is? Mercedes zal dat zelf ook voor Hamilton hebben gedaan en voor Schumacher werd dat ook gedaan
bij Mclaren zou je kunnen zeggen dat de auto gebouwd is rond Lando. maar we zien daar dit jaar een tweede rijder die er ook prima mee uit de voeten kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Toto dit over RBR uitspreekt, ben ik niet zo zeker of de Mercedes niet op slechts één coureur is/was gebouwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het niet klopt, geldt ook voor de auto's van Hamilton en Schumacher overigens.
Ben niet bepaald fan van Mercedes, maar dat denk ik toch niet. Al was het alleen maar omdat ook Rosberg en zelfs Bottas er aardig mee uit de voeten konden. Hoeveel Mercedes 1-2-tjes hebben we niet gezien in hun gloriejaren?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Toto dit over RBR uitspreekt, ben ik niet zo zeker of de Mercedes niet op slechts één coureur is/was gebouwd.
Ik denk dat het voor de zomerstop spannender was of Verstappen Zandvoort kon winnen dan Monza.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd hoe de verhoudingen dit weekend liggen. Monza is zo'n beetje het tegenovergestelde van Zandvoort qua eigenschappen natuurlijk.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Het middenveld daarentegen gaat wel echt per race alle kanten op.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de zomerstop spannender was of Verstappen Zandvoort kon winnen dan Monza.
Oké das helemaal waar.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben niet bepaald fan van Mercedes, maar dat denk ik toch niet. Al was het alleen maar omdat ook Rosberg en zelfs Bottas er aardig mee uit de voeten konden. Hoeveel Mercedes 1-2-tjes hebben we niet gezien in hun gloriejaren?
En met de huidige auto kon in het begin alleen Russell maar overweg, dus die lijkt me dan ook niet speciaal voor Hamilton gebouwd.
Twee jaar lang geen race winnen.quote:
Nog twee jaar de GOAT droom die hij niet zal volmakenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twee jaar lang geen race winnen.
Wat wordt de volgorde?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Het middenveld daarentegen gaat wel echt per race alle kanten op.
Ander topic - (2 zelfsquote:
Schumacher 1994 was het extreemste voorbeeldquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
En Checo heeft de pech dat Max de Senna/Schumacher van deze tijd is. Hij is gewoon achterlijk goed. Geef hem een goede auto en hij rijd iedereen de moeder. De enige die ik hem zie uitdagen mochten ze ooit gelijkwaardig materiaal krijgen is Alonso. Hamilton mist racecraft.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:19 schreef Jane het volgende:
Vooralsnog heeft Mercedes een auto gebouwd waarmee geen van hun coureurs kan winnen, dus je zou denken dat Toto andere prioriteiten heeft dan deze domme anti-RB-propaganda te (blijven) verkondigen. Blijkbaar niet.
Zou er ergens ook maar 1 idioot zijn die daadwerkelijk gelooft dat als Newey die auto net wat anders gebouwd had, de rollen omgedraaid waren geweest en Checo er met al die overwinningen vandoor was gegaan? Nee toch?
Bovendien is het ook gewoon niet waar. Ze hebben gewoon de snelst mogelijke auto gebouwd. Max kan er mee rijden, Checo gaat het wat minder goed af.
Laura Winter genot.quote:
Ik verwacht RB, Ferrari, McLaren, Mercedes, Aston Martin.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat wordt de volgorde?
Mercedes was snel. Dus wordt het RBR, dan even niks en daarna vier teams dicht bij elkaar in de volgorde Mercedes, McLaren, Ferrari en AM? Of gaat Williams verrassen?
Die benenquote:
Inderdaad, wat een waaghals !quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jij durft.Extreem gewaagde keuze imo.
Volgens Alonso zullen Ferrari en Williams hier goed voor de dag komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat wordt de volgorde?
Mercedes was snel. Dus wordt het RBR, dan even niks en daarna vier teams dicht bij elkaar in de volgorde Mercedes, McLaren, Ferrari en AM? Of gaat Williams verrassen?
Ach nee. Heeft die Oostenrijker dat echt gezegd? Het wordt steeds treuriger.quote:
Voor Schumacher geldt dit wel. Bron: Kees van de Grint. Oud Ferrari-werknemer in de tijd van MS. Die acht ik persoonlijk wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het niet klopt, geldt ook voor de auto's van Hamilton en Schumacher overigens.
Hij is niet uit op wraak, maar heeft nog wel unfinshed businesses.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is niet uit op wraak, maar heeft nog wel unfinshed businesses.
Tijdperk Hamilton is gewoon voorbij qua wereldtitels, hij mag al blij zijn als hij nog een keer een race wint.quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is niet uit op wraak, maar heeft nog wel unfinshed businesses.
Was ook een wat andere tijd, Schumacher was wel meer betrokken omdat je toen nog dingen op een auto kon schroeven en meteen uitproberen wat hij veel deed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor Schumacher geldt dit wel. Bron: Kees van de Grint. Oud Ferrari-werknemer in de tijd van MS. Die acht ik persoonlijk wel betrouwbaar.
Eerst loting kijken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
Eerste vrije training over 4 uur en 41 min.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh is dat weer nieuw, een loting wie waar mag starten?
En nu heb je meer technologie en de sim waarmee je je auto kan afstellen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was ook een wat andere tijd, Schumacher was wel meer betrokken omdat je toen nog dingen op een auto kon schroeven en meteen uitproberen wat hij veel deed.
En banden niet te vergeten.
De kans op neerslag is wel aanwezig dit weekend, maar het lijkt zowaar eens het hele weekend droog te blijven.quote:
Dit was bij Benetton al het geval waar Schumacher bepaalde onderdelen kreeg en de 2de rijder niet. Zelfs die befaamde knoppen combo's.quote:Op vrijdag 1 september 2023 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor Schumacher geldt dit wel. Bron: Kees van de Grint. Oud Ferrari-werknemer in de tijd van MS. Die acht ik persoonlijk wel betrouwbaar.
Schumacher kon in zijn Ferrari-tijd gewoon na de kwalificatie nog op en neer vliegen naar Mugello of Fiorano om starts te oefenen voor de zondag. Dat waren wel even andere tijden. En Luca Badoer reed bij wijze van spreken elke dag 10 race-afstanden om dingen uit te proberen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was ook een wat andere tijd, Schumacher was wel meer betrokken omdat je toen nog dingen op een auto kon schroeven en meteen uitproberen wat hij veel deed.
En banden niet te vergeten.
Volgens het almachtige Noorse staatsweer instituut (welk info put uit de collega staats weer instituten) blijft het zowaar droog. Een kleine kans op een spatje idd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kans op neerslag is wel aanwezig dit weekend, maar het lijkt zowaar eens het hele weekend droog te blijven.
Dat is niet hetzelfde als een auto om iemand heen bouwen anders had het Ferrari er ook geen 5 jaar over gedaan, allemaal leuk die fabeltjes maar meer dan dat zijn het niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit was bij Benetton al het geval waar Schumacher bepaalde onderdelen kreeg en de 2de rijder niet. Zelfs die befaamde knoppen combo's.
Bij Ferrari was het echt geen geheim dat de auto speciaal om hem werd gebouwd. Todt en Schumacher hadden de complete organisatie onder controle daar.
Je bent te vroeg. Vrije trainingen zijn tegenwoordig achterlijk laatquote:
Ja weet ik. Heb een vrije dag dus ben er vroeg bij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent te vroeg. Vrije trainingen zijn tegenwoordig achterlijk laat
Jep. Je had gewoon mooi verdeeld over de dag F1 actie, nu moet je de hele ochtend wachten en valt VT2 samen met het avondeten. Mogen ze wel weer terugveranderen van mij. Zat vorige week ook al rond 11 uur helemaal klaar om erachter te komen dat ik nog een paar uur moest wachtenquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet ik. Heb een vrije dag dus ben er vroeg bij.
Wel jammer. Vond het wel relaxed op de vroege ochtend een beetje actie.
Nieuwe helm Verstappen.
Vorige week was het tenminste nog een uur eerder, half 2 is wel erg laat.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Je had gewoon mooi verdeeld over de dag F1 actie, nu moet je de hele ochtend wachten en valt VT2 samen met het avondeten. Mogen ze wel weer terugveranderen van mij. Zat vorige week ook al rond 11 uur helemaal klaar om erachter te komen dat ik nog een paar uur moest wachten
Ik heb het idee dat hij elke race een andere hem heeftquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja weet ik. Heb een vrije dag dus ben er vroeg bij.
Wel jammer. Vond het wel relaxed op de vroege ochtend een beetje actie.
Nieuwe helm Verstappen.
Beetje vermoeiend dat wisselen steeds.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij elke race een andere hem heeft
wat is er precies vermoeiend aan?quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje vermoeiend dat wisselen steeds.
Je kunt je helm ook de hele week ophouden, is dat minder vermoeiend denk je? Lijkt me wel lastig met eten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
This is the way!quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt je helm ook de hele week ophouden, is dat minder vermoeiend denk je? Lijkt me wel lastig met eten bijvoorbeeld.
Ook in 2.zoveel seconden?quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende is dat ie bij een pitstop ook van helm wisselt.
Dat is dan wel de bedoeling uiteindelijk natuurlijk.quote:
Heb begrepen dat die met deze helm de resterende seizoen zal rijden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij elke race een andere hem heeft
Nee, had F1 TV al aan staanquote:
niet mijn quote gebruiken voor dergelijke bsquote:
De helft van dit topic zo ver is janken over Hamilton en Mercedesquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet mijn quote gebruiken voor dergelijke bs
dank u
Boomers gaan juist al aan het avondeten rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net pas wakker? Je bent toch geen boomer.
Ode to the Bouncer?quote:
Ductape is een optiequote:Op vrijdag 1 september 2023 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Opa Kalff zit weer op de praatstoel.
Ik word hier zo moe vanquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Opa Kalff zit weer op de praatstoel.
Hoe kon Kimi in 2007 dan kampioen worden?quote:
ja verbaasd mij ook enormquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar na anderhalf jaar met deze spec.
Het was een langzaam verval. Zonder grote regelwijzigingen is dat niet zo raar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe kon Kimi in 2007 dan kampioen worden?
12.30 kwam mij vorige week echt heel slecht uit, want dan ga ik op vrijdag altijd zwemmen. FP1 om een uur of 10.30 a 11.00 zou ideaal zijn. Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze dat veranderd hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:54 schreef PS. het volgende:
[..]
Vorige week was het tenminste nog een uur eerder, half 2 is wel erg laat.
Stuntsquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb dit circuit een keer nagemaakt in Stunts (1990, DSi/Brøderbund) maar dan met loopings
Omdat Kimiquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe kon Kimi in 2007 dan kampioen worden?
Als Hamilton gewoon normaal de pitstraat in Shanghai was ingereden was Kimi nooit kampioen geworden.quote:
Vraag me een beetje af waarom de harde band blijkbaar hier het voordeel heeft - in snelheid?quote:
Donderdag wordt het hier 30C.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
tis daar in ieder geval warmer dan hier
ze hebben verklaard dat ze weten waar al de problemen vandaan kwamenquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze in Italië de boel opschroeven.
Vind Max ook.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel vaker. Bij Mercedes ook…….quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben verklaard dat ze weten waar al de problemen vandaan kwamen
Spannendquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze in Italië de boel opschroeven.
Lopen doordrukken dat de regels gewijzigd werden en ze schoten er vervolgens niets mee op, het was wel lachwekkend.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja verbaasd mij ook enorm
zeker omdat er zo poeha van werd gemaakt door Mercedes vooral
Zhou wilde ook het bijltje erbij neer leggenquote:
Een knakenbakquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alfa Romeo is ook troep hoor dit seizoen.
de Haas nietquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, 100% dat de motor opgeschroefd is bij Ferrari
Er gebeurt weinig opmerkelijks.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
nou iedereen in slaap gevallen ofzo
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Ja, zo even liggenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Wel makkelijk modden zoquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Ocon probeerde hem op de vlag nog even richting boarding te krijgenquote:
Ik ben in de war met de tijden van vorige weekquote:
dat vond ik te vroeg.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:55 schreef Jane het volgende:
Vroeg gegeten en klaar voor de 2e training.
Was ook vroeg voor ons, maar we hadden vis gehaald en dat was toch nog warm, dus vandaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vond ik te vroeg.
ga straks wel even een pizza in de oven mikken
Pizza. goed plan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vond ik te vroeg.
ga straks wel even een pizza in de oven mikken
ik kreeg tussen de middag een lekker warm gebakken visje voor tijdens het werkquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Was ook vroeg voor ons, maar we hadden vis gehaald en dat was toch nog warm, dus vandaar.
Max is ook nauwelijks buiten geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:21 schreef Jane het volgende:
Ferrari bovenaan op Monza. Ik gok even een rondje met een bijna lege tank, voor de fans.
Eerst even checken hoe die auto zomaar kan uitvallen. Is nogal een dingetje.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:23 schreef PS. het volgende:
Mag je dan nog rijden als je auto toch weer terug is?
Ja tuurlijk, maar ben benieuwd hoe de regels hier in zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit is Ferrari territorium
[..]
Eerst even checken hoe die auto zomaar kan uitvallen. Is nogal een dingetje.
Ricciardo's lat komt steeds hoger te liggen.quote:
De 2 chicanes die halen het gemiddelde behoorlijk onderuit, dan staan ze bijna stil.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:29 schreef Tijn het volgende:
Ligt het nou aan mij of valt ~320 km/u in de speedtrap nog wel mee, gezien de low-downforce setups enzo. Dat soort topsnelheden tikken ze elders toch ook wel eens aan?
quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu in het goede topic present.
Lekker op tijd dames en heren, volgende keer graag 5 minuten voor de tijd aanwezig.quote:
Moest wat telefoontjes plegen, dus ik zat mee te lezen om te kijken of jullie netjes gedragen hiero.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:32 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Lekker op tijd dames en heren, volgende keer graag 5 minuten voor de tijd aanwezig.
Uiteraard! Je kent me.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moest wat telefoontjes plegen, dus ik zat mee te lezen om te kijken of jullie netjes gedragen hiero.
Hoor net dat er geruchten zijn dat Ricciardo zeker zou zijn van een AT-zitje volgend jaar. En dat het 2e zitje zou gaan tussen Yuki en Liam.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ricciardo's lat komt steeds hoger te liggen.
Pffff, hoop dat dat niet waar is, idd. Zou belachelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoor net dat er geruchten zijn dat Ricciardo zeker zou zijn van een AT-zitje volgend jaar. En dat het 2e zithe zou gaan tussen Yuki en Liam.
Dat zou m.i. idioot zijn
Honda backing van Yuki toch niet zo sterk om het stoeltje te kunnen behoudenquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoor net dat er geruchten zijn dat Ricciardo zeker zou zijn van een AT-zitje volgend jaar. En dat het 2e zithe zou gaan tussen Yuki en Liam.
Dat zou m.i. idioot zijn
Niet meer sinds ze weggaan en overstappen naar Aston Martin.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Honda backing van Yuki toch niet zo sterk om het stoeltje te kunnen behouden
Dus is er een kans dat Iwasa naar Aston Martin gaat?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet meer sinds ze weggaan en overstappen naar Aston Martin.
Ik zat gewoon in het andere F1 topic. (algemeen).quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:32 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Lekker op tijd dames en heren, volgende keer graag 5 minuten voor de tijd aanwezig.
Yuki zou gezien zijn prestaties zeker moeten zijn van een zitje, niet Ricciardo. Die heeft nog amper iets laten zien en eindigde beide keren achter Yuki.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Honda backing van Yuki toch niet zo sterk om het stoeltje te kunnen behouden
Ook gezellig.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat gewoon in het andere F1 topic. (algemeen).
Ik niet. Ik hoorde juist dat Lawson 4 weekenden gaat rijden en Ricciardo daarna de rest van het seizoen weer afmaakt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:37 schreef PS. het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat Nyck de Vries zelfs terug komt dit jaar als Ric niet voor Mexico hersteld is.
Indien waar, dan heeft RIC misschien bizar genoeg wel mazzel dat hij gewond is geraakt. Als je niet rijdt, kun je ook niet afgaan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki zou gezien zijn prestaties zeker moeten zijn van een zitje, niet Ricciardo. Die heeft nog amper iets laten en eindigde beide keren achter Yuki.
En Liam Lawson eindigde in zijn eerste -zeer lastige- weekend vóór Yuki. Zou logischer zijn als hij en Ricciardo het moeten "uitvechten".
Moet hij wel hersteld zijn natuurlijk, dat weet je nu nog niet. Mexico kan/gaat Lawson sowieso niet rijden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoorde juist dat Lawson 4 weekende gaat rijden en Ricciardo daarna de rest van het seizoen weer afmaakt.
Nyck zou sowieso in Mexico reserve zijn, aangezien Lawson dan de laatste Super Formula race heeft.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:37 schreef PS. het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat Nyck de Vries zelfs terug komt dit jaar als Ric niet voor Mexico hersteld is.
Daaromquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nyck zou sowieso in Mexico reserve zijn, aangezien Lawson dan de laatste Super Formula race heeft.
Kan wel als hij de laatste Super Formula race overslaat.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet hij wel hersteld zijn natuurlijk, dat weet je nu nog niet. Mexico kan/gaat Lawson sowieso niet rijden.
Gaat ie niet doen lijkt me, tenzij hij dan al een zitje heeft voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan wel als hij de laatste Super Formula race overslaat.
Ik verwacht hem in ieder geval niet bij AlphaTauri/Red Bull de komende jaren. Dan eerder Isack Hadjar waar Marko gecharmeerd van schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus is er een kans dat Iwasa naar Aston Martin gaat?
Dat weet je niet. Kan me ook voorstellen dat de F1 vóór gaat. Zowel voor RBR als voor Lawson. De titel nog winnen is sowieso lastiger na vorige race.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet hij wel hersteld zijn natuurlijk, dat weet je nu nog niet. Mexico kan/gaat Lawson sowieso niet rijden.
Eerste keer in de RB19 en de vorige keer was in Abu Dhabi vorig jaar, dacht ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Liam heeft het waanzinnig goed gedaan. Hij reed voor de derde of vierde keer in de auto?
Hadjar vind ik nou niet echt talent, maar misschien komt ie in de F1 beter tot zijn recht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht hem in ieder geval niet bij AlphaTauri/Red Bull de komende jaren. Dan eerder Isack Hadjar waar Marko gecharmeerd van schijnt te zijn.
Fixedquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:46 schreef Nizno het volgende:
Viaplay doet ook nog even een plasje over het verhaal dat de auto voor Max gebouwd zou zijn.
Dat soort berichten moet je lekker aan nieuwssites clickbaitsites over laten
ja dat bedoelde ik ook idd. Dank je voor de fixquote:
Daar zat ik me ook aan te ergeren. Nota bene vlák nadat Verstappen dat zelf ontkend heeftquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:46 schreef Nizno het volgende:
Viaplay doet ook nog even een plasje over het verhaal dat de auto voor Max gebouwd zou zijn.
Dat soort berichten moet je lekker aan nieuwssites over laten
Zijn ook niet de beste coureursquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:49 schreef Jane het volgende:
Lewis houdt toch weer netjes 3 man achter zich.
Topper is het ook.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:49 schreef Jane het volgende:
Lewis houdt toch weer netjes 3 man achter zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |