Ze moeten het een beetje spannend laten lijken voor de bühne.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar reed RB niet iedereen de moeder op de vorige baan met weinig drag?
Dat is het probleem, dichtbij genoeg blijven door DRS.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ed-gerecht/10513902/
Alpine-coureur Pierre Gasly kan alleen maar vol bewondering naar de dominantie van zijn voormalige werkgever Red Bull Racing kijken. In combinatie met Max Verstappen achter het stuur noemt de Fransman de combinatie een 'goed gerecht'. Toch verwacht de 27-jarige coureur dat de F1-race op Monza niet makkelijk gaat worden.
Toch waarschuwt de Fransman Verstappen dat het geen eenvoudige opgave gaat worden om ook de Italiaanse GP te winnen. "Het zal de moeilijkste worden voor Max. Monza is een totaal ander circuit, een low drag circuit. Er gebeuren veel ongelukken in bocht één en er is een groot voordeel van het DRS. Als iemand dicht genoeg in de buurt blijft om DRS te krijgen, dan kan is er een kans. Het zou me verbazen als hij dertig seconden voorsprong heeft zoals hij op andere banen had."
Wat waren de klachten een paar races geleden ook alweer?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:57 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dichtbij genoeg blijven door DRS.
Silverstone word onder de snelle circuits geplaatst, maar daar zat Norris net geen 4sec achter Max.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar reed RB niet iedereen de moeder op de vorige baan met weinig drag?
Silverstone had ook die SC halverwege, slechte vergelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Silverstone word onder de snelle circuits geplaatst, maar daar zat Norris net geen 4sec achter Max.
Spa dan weer 22sec tussen 1 en 2. Jedda heeft Max niet gewonnen, dus die kunnen we niet meenemen.
hoe kan hij weten wat er morgen bij FP1 op welke auto wordt geschroeft?quote:
Ze kunnen het uiteraard nog veranderen maar het is vrij normaal om de auto op donderdag al op te bouwen voor FP1, ze zullen nu FP1 gebruiken om te vergelijken of het kan een rijders voorkeur zijn op basis van simulatie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:41 schreef dop het volgende:
[..]
hoe kan hij weten wat er morgen bij FP1 op welke auto wordt geschroeft?
zou kunnen, een achtervleugel vervang je inderdaad minder makkelijk als een voorvleugel dus mogelijk klopt het.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze kunnen het uiteraard nog veranderen maar het is vrij normaal om de auto op donderdag al op te bouwen voor FP1, ze zullen nu FP1 gebruiken om te vergelijken of het kan een rijders voorkeur zijn op basis van simulatie.
Jij durft.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zal de spits afbijten, ik durf het toch aan. Voor dit weekend schrijf ik op: Max Verstappen en als snelste team Red Bull
Welke Monza curse?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:01 schreef Jane het volgende:
Wie was het ook alweer die hier expres niet meepost tijdens races, omdat Verstappen dan voorheen altijd verloor?
Ik zou zeggen, als Max de Monza curse weet te verslaan, dan kun jij het er straks ook wel weer een keer op wagen.
Don't blame me, ik heb het niet verzonnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke Monza curse?
https://nl.wikipedia.org/(...)van_Itali%C3%AB_2022
Toch niet heel gek als het wel waar is? Mercedes zal dat zelf ook voor Hamilton hebben gedaan en voor Schumacher werd dat ook gedaanquote:
Omdat het niet klopt, geldt ook voor de auto's van Hamilton en Schumacher overigens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch niet heel gek als het wel waar is? Mercedes zal dat zelf ook voor Hamilton hebben gedaan en voor Schumacher werd dat ook gedaan
Maar niet op de manier waarop het hier geïmpliceerd wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch niet heel gek als het wel waar is? Mercedes zal dat zelf ook voor Hamilton hebben gedaan en voor Schumacher werd dat ook gedaan
bij Mclaren zou je kunnen zeggen dat de auto gebouwd is rond Lando. maar we zien daar dit jaar een tweede rijder die er ook prima mee uit de voeten kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Toto dit over RBR uitspreekt, ben ik niet zo zeker of de Mercedes niet op slechts één coureur is/was gebouwd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het niet klopt, geldt ook voor de auto's van Hamilton en Schumacher overigens.
Ben niet bepaald fan van Mercedes, maar dat denk ik toch niet. Al was het alleen maar omdat ook Rosberg en zelfs Bottas er aardig mee uit de voeten konden. Hoeveel Mercedes 1-2-tjes hebben we niet gezien in hun gloriejaren?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Toto dit over RBR uitspreekt, ben ik niet zo zeker of de Mercedes niet op slechts één coureur is/was gebouwd.
Ik denk dat het voor de zomerstop spannender was of Verstappen Zandvoort kon winnen dan Monza.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd hoe de verhoudingen dit weekend liggen. Monza is zo'n beetje het tegenovergestelde van Zandvoort qua eigenschappen natuurlijk.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Het middenveld daarentegen gaat wel echt per race alle kanten op.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de zomerstop spannender was of Verstappen Zandvoort kon winnen dan Monza.
Oké das helemaal waar.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben niet bepaald fan van Mercedes, maar dat denk ik toch niet. Al was het alleen maar omdat ook Rosberg en zelfs Bottas er aardig mee uit de voeten konden. Hoeveel Mercedes 1-2-tjes hebben we niet gezien in hun gloriejaren?
En met de huidige auto kon in het begin alleen Russell maar overweg, dus die lijkt me dan ook niet speciaal voor Hamilton gebouwd.
Twee jaar lang geen race winnen.quote:
Nog twee jaar de GOAT droom die hij niet zal volmakenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Twee jaar lang geen race winnen.
Wat wordt de volgorde?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Het middenveld daarentegen gaat wel echt per race alle kanten op.
Ander topic - (2 zelfsquote:
Schumacher 1994 was het extreemste voorbeeldquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:07 schreef franklop het volgende:
[..]
En Checo heeft de pech dat Max de Senna/Schumacher van deze tijd is. Hij is gewoon achterlijk goed. Geef hem een goede auto en hij rijd iedereen de moeder. De enige die ik hem zie uitdagen mochten ze ooit gelijkwaardig materiaal krijgen is Alonso. Hamilton mist racecraft.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:19 schreef Jane het volgende:
Vooralsnog heeft Mercedes een auto gebouwd waarmee geen van hun coureurs kan winnen, dus je zou denken dat Toto andere prioriteiten heeft dan deze domme anti-RB-propaganda te (blijven) verkondigen. Blijkbaar niet.
Zou er ergens ook maar 1 idioot zijn die daadwerkelijk gelooft dat als Newey die auto net wat anders gebouwd had, de rollen omgedraaid waren geweest en Checo er met al die overwinningen vandoor was gegaan? Nee toch?
Bovendien is het ook gewoon niet waar. Ze hebben gewoon de snelst mogelijke auto gebouwd. Max kan er mee rijden, Checo gaat het wat minder goed af.
Laura Winter genot.quote:
Ik verwacht RB, Ferrari, McLaren, Mercedes, Aston Martin.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat wordt de volgorde?
Mercedes was snel. Dus wordt het RBR, dan even niks en daarna vier teams dicht bij elkaar in de volgorde Mercedes, McLaren, Ferrari en AM? Of gaat Williams verrassen?
Die benenquote:
Inderdaad, wat een waaghals !quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Jij durft.Extreem gewaagde keuze imo.
Volgens Alonso zullen Ferrari en Williams hier goed voor de dag komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat wordt de volgorde?
Mercedes was snel. Dus wordt het RBR, dan even niks en daarna vier teams dicht bij elkaar in de volgorde Mercedes, McLaren, Ferrari en AM? Of gaat Williams verrassen?
Ach nee. Heeft die Oostenrijker dat echt gezegd? Het wordt steeds treuriger.quote:
Voor Schumacher geldt dit wel. Bron: Kees van de Grint. Oud Ferrari-werknemer in de tijd van MS. Die acht ik persoonlijk wel betrouwbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het niet klopt, geldt ook voor de auto's van Hamilton en Schumacher overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |