Ahh wat sneu! Hoe moet het nu verder?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net kutnieuws gekregen, Reu die vorig jaar een grote tumor had, en in Mei nog helemaal schoon was heeft nu overal uitzaaiingen. Arm beest.
Verwennen en als hij er teveel last van krijgt inslapen. Chemo heeft weinig kans en wil ik hem niet aandoen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:22 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ahh wat sneu! Hoe moet het nu verder?
Hopelijk geen pijn voor lange tijdquote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net kutnieuws gekregen, Reu die vorig jaar een grote tumor had, en in Mei nog helemaal schoon was heeft nu overal uitzaaiingen. Arm beest.
Ik laat hem niet lijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Hopelijk geen pijn voor lange tijd
Snap ik. Maar toch hoop ik dat hij nog lang zonder pijn bij jullie kan zijn. Of heeft hij al pijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik laat hem niet lijden.
Hopelijk duurt het nog lang voordat hij pijn krijgt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik laat hem niet lijden.
niet zover we waarnemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Snap ik. Maar toch hoop ik dat hij nog lang zonder pijn bij jullie kan zijn. Of heeft hij al pijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Simon is sinds vanmiddag plots niet lekker. Hij heeft gelukkig nog wel een klein beetje gegeten, maar verder ligt hij te slapen. Arm ding. Als het morgen niet betert gaan we toch maar even langs de dierenarts voor wat medicatie.
Dus ik denk dat ik mijn bed maar eens induik en hoop op een zonnig begin van de dag morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |