quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
quote:
quote:
Bedankt voor de terugkoppeling!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef Erasmus het volgende: [..] Forum admin @:GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.
Risico van het vak!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator Erasmus post door het slotje heen en kaapt ook nog een het topic van moderator Coco.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum admin @:GGMM is nog bezig met zijn uurtje sporten.
Is commercieel gewoon interessanter, veel meneen die op dit tijdstip tv kijkenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de terugkoppeling!
Wat een raar moment om te gaan sporten.
Wellicht moet je het weer leren drinken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik probeer weer eens één biertje, maar het is nog geen groot succes @:dombohetolifantje1
Dat vonden wij dus ook. We hopen hem gauw te verwelkomenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt voor de terugkoppeling!
Wat een raar moment om te gaan sporten.
ik vind bier echt viesquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht moet je het weer leren drinken.
Pak er nog 1 zou ik zeggen. Ik doe mee!
Krop dit niet op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over moderators die door het slotje heen posten.
Akkoordquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:19 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over moderators die door het slotje heen posten.
Ik begin te begrijpen waarom je God opzoekt.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind bier echt vies
alleen la chouffe ofzo is wel lekker
Als je die lekker vindt zijn er geheid ook andere bieren die je wel lust.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind bier echt vies
Ik drink het bloed van Jezus Christusquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind bier echt vies
meeste hebben wel zo een vieze nasmaakquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je die lekker vindt zijn er geheid ook andere bieren die je wel lust.
loop naar de helquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik drink het bloed van Jezus Christus
Wellicht moet ik dat ook maar gaan doen, ik verveel mij de tering en ik kan mijn verveling niet eens wegdrinken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom je God opzoekt.
Volgens Freek wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is er leven na de dood?
Zou XXXXL ook gewoon dezelfde prijs zijn ja?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:23 schreef Caland het volgende:
Die bolle hep weer een veel te klein nieuw shirt aan van 90 uuuro
Hij heeft nog steeds last van bepaalde medische klachten, nochtansquote:
Denk van niet eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou XXXXL ook gewoon dezelfde prijs zijn ja?
sorryquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nou nou nou
Dat is niet erg netjes
PoolGodquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie is jullie favoriete god?
De mijne die originele met die grijze baard.
Godfrietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schootquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is er leven na de dood?
Ik ben geen hindoe, derhalve kan ik jouw antwoord niet bevragen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toutatis.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
StrootGodquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prometheus natuurlijk. De andere Goden hebben schijt aan onsquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MaxGod @chevyquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Matige film.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Prometheus natuurlijk. De andere Goden hebben schijt aan ons
Ja, in een Castore-shirtje was het 1000% zeker doormidden gescheurd.quote:
Vandaag is het een warm bad hier. De vriendschap tussen mij en @DombohetOlifantje1 en de algehele onverschilligheid ten opzichte van PSV verbindt mensen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:26 schreef KingRoland het volgende:
het niveau van dit topic gaat omhoog
Wie is Sessers?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wacht op het momentje van Sessers
[ afbeelding ]
Sessersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Waarom wordt bij Noa Lang altijd zijn hele naam genoemd? Is Lang te kort ofzo
Is Sessers een afkorting voor Super Dessers?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
xDquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Sessersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
SS-ersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is Sessers een afkorting voor Super Dessers?
Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sessers, dat is wel heel dom.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag is het een warm bad hier. De vriendschap tussen mij en @:dombohetolifantje1 en de algehele onverschilligheid ten opzichte van PSV verbindt mensen.
Prima, ze mogen er ook twee intrappenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV gaat er straks weer intrappen.
Omdat het woord "lang" ook al honderd keer valt tijdens een wedstrijd, dus dat kan anders voor verwarring zorgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef leolinedance het volgende:
Het is van beide kanten weinig, dus daar ga ik ook vanuitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV gaat er straks weer intrappen.
Dus je gaat voor je lol iets kijken waar je al een onvoldoende voor verwachtte?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren Cocaine Bear gezien.
Beter dan ik had verwacht.
6/10
Een TR is geen notequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oke ik ga een TR zetten
Geen TR gezien, ik weet nergens vanquote:
Ik ben helaas niet van de handhaving in VBL.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je moet optreden.
Goeie!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Omdat het woord "lang" ook al honderd keer valt tijdens een wedstrijd, dus dat kan anders voor verwarring zorgen.
Dat is de schuld van die commentators zelf met hun idiote standaardzinnetje "bal is lang onderweg"quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Omdat het woord "lang" ook al honderd keer valt tijdens een wedstrijd, dus dat kan anders voor verwarring zorgen.
wowquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet van de handhaving in VBL.
@:Coco bewijst maar eens hoe corrupt hij is.
Kloptquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus je gaat voor je lol iets kijken waar je al een onvoldoende voor verwachtte?
Blauwe ballen?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
Veel blauw vanavond en niet alleen op het veld.
Is dat diezelfde vriendin waar je eerst vanaf was maar een omgangsregeling voor de hond had?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt
Mijn vriendin en ik kijken graag kutfilms.
VBL is een zelfregulerend warm bad.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oke ik ga een TR zetten
Ik heb je een note gegeven tijdens deze hectische fase.quote:
Het is in ieder geval geen thuisfluiter…quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is die gast zijn kaarten vergeten of wat?
Volgens mij welquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat diezelfde vriendin waar je eerst vanaf was maar een omgangsregeling voor de hond had?
Dank jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Ben blij voor je dat het allemaal weer goed is
Ja, dat had ik dus ookquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:35 schreef Erasmus het volgende:
Ah, er gaat zo gescoord worden. Even kijken!
Echt een kutscheids ja, beide kanten opquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Vermoeiende vent. In de competitie geven die Spanjaarden om alles geel en nu doen ze niks.
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Om eerlijk te zijn, zat ik eerst iets anders te kijken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
echt waar of is dit om likes te scoren?
Gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer. Ik had bij Unibet de eerste goal voorspeld in minuut 27, van Saibari.
Dank voor de infoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer. Ik had bij Unibet de eerste goal voorspeld in minuut 27, van Saibari.
En voor de bankrekening van PSV.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Goed voor de wedstrijd wel.
Ik vrees dat er weinig verandert. Glasgow zal blijven speculeren op de counter.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
Goed voor de wedstrijd wel.
We geven het door.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nu niet verneuken alsjeblieft ok gr
Dacht eerst dat het Luuk was natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef Erasmus het volgende:
Eindelijk een goal voor SaibariIk gunde het hem vorige week al @:Coco
Wij zingen toch ook in De Kuip als we in the winning mood zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Alle Brabantse kampers zijn weer blij.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Ook de niet-kampers hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Als het zo blijft wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En voor de bankrekening van PSV.
Ik ben niet objectief in deze.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij zingen toch ook in De Kuip als we in the winning mood zijn
Niet voor de bankrekening van Feyenoord.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En voor de bankrekening van PSV.
Gijp vond het wel leukquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Theo mag wel met pensioen, wat was die laatste show slecht zeg
Die Almere City supporters zongen ook flink afgelopen zondag.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij zingen toch ook in De Kuip als we in the winning mood zijn
Wacht, dat clubje heeft liedjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Almere City supporters zongen ook flink afgelopen zondag.
Het verbaasde mij enorm dat Almere fans had.
Glory huntersquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog altijd leuker dan die show die ie daarvoor had. Was één grote rant tegen woke etc. Kun je elk moment van de dag ook in NWS vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Theo mag wel met pensioen, wat was die laatste show slecht zeg
Ananassap vandaag.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef Coco het volgende:
Goed, dit verdient wat te drinken.
We gaan voor de Triple Karmeliet.
Gaf ie Rubiales maar rood.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef PirE het volgende:
Elleboog van de week, Lahoz had al 2x rood gegeven in deze wedstrijd.
Die heb ik vandaag ook gekregen in een bierpakket voor mijn verjaardag alvast, maar ik drink 'm morgen pas op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef Coco het volgende:
Vroeger deed ie tenminste nog een Dotjequote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat Tong met rust
Hij doet een dutje
Ik doe de hele avond maar net alsof ik dit niet lees.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet voor de bankrekening van Feyenoord.
Nee het was dezelfde cliché-diarree die je ook bij alle andere Eredivisieclubjes hoort.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wacht, dat clubje heeft liedjes?
Ik sta er ook van te kijken.
Dronk ik ook graag maar ben onlangs overgestapt op Lefort Tripel godenbierquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef Coco het volgende:
Lefort is echt godenbier.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dronk ik ook graag maar ben onlangs overgestapt op Lefort Tripel godenbier
Allemaal reserve Amsterdammers. Maar wel hun actie voor Sophia Kinderziekenhuis was sympathiek.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals je eerder terecht opmerkte verbaas ik mij al dat Almere überhaupt supporters heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee het was dezelfde cliché-diarree die je ook bij alle andere Eredivisieclubjes hoort.
Het zou mij niks verbazen als het slechts een paar supporters waren met een grote JBL-box (vanuit vak J kan ik het uitvak niet zien)
Eensquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Allemaal reserve Amsterdammers. Maar wel hun actie voor Sophia Kinderziekenhuis was sympathiek.
Almere is wel de achtste stad van Nederland, dus wie weet wordt het nog wat.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zoals je eerder terecht opmerkte verbaas ik mij al dat Almere überhaupt supporters heeft.
Zelfs IJsselmeervogels en Spakenburg hebben een grotere achterban en cultuur dan FC Omniworld.
Die hebben dit weekend nog gespeeld natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Die lui lijken ook helemaal niet fit
Gaat sowieso een paar generaties overheen, maar dan heeft Almere zo goed als zeker een identiteit en een grotere fanbase en stadion dan nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Almere is wel de achtste stad van Nederland, dus wie weet wordt het nog wat.
Net als ADO, Utrecht en Groningen zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Almere is wel de achtste stad van Nederland, dus wie weet wordt het nog wat.
Wowquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Almere mag wel weer het IJsselmeer in.
Oh die clubs hebben zeker identiteit en cultuur hoor, vooral ADOquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Net als ADO, Utrecht en Groningen zeker.
Misschien hebben ze daar wel tv's die normaal op hun afstandsbediening reagerenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Almere mag wel weer het IJsselmeer in.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:44 schreef KingRoland het volgende:
user @:oriente dendert het topic binnen
Koekoekquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel tv's die normaal op hun afstandsbediening reageren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Je snapt niet dat mensen dit zichzelf aandoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik nooit doen![]()
Mij topic is een groot succes.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel tv's die normaal op hun afstandsbediening reageren
Mij topicquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mij topic is een groot succes.
Die zijn volgend seizoen gewoon weer allemaal voor Ajax.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De supporters van SVV gingen na het faillissement ook opeens weer voor Sparta juichen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zijn volgend seizoen gewoon weer allemaal voor Ajax.
Daar doelde ik ook op inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh die clubs hebben zeker identiteit en cultuur hoor, vooral ADO
Maar als we het over succes hebben dan ben ik het met je eens
Ex rokers zijn verschrikkelijke mensen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt niet dat mensen dit zichzelf aandoen
Zou ik nooit doen
Je kan je niet voorstellen dat een topic van Dombohetolifantje1 over zichzelf een groot succes zou zijn?quote:
Gewoon 2 weken ziek melden van het werk en cold turkey stoppen met roken.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ex rokers zijn verschrikkelijke mensen.
Ik hoop er binnenkort 1 van te zijn
Maar wegens gebrek aan activiteit ga ik dan toch weer roken denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon 2 weken ziek melden van het werk en cold turkey stoppen met roken.
Door de ontwenningsverschijnselen in die 2 weken heen bijten en je bent er van af.
Raad je dit ook aan bij een opioïdenverslaving?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon 2 weken ziek melden van het werk en cold turkey stoppen met roken.
Door de ontwenningsverschijnselen in die 2 weken heen bijten en je bent er van af.
Ga sporten, dan ben je ook van die drang om te roken af. Anders ziekmelden en de ontwenningsverschijnselen uitzitten als je geen zin hebt om te sporten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar wegens gebrek aan activiteit ga ik dan toch weer roken denk ik.
Moeilijk, maar ik denk er goed over na nu.
Daarom sport GGMM dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ga sporten, dan ben je ook van die drang om te roken af.
Geloof me, been there done that. Vind het nu walgelijk.
Ik neem het in overweging, bedankt makkerquote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ga sporten, dan ben je ook van die drang om te roken af.
Geloof me, been there done that. Vind het nu walgelijk.
Ik vrees dat je daarvoor langer dan 2 weken nodig hebt!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raad je dit ook aan bij een opioïdenverslaving?
Ik vraag dit voor een vriend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |