De tijd komt er weer aan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, vrede op aarde en in de mensen een welbehagen
Is dat nu alquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Afgelopen weekend naar de eerste kerstmarkt geweest hier in het tuincentrum! Paar dingetjes alweer gekocht
Ja, vanaf 28 september al! Maar de eerste pepernoten waren er nog veel eerder!quote:
Ik heb er net een paar opquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, vanaf 28 september al! Maar de eerste pepernoten waren er nog veel eerder!
Altijd een goed momentquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:44 schreef -river- het volgende:
Is het te vroeg om de boom op te zetten? Het staat zooooo gezellig
quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er wordt hier geregeerd met ijzeren feest vuist.
Toch @:viv @:donna
Heb je al in de kelder gekekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil super graag mijn huis sfeervol maken, maar kan de fut er niet voor vinden
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Even deze weer omhoog.
Vanavond Halloween, denk dat ik langzaam de kerstboom op zolder ga opzoeken. Al wacht ik misschien ook wel tot 11-11 met echt versieren.
Die heb ik niet.quote:
Doe datquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Kan de zolder eens checken
quote:
Heb je wel de spulletjes ervoor?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil super graag mijn huis sfeervol maken, maar kan de fut er niet voor vinden
Ja ik heb wel spulletjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je wel de spulletjes ervoor?
Je kan ook een interieurstylist inschakelen
Je kan sowieso niet genoeg versieringen hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb wel spulletjes.
Maar wellicht nog niet genoeg
Het is vooral een te grote chaos
but why?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:41 schreef aloa het volgende:
Kunnen we niet ff doorspoelen naar week 51
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |