Dit zijn de weergoden die studenten trollen.quote:Op maandag 4 september 2023 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Is dit die warmte die voor halverwege augustus in de kaarten stond maar waar niets van gekomen is?
Deels.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dit zijn de weergoden die studenten trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Flauw. Het mooie weer in mijn introductieweek maakte het juist zo mooi.quote:Op maandag 4 september 2023 08:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dit zijn de weergoden die studenten trollen.
Ik zou gewoon full Borat gaanquote:Op maandag 4 september 2023 09:05 schreef Salina het volgende:
Boys (en girls), ik ben er ook.
[ afbeelding ]
Hele week zon en lekker warm weer genot.
Weet niet wat ik aan moet trekken eigenlijk, lange of korte broek. Moet wel naar kantoor eerst.
quote:Op maandag 4 september 2023 09:05 schreef Salina het volgende:
Boys (en girls), ik ben er ook.
[ afbeelding ]
Hele week zon en lekker warm weer genot.Zo'n ANWB afritsbroek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er nog zo een geloof ik, maar al jaren niet meer gebruikt!quote:
Dit is ook een optie, dank! Ik neem het in overweging.quote:Op maandag 4 september 2023 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou gewoon full Borat gaan
[ afbeelding ]
Zat wolken hier de hele dag geweest, dus klopte welquote:Op zondag 3 september 2023 23:04 schreef ddx het volgende:
Hoe kan die europese radar dat dan aangeven, terwijl er niets aan de hand is ? (en ook niet als je de nl radar bekijkt)
Introweek is al voorbij, nu beginnen juist de colleges.quote:Op maandag 4 september 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flauw. Het mooie weer in mijn introductieweek maakte het juist zo mooi.
Ik ben ook getrolld overigens. Gelukkig dit weekend toch nog één activiteit met mooi weer gehad
De Leidse introweek was zelfs de week daarvoor al. Die hadden wel redelijk weer te pakken.quote:Op maandag 4 september 2023 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Introweek is al voorbij, nu beginnen juist de colleges.
Maar wel meteen zonder jas buiten wat kunnen gaan eten ipv rennend voor bui #183, prima toch.quote:Op maandag 4 september 2023 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Introweek is al voorbij, nu beginnen juist de colleges.
Ik vind het zelf ook wel fijn, niet alleen voor de studenten maar ook voor mij zelf.quote:Op maandag 4 september 2023 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel meteen zonder jas buiten wat kunnen gaan eten ipv rennend voor bui #183, prima toch.
Ja, liever weken terug gehad, maar ja.
Die nachten nu maken alles goed, in juni was dit ook zo zaligquote:Op maandag 4 september 2023 15:23 schreef Elan het volgende:
Gelukkig relatief lage nachttemperaturen, las ergens dat als we dit scenario in juli hadden gehad het makkelijk 40 graden had kunnen worden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |