Een pavé. Ik denk dat zelfs Jan Nagelkerke daar nog nooit van gehoord heeft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:27 schreef Blues het volgende:
WAT voor hipsterbrood kochten die Cudokinderen in goTsnaam
Die hebben ze bij de appie in het klein ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een pavé. Ik denk dat zelfs Jan Nagelkerke daar nog nooit van gehoord heeft.
Zag er wel lekker uit moet ik zeggen.
Tamelijk vreemd dat de NPO dat op deze manier promoot... gezien de schade dat die dingen al veroorzaakt hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:23 schreef F_r het volgende:
Ik dacht dat wensballonen niet meer mochten
Kutzooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:29 schreef Guppy het volgende:
[..]
Tamelijk vreemd dat de NPO dat op deze manier promoot... gezien de schade dat die dingen al veroorzaakt hebben
Lekker het milieu vervuilen en anderen in gevaar brengen omdat je zo nodig iets moet herdenkenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:31 schreef Guppy het volgende:
[..]
Lekker het milieu vervuilen en anderen in gevaar brengen omdat je zo nodig iets moet herdenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Uh dat herdenken begrijp ik anders heel goed...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:31 schreef Guppy het volgende:
[..]
Lekker het milieu vervuilen en anderen in gevaar brengen omdat je zo nodig iets moet herdenken
Ja, ik ook. Maar dat je dat met een wensballon doet, dat gaat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh dat herdenken begrijp ik anders heel goed...
Ja dat vind ik ook wel belachelijk, ik ga uit van ontwetendheid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dat je dat met een wensballon doet, dat gaat er bij mij niet in
Wensballonnen zijn niet verboden, er zijn wel richtlijnen voor…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:29 schreef Guppy het volgende:
[..]
Tamelijk vreemd dat de NPO dat op deze manier promoot... gezien de schade dat die dingen al veroorzaakt hebben
Ik moet het nog kijken, maar dit vertellen ze iedere keer in elk seizoen. Beetje irritant.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:38 schreef Blues het volgende:
Je zag de schaamte bij die cudomeiden met het flieftwordtverhaal van pa en ma
Ik zal hem even in een spoiler zetten omdat je nog moet kijken.. maar dit jaar was het next level.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:52 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik moet het nog kijken, maar dit vertellen ze iedere keer in elk seizoen. Beetje irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zal hem even in een spoiler zetten omdat je nog moet kijken.. maar dit jaar was het next level.Waarom voel ik de schaamte die hun schijnbaar missen? Maar goed, wat ik triester vindt is dat die ouders al vanf dag 1 doen of ze zo geweldig zijn, kinderen worden vegetarisch opgevoed, ze doen net of dat vieze balkon dagelijks gebruikt wordt, maar die kids zijn voor alles bang wat leeft. Echt alles, behalve mensen (hun eigen mensen, je ziet ze nooit met vriendjes of vriendinnetjes). Ze doen zich voor als wereldwijs, maar zijn wereldvreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch die wensballon....quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:15 schreef golfer het volgende:
Familie Blom was bij ons strand. Toen Bloomingdale nog niet was afgebrand.
Ik had ook plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:57 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Waarom voel ik de schaamte die hun schijnbaar missen? Maar goed, wat ik triester vindt is dat die ouders al vanf dag 1 doen of ze zo geweldig zijn, kinderen worden vegetarisch opgevoed, ze doen net of dat vieze balkon dagelijks gebruikt wordt, maar die kids zijn voor alles bang wat leeft. Echt alles, behalve mensen (hun eigen mensen, je ziet ze nooit met vriendjes of vriendinnetjes). Ze doen zich voor als wereldwijs, maar zijn wereldvreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |