quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En je zei ook noggorgonzola
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Attentie, attentie: De topicreeks Topicreeks: CUL Slowchat BBQ meet bij L_S is gefixt.
Ik herhaal: De topicreeks Topicreeks: CUL Slowchat BBQ meet bij L_S is gefixt...
Zou tijd worden dat je doet waar je voor betaald wordt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Attentie, attentie: De topicreeks Topicreeks: CUL Slowchat BBQ meet bij L_S is gefixt.
Ik herhaal: De topicreeks Topicreeks: CUL Slowchat BBQ meet bij L_S is gefixt...
Die hamburgers, satesaus, kaas voor L_S, brood van LHO en vlaai van jou moesten ergens van betaald worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat je doet waar je voor betaald wordt.
👏👏👏quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Goed verhaal, P.v.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lief Dagboek
Was vanmorgen bij de Aldi in Emmerich, ik heb vrij deze week, was bij de Obi geweest voor klus materiaal en dacht, ik wip ook ff bij de Aldi naar binnen voor wat melk voor de cappuccino, blikken hondenvoer en hondensnacks.
Staat er een bejaarde vrouw in het gangpad, kar diagonaal aan de ene kant, zij aan de andere kant labels aan het lezen. Ik zeg heel beleefd, Excuus, mag ik er even langs. Ze keek me vervolgens vreselijk vuil aan. Ik in de meest vreselijke nichtentoon:
Kiiiind, Kijk niet zo boos, daar wordt mijn melk zuuuur van, en als de klok slaat, blijft je gezicht zo staaaan. (Handjes wapper).
De vrouw in kwestie is vreselijk beledigd, kan geen antwoord bedenken dus blaft tegen haar man: Zeg jij daar nu ook eens wat van.
De man roept me na: Heeft geen zin, dat is al gebeurd.
Verschillende mensen die het hadden meegekregen schoten net als ik in de lach. Ik vrees dat deze man voorlopig op de bank slaapt.
Het is er het weer nog voor, dus ik zeg doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe bh gekochtEn nu wil ik steeds half bloot zitten en naar mijn tieten kijken
Het kostte wat, maar dan heb je ook wat.
Klinkt als een fokbaby.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:20 schreef Barreltje het volgende:
Ohjaa! nog een gefeliciteerd voor baby nieuws van @:kreator en @:myraela![]()
![]()
![]()
Het werktequote:
Die van Myraela is een FOKbabyquote:
EEEEEECHT?!!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe bh gekochtEn nu wil ik steeds half bloot zitten en naar mijn tieten kijken
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Nah, ik was altijd al idolaat van goede, maar helaas erg dure bh's. Alleen ik koop zelden een nieuwe en dit was ook alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo herkenbaarHeeft Lein jou ook bekeerd?
@:barreltje, altijd welkom hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |