abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 augustus 2023 @ 08:39:59 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210471955
Morge.

Maandag Zwolle, gisteren Deventer, vandaag Zwolle en Utrecht. Morgen omgeving Bathmen, vrijdag omgeving Hengelo. Had beter in Enschede kunnen blijven wonen.
pi_210472038
But weer. De hele dag. Niks mooie plaatjes.
Wel audio van treurig makende regen.
“zachtjes tikt de regen op het zolderraam..” 🎶
  woensdag 30 augustus 2023 @ 08:51:29 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_210472047
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:39 schreef Kreator het volgende:
Morge.

Maandag Zwolle, gisteren Deventer, vandaag Zwolle en Utrecht. Morgen omgeving Bathmen, vrijdag omgeving Hengelo. Had beter in Enschede kunnen blijven wonen.
Echt wel, het is hier sowieso veel gezelliger!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 30 augustus 2023 @ 08:51:53 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_210472050
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 08:50 schreef AnneX het volgende:
But weer. De hele dag. Niks mooie plaatjes.
Wel audio van treurig makende regen.
“zachtjes tikt de regen op het zolderraam..” 🎶
Het ritme van de regen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210472227
Mogge, benen zijn ook weer ingepakt, lekker warm :N

Mooie plaatjes weer. Gisteravond de mooie maan getracht te fotograferen, ik was erg onder de indruk van het zoom vermogen van de camera, niet van mijn stabiliteit :P

Vooralsnog is het hier droog. Nu eerst maar eens ontbijten.

Volgens mij hebben jullie vandaag de afspraak @Blues en @golfer heel veel succes
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:14:26 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210472271
ook goedemorgen!

hier moeten de dagen nu eens wat structuur gaan krijgen, anders gebeurt het zo dat ik de hele dag op de bank zit spelletjes te spelen :o dus vandaag maar eens plannetjes maken voor de dag indeling, een week indeling en een maand indeling :P

verder eens kijken wat er nog bij de ikea besteld kan worden, ik wil geloof ik toch een extra kast en een prikbord en en en :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_210472417
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:14 schreef Barreltje het volgende:
ook goedemorgen!

hier moeten de dagen nu eens wat structuur gaan krijgen, anders gebeurt het zo dat ik de hele dag op de bank zit spelletjes te spelen :o dus vandaag maar eens plannetjes maken voor de dag indeling, een week indeling en een maand indeling :P

verder eens kijken wat er nog bij de ikea besteld kan worden, ik wil geloof ik toch een extra kast en een prikbord en en en :o
Hoe bevalt het sabbatical jaar tot nu toe? En doelen stellen is waarschijnlijk wel een goed idee :7 En misschien wil je een nieuwe hobby beginnen en moet je daar ook voor leren, ook heel nuttig. Denk Moestuinieren, Schapen Houden of Paardrijden. Of is dat laatste al niet meer mogelijk door afbraak van de voorzieningen? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:42:15 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210472541
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe bevalt het sabbatical jaar tot nu toe? En doelen stellen is waarschijnlijk wel een goed idee :7 En misschien wil je een nieuwe hobby beginnen en moet je daar ook voor leren, ook heel nuttig. Denk Moestuinieren, Schapen Houden of Paardrijden. Of is dat laatste al niet meer mogelijk door afbraak van de voorzieningen? :+
hahah

ik ben nu uit de vakantie modus aan het komen.. de eerste week vrij was er een festival, daarna druk met alles regelen voor het housewarmings feest en daarna op vakantie naar het land van de chef O+ daar afgelopen maandag van terug gekomen, dus nu de regelmaat zien te vinden.

en ja.. ik heb wat zelf-ontwikkeling op stapel staan ;) er is een permacultuur / voedselbos cursus waar ik me door heen ga werken, plus allerlei andere weetjes over bomen en planten.. binnenkort een plan maken om het landgoed winter klaar te maken.. Daarna eens aan de slag met een plan voor de moestuin

verder ga ik een cursus schrijven doen aan de schrijversacademie O+ 8 maanden lang 8 - 10 uur werkbelasting per week.. ben benieuwd! het is een oude passie die ik nu nieuw leven in wil gaan blazen..

als laatste solliciteerde ik gister (online) bij een grote kroeg hier in de stad om toch nog wat sociale contacten te hebben.. 2 a 3 dagen per week lijkt me een prima plan ^O^ er is ook een super tof koffie tentje waar ik het ook wil proberen..

ik kreeg gister ook goed nieuws dat mijn verblijfsvergunning is uitgegeven.. ondanks EU burger moet ik toch aanvragen om hier te mogen blijven op bepaalde gronden nu ik geen vaste baan heb.. ( vooral laten zien dat ik hier niet bijstand ga zitten trekken) moet vrijdag nog wel even langs het vreemdelingenregister om aan te tonen dat ik IK ben :P

en verder 1000 andere plannen, het gastenverblijf kan wel wat sjeu gebruiken ( facebook marktplaats _O_ ) al moet ik dan eerst nog even het wiel van de trailer vervangen _O- en er moet een ontwerp voor een keuken en een badkamer komen daar ^O^ dat komt allemaal wel in m'n klustopic geloof ik .. daar binnenkort sowieso een update 8)7
pi_210472562
Schrijven. O+

Ook zo'n ding waarvan ik me iedere keer weer voorneem het vaker te doen omdat ik het fijn vind en er goed in ben en het dan vervolgens niet doe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210472574
Also, nog even foto'tje van afgelopen weekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:47:33 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_210472610
Ah ja, schrijven. Mijn boek ligt 95% af klaar. En elke keer als ik er weer aan wil beginnen om het af te ronden vind ik het allemaal toch weer iets te dicht bij komen ofzo. En dus blijft het weer liggen.

Ik ben blij, ik had geprobeerd te reserveren bij een tentje vanwege 1 jaar samen (ja, ik plan graag in het voren en zeker bij dit restaurantje moet dat) en er is plek *O*
Saillant detail: vriendlief is eerder een jaar samen met mij dan ik met hem, want hij kan niet tellen, dus we houden zijn telling aan (want anders zitten we in het weekend van zijn verjaardag en dan zijn er andere activiteiten :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:48:34 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_210472623
quote:
2s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit zo'n gave foto he!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:52:21 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210472657
quote:
2s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:

SPOILER
oh strand O+ daar moet ik ook weer eens heen
pi_210472659
Prachtige foto van jou @Lonaa

Ik heb bbc nieuws aan staan…..item over kerstversieringen in tuincentra 🙀
  woensdag 30 augustus 2023 @ 09:53:36 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210472671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Prachtige foto van jou @:Lonaa

Ik heb bbc nieuws aan staan…..item over kerstversieringen in tuincentra 🙀
wij kregen van de tante van chef ook allerlei zelfgemaakte kerstversiering mee.. kunstig gemaakt, dat zeker, niet helemaal mijn kleur / smaak.. ik geloof dat ik de nieuwe kittens er maar op los laat O-)
pi_210472700
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
hahah

ik ben nu uit de vakantie modus aan het komen.. de eerste week vrij was er een festival, daarna druk met alles regelen voor het housewarmings feest en daarna op vakantie naar het land van de chef O+ daar afgelopen maandag van terug gekomen, dus nu de regelmaat zien te vinden.

en ja.. ik heb wat zelf-ontwikkeling op stapel staan ;) er is een permacultuur / voedselbos cursus waar ik me door heen ga werken, plus allerlei andere weetjes over bomen en planten.. binnenkort een plan maken om het landgoed winter klaar te maken.. Daarna eens aan de slag met een plan voor de moestuin

verder ga ik een cursus schrijven doen aan de schrijversacademie O+ 8 maanden lang 8 - 10 uur werkbelasting per week.. ben benieuwd! het is een oude passie die ik nu nieuw leven in wil gaan blazen..

als laatste solliciteerde ik gister (online) bij een grote kroeg hier in de stad om toch nog wat sociale contacten te hebben.. 2 a 3 dagen per week lijkt me een prima plan ^O^ er is ook een super tof koffie tentje waar ik het ook wil proberen..

ik kreeg gister ook goed nieuws dat mijn verblijfsvergunning is uitgegeven.. ondanks EU burger moet ik toch aanvragen om hier te mogen blijven op bepaalde gronden nu ik geen vaste baan heb.. ( vooral laten zien dat ik hier niet bijstand ga zitten trekken) moet vrijdag nog wel even langs het vreemdelingenregister om aan te tonen dat ik IK ben :P

en verder 1000 andere plannen, het gastenverblijf kan wel wat sjeu gebruiken ( facebook marktplaats _O_ ) al moet ik dan eerst nog even het wiel van de trailer vervangen _O- en er moet een ontwerp voor een keuken en een badkamer komen daar ^O^ dat komt allemaal wel in m'n klustopic geloof ik .. daar binnenkort sowieso een update 8)7
Plannen te over joh _O_ Nu nog wat gestructureerd plannen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210472716
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:53 schreef Barreltje het volgende:

[..]
wij kregen van de tante van chef ook allerlei zelfgemaakte kerstversiering mee.. kunstig gemaakt, dat zeker, niet helemaal mijn kleur / smaak.. ik geloof dat ik de nieuwe kittens er maar op los laat O-)
_O-
  woensdag 30 augustus 2023 @ 10:03:36 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210472768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Plannen te over joh _O_ Nu nog wat gestructureerd plannen *)
jup, een dag plan heb ik zo ongeveer wel, opstaan, sporten, leren/studeren, werk aan huis, chillen
nu nog een week plan en een maand plan.. of iig een wat ga ik de komende 2 weken eens aanpakken..
ik denk dat ik ga beginnen met de isolatie aanpakken.. kutklus numero uno :X }:|
pi_210473098
Het was weer eens een lange nachtdienst :O

Dus nu mezelf weer even oppeppen bij het tankstation.
pi_210473126
Ff serieus, hoe lang kan je bladblazeren? Tering Jantje te paard.
pi_210473130
Klinkt goed @Barreltje, al je plannen!

Ik ben nog even op zoek naar mijn werkmotivatie. Ik begon vorige week weer, en er lag echt niet zoveel, maar dat is dan weer te weinig druk om ook echt iets uit handen te krijgen ofzo. Zo irritant, het is of veel te druk en dan ben ik wel productief maar ook overbelast, of het is te rustig en dan doe ik ook maar meteen bijna helemaal niks :')

Vanochtend wel goed begonnen meteen met een scriptie, dus hopelijk voelt vandaag wat productiever.

En de 30e is eindelijk daar, dus veel succes vandaag @Blues en g :*
pi_210473179
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt goed @:Barreltje, al je plannen!

Ik ben nog even op zoek naar mijn werkmotivatie. Ik begon vorige week weer, en er lag echt niet zoveel, maar dat is dan weer te weinig druk om ook echt iets uit handen te krijgen ofzo. Zo irritant, het is of veel te druk en dan ben ik wel productief maar ook overbelast, of het is te rustig en dan doe ik ook maar meteen bijna helemaal niks :')

Vanochtend wel goed begonnen meteen met een scriptie, dus hopelijk voelt vandaag wat productiever.

En de 30e is eindelijk daar, dus veel succes vandaag @:Blues en g :*
Herkenbaar, ik doe het ook beter onder druk. Zonder de overbelasting dan.

Gisteren hobbymatige frustratie, vandaag werkmatige frustratie.

Mensen hadden er last van dat cyclische overleggen best laat gepland werden. Dus nu hebben we heel actief al voor de zomer een complete jaarplanning gemaakt.

De eerste overleggen komen eraan… ‘ahahaha, oeps, o ja, ik was het vergeten op te schrijven en heb nu al wat anders gepland’. Ugh! :(

Morgenvroeg overleg met een ander clubje, ook daar vast weer frustratie. Want van die werkgroep vindt iedereen het thema Heel Belangrijk (om je naam in de publicaties te hebben staan zeker :7 ) want 75% heeft echtwaar nooit tijd om aan te schuiven. Ook niet na aanwezigheid in de datumprikker te hebben bevestigd. Of taken te doen die uit de overleggen komen.
Morgen evaluatie op proces en produkt *O* :Y) ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 30 augustus 2023 @ 10:48:21 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_210473223
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ff serieus, hoe lang kan je bladblazeren? Tering Jantje te paard.
Denk aan mijn tuin. U-ren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 30 augustus 2023 @ 10:54:23 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_210473283
En inderdaad, succes g & b!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210473433
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Denk aan mijn tuin. U-ren!
Het is een schoolplein...
  woensdag 30 augustus 2023 @ 11:17:03 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_210473443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 11:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het is een schoolplein...
Dan snap ik sowieso niet dat ze het doen. Geef die kinderen volgende week een stoffer en blik en een bezem en zet ze aan het werk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210473448
Bij gebrek aan echt dingen door kunnen zetten ben ik aan het opruimen, weggooien, schoonmaken. Kamer voor kamer.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 11:31:45 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_210473554
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 11:17 schreef Lonaa het volgende:
Bij gebrek aan echt dingen door kunnen zetten ben ik aan het opruimen, weggooien, schoonmaken. Kamer voor kamer.
Oja ik moet vanavond alle hamsterspullen langs, want morgen gaat de groenbak aan straat. Dit weekend worden alle overbodige spullen opgehaald :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210473599
Nou pas klaar met nachtdienst @Candaasje :o

T is niet helemaal jouw week qua overleggen @Cat-astrophe

Pfff, ik zapte gisteren langs een programma van Ewout over mannen die een thaise vrouw zoeken. Wat een triestigheid, zowel de mannen als de vrouwen
pi_210473744
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou pas klaar met nachtdienst @:candaasje :o

T is niet helemaal jouw week qua overleggen @:cat-astrophe

Pfff, ik zapte gisteren langs een programma van Ewout over mannen die een thaise vrouw zoeken. Wat een triestigheid, zowel de mannen als de vrouwen
Het liep iets uit :+
pi_210474003
Dat je lekker gedoucht hebt, de trap af komt en dan zo'n mooie CJIB enveloppe in de brievenbus ziet hangen.

Open maken, bedrag bekijken, hartverzakking krijgen, datum bekijken, alibi hebben. :7
pi_210474142
quote:
2s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Dat je lekker gedoucht hebt, de trap af komt en dan zo'n mooie CJIB enveloppe in de brievenbus ziet hangen.

Open maken, bedrag bekijken, hartverzakking krijgen, datum bekijken, alibi hebben. :7
Pffft.

Nu mis ik een paraplu. -O-
pi_210474170
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Het was weer eens een lange nachtdienst :O

Dus nu mezelf weer even oppeppen bij het tankstation.
[ link | afbeelding ]
Welke keten tankstations verkoopt vegan flappen? Ik wil oooook c_/
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_210474413
Ik ging voor het eerst in weken weer sporten. Afgelopen weken logeerhonden over de vloer, die laat ik niet graag anderhalf uur alleen. Of een CUL-meet. Of naar Duitsland. Kortom: dingen.
Maar nu dus weer sporten.

Nog voor de warming-up knal ik de stang tegen m'n snuit en nu heb ik een tand door de lip. En gesport. Dat dan weer wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 30 augustus 2023 @ 12:59:15 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_210474428
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 12:58 schreef sigme het volgende:

Nog voor de warming-up knal ik de stang tegen m'n snuit en nu heb ik een tand door de lip. En gesport. Dat dan weer wel.
|:( :') Shit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210474558
Van die miezerregen waar je echt Heel Erg Nat van wordt ;(
pi_210474614
quote:
Ik ging voor het eerst in weken weer sporten. Afgelopen weken logeerhonden over de vloer, die laat ik niet graag anderhalf uur alleen. Of een CUL-meet. Of naar Duitsland. Kortom: dingen.

Wat bloed verloren = afvallen ^O^
Verder wel briljant slechte actie :D

Ik heb net ook gesport. Nu nog een paar werken en intussen quiche maken voor high tea. Gelukkig bij iemand met grote tuin én groot huis.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210474621
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 07:49 schreef MadMaster het volgende:
Afdelingsdag in de kassen van het Westland.
Gelukkig zijn kassen overdekt…
Totdat er een hagelbui voorbij komt 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 30 augustus 2023 @ 14:41:47 #243
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210475442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 13:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Totdat er een hagelbui voorbij komt 8-)
Ik weet nu wat het broeikaseffect inhoudt. Bloedheet is het in de kassen...
pi_210475526
Sigme :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210475864
quote:

Joh. Au. Stoer van je om door te gaan _O_

Gelukkig bleef het daarna droog. Dan moet ik er nog twee x op uit vandaag w/
pi_210476216
Anti mopper (soms kan ik dat ook wel). Met wel een treurig randje.

Vorige week was ik een soort van blindengeleidehond voor een slechtziende kennis. Een uitstapje in een donkere omgeving met af en toe een lichtspotje… hij was blij met mijn witte schoenen die hij kon volgen.
Vandaag sprak ik hem weer, toch maar even gevraagd of hij bijgekomen was van de indrukken.

Jazeker. Het uitstapje zelf was pittig, niet echt geschikt voor hem. Maar hij was blij iedereen weer te hebben gesproken, de rest vond het leuk, hij had een dag weg van huis gehad en je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Zo mooi als mensen zo positief erin staan. Kan ik nog wat van leren.

En toen hoorde ik ook dat het zicht harder achteruit gaat dan ze eerder verwachtten… binnenkort wordt alles donker voor hem ;(
‘Maja, we leven in het nu en ik maak er het beste van en bereid me erop voor, het is nu eenmaal niet anders’. O+ ;(

SPOILER
pi_210476235
Au @sigme niet fijn dit.

Sollicitatiegesprek gesprek gehad, geen idee wat ik ervan moet denken. Functie wel aardig maar geen 28-32 uur maar 24. Maar strompelend binnenkomen (de zwachtels zitten vandaag erg vervelend om mijn voeten) is natuurlijk geen goed visitekaartje.
Gelukkig was het wel droog, zowel heen als terug.
pi_210476321
Ik plaats met toestemming van g hier zijn appje naar o.a. zijn broer.
SPOILER
Dus nog meer wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 30-08-2023 16:40:33 ]
  woensdag 30 augustus 2023 @ 16:40:50 #249
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_210476372
Klote. Sterkte.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 16:42:45 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210476392
ohw B & G -O- sterkte de komende 2 weken weer..
pi_210476421
Och lieverds, wat een ontzettend klote nieuws. Heel veel sterkte de komende weken.
  woensdag 30 augustus 2023 @ 16:48:53 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_210476465
Kutnieuws en nu nog langer wachten :( Heel veel sterkte voor jullie en jullie naasten :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210476487
Ach Blues, wat een mallemolen :( Sterkte!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210476507
@Blues :'( :* voor jullie allebei.

[ Bericht 18% gewijzigd door vlindertje89 op 30-08-2023 17:47:32 ]
pi_210476515
Oh!
Blues & golfer :*
Wat een klotenieuws en wat dan een spannende tijden op komst. Veel sterkte gewenst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')