Echt wel, het is hier sowieso veel gezelliger!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:39 schreef Kreator het volgende:
Morge.
Maandag Zwolle, gisteren Deventer, vandaag Zwolle en Utrecht. Morgen omgeving Bathmen, vrijdag omgeving Hengelo. Had beter in Enschede kunnen blijven wonen.
Het ritme van de regenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:50 schreef AnneX het volgende:
But weer. De hele dag. Niks mooie plaatjes.
Wel audio van treurig makende regen.
“zachtjes tikt de regen op het zolderraam..” 🎶
Hoe bevalt het sabbatical jaar tot nu toe? En doelen stellen is waarschijnlijk wel een goed ideequote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:14 schreef Barreltje het volgende:
ook goedemorgen!
hier moeten de dagen nu eens wat structuur gaan krijgen, anders gebeurt het zo dat ik de hele dag op de bank zit spelletjes te spelendus vandaag maar eens plannetjes maken voor de dag indeling, een week indeling en een maand indeling
![]()
verder eens kijken wat er nog bij de ikea besteld kan worden, ik wil geloof ik toch een extra kast en een prikbord en en en
hahahquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe bevalt het sabbatical jaar tot nu toe? En doelen stellen is waarschijnlijk wel een goed ideeEn misschien wil je een nieuwe hobby beginnen en moet je daar ook voor leren, ook heel nuttig. Denk Moestuinieren, Schapen Houden of Paardrijden. Of is dat laatste al niet meer mogelijk door afbraak van de voorzieningen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Also, nog even foto'tje van afgelopen weekend.Ik vind dit zo'n gave foto he!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Also, nog even foto'tje van afgelopen weekend.oh strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar moet ik ook weer eens heen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
wij kregen van de tante van chef ook allerlei zelfgemaakte kerstversiering mee.. kunstig gemaakt, dat zeker, niet helemaal mijn kleur / smaak.. ik geloof dat ik de nieuwe kittens er maar op los laatquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Prachtige foto van jou @:Lonaa
Ik heb bbc nieuws aan staan…..item over kerstversieringen in tuincentra 🙀
Plannen te over johquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
ik ben nu uit de vakantie modus aan het komen.. de eerste week vrij was er een festival, daarna druk met alles regelen voor het housewarmings feest en daarna op vakantie naar het land van de chefdaar afgelopen maandag van terug gekomen, dus nu de regelmaat zien te vinden.
en ja.. ik heb wat zelf-ontwikkeling op stapel staaner is een permacultuur / voedselbos cursus waar ik me door heen ga werken, plus allerlei andere weetjes over bomen en planten.. binnenkort een plan maken om het landgoed winter klaar te maken.. Daarna eens aan de slag met een plan voor de moestuin
verder ga ik een cursus schrijven doen aan de schrijversacademie8 maanden lang 8 - 10 uur werkbelasting per week.. ben benieuwd! het is een oude passie die ik nu nieuw leven in wil gaan blazen..
als laatste solliciteerde ik gister (online) bij een grote kroeg hier in de stad om toch nog wat sociale contacten te hebben.. 2 a 3 dagen per week lijkt me een prima planer is ook een super tof koffie tentje waar ik het ook wil proberen..
ik kreeg gister ook goed nieuws dat mijn verblijfsvergunning is uitgegeven.. ondanks EU burger moet ik toch aanvragen om hier te mogen blijven op bepaalde gronden nu ik geen vaste baan heb.. ( vooral laten zien dat ik hier niet bijstand ga zitten trekken) moet vrijdag nog wel even langs het vreemdelingenregister om aan te tonen dat ik IK ben![]()
en verder 1000 andere plannen, het gastenverblijf kan wel wat sjeu gebruiken ( facebook marktplaats) al moet ik dan eerst nog even het wiel van de trailer vervangen
en er moet een ontwerp voor een keuken en een badkamer komen daar
dat komt allemaal wel in m'n klustopic geloof ik .. daar binnenkort sowieso een update
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij kregen van de tante van chef ook allerlei zelfgemaakte kerstversiering mee.. kunstig gemaakt, dat zeker, niet helemaal mijn kleur / smaak.. ik geloof dat ik de nieuwe kittens er maar op los laat
jup, een dag plan heb ik zo ongeveer wel, opstaan, sporten, leren/studeren, werk aan huis, chillenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Plannen te over johNu nog wat gestructureerd plannen
Herkenbaar, ik doe het ook beter onder druk. Zonder de overbelasting dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt goed @:Barreltje, al je plannen!
Ik ben nog even op zoek naar mijn werkmotivatie. Ik begon vorige week weer, en er lag echt niet zoveel, maar dat is dan weer te weinig druk om ook echt iets uit handen te krijgen ofzo. Zo irritant, het is of veel te druk en dan ben ik wel productief maar ook overbelast, of het is te rustig en dan doe ik ook maar meteen bijna helemaal niks![]()
Vanochtend wel goed begonnen meteen met een scriptie, dus hopelijk voelt vandaag wat productiever.
En de 30e is eindelijk daar, dus veel succes vandaag @:Blues en g
Denk aan mijn tuin. U-ren!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Ff serieus, hoe lang kan je bladblazeren? Tering Jantje te paard.
Dan snap ik sowieso niet dat ze het doen. Geef die kinderen volgende week een stoffer en blik en een bezem en zet ze aan het werk.quote:
Oja ik moet vanavond alle hamsterspullen langs, want morgen gaat de groenbak aan straat. Dit weekend worden alle overbodige spullen opgehaaldquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:17 schreef Lonaa het volgende:
Bij gebrek aan echt dingen door kunnen zetten ben ik aan het opruimen, weggooien, schoonmaken. Kamer voor kamer.
Het liep iets uitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou pas klaar met nachtdienst @:candaasje![]()
T is niet helemaal jouw week qua overleggen @:cat-astrophe
Pfff, ik zapte gisteren langs een programma van Ewout over mannen die een thaise vrouw zoeken. Wat een triestigheid, zowel de mannen als de vrouwen
Pffft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:17 schreef Lonaa het volgende:
Dat je lekker gedoucht hebt, de trap af komt en dan zo'n mooie CJIB enveloppe in de brievenbus ziet hangen.
Open maken, bedrag bekijken, hartverzakking krijgen, datum bekijken, alibi hebben.
Welke keten tankstations verkoopt vegan flappen? Ik wil oooookquote:Op woensdag 30 augustus 2023 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Het was weer eens een lange nachtdienst![]()
Dus nu mezelf weer even oppeppen bij het tankstation.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:58 schreef sigme het volgende:
Nog voor de warming-up knal ik de stang tegen m'n snuit en nu heb ik een tand door de lip. En gesport. Dat dan weer wel.
Wat bloed verloren = afvallenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:58 schreef sigme het volgende:
Ik ging voor het eerst in weken weer sporten. Afgelopen weken logeerhonden over de vloer, die laat ik niet graag anderhalf uur alleen. Of een CUL-meet. Of naar Duitsland. Kortom: dingen.
Maar nu dus weer sporten.
Nog voor de warming-up knal ik de stang tegen m'n snuit en nu heb ik een tand door de lip. En gesport. Dat dan weer wel.
Totdat er een hagelbui voorbij komtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:49 schreef MadMaster het volgende:
Afdelingsdag in de kassen van het Westland.
Gelukkig zijn kassen overdekt…
Ik weet nu wat het broeikaseffect inhoudt. Bloedheet is het in de kassen...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Totdat er een hagelbui voorbij komt
Joh. Au. Stoer van je om door te gaanquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:58 schreef sigme het volgende:
Ik ging voor het eerst in weken weer sporten. Afgelopen weken logeerhonden over de vloer, die laat ik niet graag anderhalf uur alleen. Of een CUL-meet. Of naar Duitsland. Kortom: dingen.
Maar nu dus weer sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog meer wachten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 30-08-2023 16:40:33 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |