quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:35 schreef Blues het volgende:
Ik plaats met toestemming van g hier zijn appje naar o.a. zijn broer.PfffffttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog meer wachten.![]()
Sterktequote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
Waar ik een beetje op stuk loop mentaal is dat er was gezegd dat vandaag MDO was + def uitslag en behandelplan.
Niemand heeft t over die psma scan gehad.
Terwijl mijn onderbuik en kennis dit nog wel had bedacht , maar ja...
Vind t ff lastig.
Tnxx voor de lieve berichtjes
Tx, en long time no see. Welkom weer eens hier, hoe is t?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:28 schreef mjan het volgende:
Wat een klotenieuws, en tegelijkertijd nog veel onzekerheid. Veel kracht voor jullie, Blues en Golfer.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:52 schreef Blues het volgende:
Liefjes![]()
Zullen tot die tijd weer wat lol enzo gaan maken hier![]()
Auquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen lol in de aanbieding maar wel klein leed. Afgelopen vrijdag stootte ik mijn teen. Bloedbad, flink pijn, etc. Het doet nog steeds best zeer. De wond is een winkelhaak langs mijn nagelriem, tussen mijn tenen. Precies op een eeltige plek dus dat heelt moeilijk. Vandaag het eelt verwijderd dus nu heb ik nog meer pijn. Wee mij
Doet me denken aan @FutureFairytalequote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Kennisje is op vakantie in Turkije, mooie foto’s op insta. Maar nu een filmpje van ca 1 minuut waar ze alleen maar eet. Brood, koekjes, broccoli, ijs, met een komisch deuntje eronder.Daar gaat een eten in en ze is zo mooi slank
Bijna met pensioen is hijquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:16 schreef Yinny het volgende:
@:blues en @:golfer dikke knuffel en heel veel sterkte voor de komende tijd...
Voor de luchtige noot:
Gisteren kwam 7jarige zoon in de ochtend nog even bij ons in bed knuffelen. Ik: we moeten wel opschieten, want je moet zo naar school. Kind teleurgesteld: oohoo, hoeveel jaar moet ik nog naar school?
![]()
![]()
![]()
Het verdriet dat het nog minimaal 11 jaar is was zwaar, maar gelukkig ging hij op school wel weer rennend het klaslokaal in
Had jequote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zal ik dan maar melden dat ik weer op een ‘breng een eigen hapje mee’ feestje was?
Dit keer in de buurt dus iemand had linzenvlaai gemaakt. Met veeeel vullingStukje gegeten, stuk mee naar huis gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |