Hoe precies niet in lijn met de praktijk?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar de grap is dat als er wordt doorgevraagd over hoe je anderen ermee lastig valt je geen antwoord krijgt of een situatie die niet in lijn is met de praktijk…
Weet je hoe je die kans vrijwel 100% kan maken dat je niet betrapt wordt? Gewoon in een privé zwembad of naar een sekswellness gaan. Lijkt me niet al te moeilijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:42 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die de kans betrapt te worden spannend vinden, maar er alles aan doen niet daadwerkelijk betrapt te worden.
Ja, maar als de kans 0 is, is het minder spannend.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:36 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Weet je hoe je die kans vrijwel 100% kan maken dat je niet betrapt wordt? Gewoon in een privé zwembad of naar een sekswellness gaan. Lijkt me niet al te moeilijk
Depends.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent iemand die alleen maar sorry zegt omdat ie ergens op betrapt is, niet omdat het hem ook werkelijk spijt?
Oké, maar kan je misschien uitleggen/verantwoorden hoe jij je eigen lust/behoefte tegenover het (mentale) welzijn van een ander beschouwt? En welke dan belangrijker is?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:49 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ja, maar als de kans 0 is, is het minder spannend.
Out of context. Ging totaal niet over de wellness.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja ja. Nog niet zolang geleden schreef je wat anders:
[..]
Ga gewoon naar een sekssauna joh.
Zoals jij het omschrijft is het een totaal andere situatie als waar ik het over heb. Dat is nou precies wat ik bedoel met langs elkaar heen praten.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:33 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Hoe precies niet in lijn met de praktijk?
Toen ik jonger was, zwom ik als kind wel eens in een overdekt tropisch zwembad. Het was ook een soort wellness. Als kind weet je nog niet echt waar je naar aan het kijken bent, maar het waren wel allemaal situaties waarvan ik achteraf dacht, dit is niet oké.
Als kind zijnde kon ik het nog niet plaatsen, want je brein is daar nog helemaal niet mee bezig of aan toe. Wel weet ik dat ik me er niet echt fijn bij voelde en me ook niet echt vrij voelde om dan maar verder te spelen/zwemmen.
Toen ik ouder was, ben ik wel eens met mijn ex daar naartoe teruggegaan. Ter info, puur en alleen om te zwemmen (lijkt me toch ook de bedoeling van een openbaar zwembad). Sowieso ben ik niet van openbare intimiteit (knuffel of kus kan een keer). Toen zagen we het ook en kan je het natuurlijk wel meer in een context plaatsen. Vaak vonden we het dan wel lachwekkend, maar ergens ook wel heel erg onbeschoft.
Deze betreffende man had trouwens ook een zwembad bij hem thuis, en daar kan je natuurlijk doen wat je wil, zonder dat anderen het (mogelijk) zouden moeten aanschouwen
Wat maakt het jou dan uit joh laat ze allemaal flink neuken daarquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:51 schreef Isdatzo het volgende:
Bijzonder asociaal gedrag.
Gelukkig heb ik helemaal niks met wellness en sauna dus heb ik geen last van alle ongewenste gewenste intimiteit die daar plaatsvindt.
Het lijkt alsof jij alleen de situatie schetst waarin het niet fout kan gaan en daar ook vanuit gaat, terwijl de realiteit (als je dit soort dingen praktiseert in een openbare situatie) toch vaak anders is, zoals ik aangeef vanuit mijn eigen ervaringen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals jij het omschrijft is het een totaal andere situatie als waar ik het over heb. Dat is nou precies wat ik bedoel met langs elkaar heen praten.
Dat wordt een leuke maatschappij wanneer iedereen zich uitsluitend interesseert in zaken waar ze persoonlijk hinder van ondervinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:02 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wat maakt het jou dan uit joh laat ze allemaal flink neuken daar
Hoewel ik het gedeeltelijk met je eens bent, waarom zou je je druk maken over neukende stelletjes in de sauna terwijl je zelf een graf hekel hebt aan sauna's en daar nooit komt?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke maatschappij wanneer iedereen zich uitsluitend interesseert in zaken waar ze persoonlijk hinder van ondervinden.
Waar zie je mij me dan druk maken?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:08 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Hoewel ik het gedeeltelijk met je eens bent, waarom zou je je druk maken over neukende stelletjes in de sauna terwijl je zelf een graf hekel hebt aan sauna's en daar nooit komt?
Nou, ik vind dat je wel die verantwoordelijkheid hebt om dat zo te doen. Dat is meer wat ik probeer duidelijk te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:03 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Het lijkt alsof jij alleen de situatie schetst waarin het niet fout kan gaan en daar ook vanuit gaat, terwijl de realiteit (als je dit soort dingen praktiseert in een openbare situatie) toch vaak anders is, zoals ik aangeef vanuit mijn eigen ervaringen.
Je reageert dat je het bijzonder asociaal gedrag vindt. Dan maak je je er wel een beetje druk om, niffo!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar zie je mij me dan druk maken?
Nou, nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:10 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Je reageert dat je het bijzonder asociaal gedrag vindt. Dan maak je je er wel een beetje druk om, niffo!
Nee, dat begreep ik ook zeker uit je posts, en ik denk dat we het daar beide ook over eens zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat je wel die verantwoordelijkheid hebt om dat zo te doen. Dat is meer wat ik probeer duidelijk te maken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:14 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Nee, dat begreep ik ook zeker uit je posts, en ik denk dat we het daar beide ook over eens zijn.
Alleen mijn standpunt is dat je, als je verantwoording wilt nemen, dat je het eigenlijk helemaal niet moet doen (beter voorkomen dan genezen) en jij bent daar toch wat soepeler in naar mijn idee. Daar verschillen we dan in qua mening.
Eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want daarmee schaad je ook het onderlinge vertrouwen als je niet wordt betrapt.
En voor de goede orde, als je het zo doet dat je niet betrapt kan worden (en dat lukt heel prima als je het goed doet), heeft het dus niets met exhibitionisme te maken.
Er wordt m.i. heel erg langs elkaar gepraat. Degenen die er ervaring mee hebben weten dat het heel discreet en hygiënisch kan. Degenen die het niet vinden kunnen denken aan mensen die het zo doen dat ze betrapt kunnen worden omdat ze dat extra geil vinden en die ook gewoon sperma achterlaten op de bankjes. En zo lang als de tegenstanders maar van die laatste variant uit blijven gaan, dan snap ik dat er geen enkel begrip kan ontstaan.
Zo heb ik er nooit over nagedacht. We denken vooral aan onszelf. We willen niet betrapt worden omdat we geen gedoe en consequenties willen (geen idee hoe discreet of indiscreet een eventuele verwijdering eruit ziet). Niet omdat we het voor anderen erg zouden vinden dat ze ons zouden zien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:57 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Oké, maar kan je misschien uitleggen/verantwoorden hoe jij je eigen lust/behoefte tegenover het (mentale) welzijn van een ander beschouwt? En welke dan belangrijker is?
Als jij je ding maar kan doen. Wat anderen ervan vinden boeit je niks al was dat direct al duidelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:31 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Zo heb ik er nooit over nagedacht. We denken vooral aan onszelf. We willen niet betrapt worden omdat we geen gedoe en consequenties willen (geen idee hoe discreet of indiscreet een eventuele verwijdering eruit ziet). Niet omdat we het voor anderen erg zouden vinden dat ze ons zouden zien.
Er wordt een oprechte vraag gesteld en ik geef oprecht antwoord, met jequote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:43 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Als jij je ding maar kan doen. Wat anderen ervan vinden boeit je niks al was dat direct al duidelijk
Je draait om de feiten heen en hebt een enorme tunnelvisie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:02 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Er wordt een oprechte vraag gesteld en ik geef oprecht antwoord, met je
Ik houd me niet aan de regels van een wellness en niet aan normen van jou en andere users hier en egoïsme is een mens niet vreemd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:48 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Je draait om de feiten heen en hebt een enorme tunnelvisie.
Als jij maar aan je trekken komt want een ander interesseert je niks
Het is niet een persoonlijke keuze aan welke regels je je wel of niet houdt. Zo zit onze maatschappij niet in elkaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:53 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ik houd me niet aan de regels van een wellness en niet aan normen van jou en andere users hier en egoïsme is een mens niet vreemd.
Dit heb je of is allemaal al gezegd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet een persoonlijke keuze aan welke regels je je wel of niet houdt. Zo zit onze maatschappij niet in elkaar.
Als je met condoom naar de sauna gaat, hoor je niet in een gewone sauna thuis. Dan ga je naar een sauna waar het wel volgens de regels is om seks te hebben.
Het is niet zo heel moeilijk, hoor. Er zijn sauna’s voor jouw sauna beleving en er zijn sauna’s voor de mijne. Het zou van fatsoen getuigen als je dat verschil accepteert en je gedraagt naar de regels van de sauna waar je bent.
Ik lees zelden een heel topic mee, en meestal reageer ik daarna niet, want als oldbie ben ik bekend met bannetjes ( lol ), maar de mentaliteit / houding / egoïsme / etc / etc / die jij hier ventileert.........quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:32 schreef joe.joe het volgende:
[..]
De hygiëne, vindt men. Maar daar houden wij persoonlijk rekening mee, voor zover mogelijk. Afspoelen van plaats vooraf en achteraf, geen zaad druppelen door condoom, bijvoorbeeld.
Jij bent echt onverbeterlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:04 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dit heb je of is allemaal al gezegd.
Die regels is tussen de wellness en mij, niet tussen alle sauna liefhebbers onderling. Er zijn ook mensen die hun eigen drankje meenemen, is ook tegen de regels
Helemaal mee eens, alleen ben ik bang dat je reactie voor niks is geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik lees zelden een heel topic mee, en meestal reageer ik daarna niet, want als oldbie ben ik bekend met bannetjes ( lol ), maar de mentaliteit / houding / egoïsme / etc / etc / die jij hier ventileert.........
Ik las ook nog iets waar je je afvroeg of een eventuele verwijdering discreet of indiscreet zou plaatsvinden. Nou, als beveiliger kan ik jou garanderen dat als ik iemand zoals jij zou treffen, ik jou kan garanderen dat er van discretie geen sprake zal zijn. En aangezien je van voyeurisme houdt, zou ik je hoogstwaarschijnlijk ook naakt op straat knikkeren, mij later " welgemeend " verontschuldigen dat ik dacht dat je als voyeur zijn de ook naakt gekomen zou zijn, dus geen kluisje had. Tevens zou ik via de administratie gaan achterhalen of we jouw adresgegevens hadden, en ik zou alle wellness centra in Nederland jou gegevens gaan doorspelen.
Hopelijk hebben deze ( net als bijvoorbeeld gok/speel/amusement hallen ) een gemeenschappelijke zwarte lijst.
En inderdaad, zoals een ander ook al had gecheckt, heb je een zieke PoHi. Maar ok, dat is niet tegen de regels, dus daar ga ik verder niet op in. Dit onderwerp is ook niet tegen enige regel, alhoewel het aanzetten tot het overtreden van de huisREGELS van een wellness centrum op het randje is van. En verder reageer ik niet op reacties van jou. Ik ken mijzelf. Beter van niet.
En ja, ik ben ruimdenkend, ben ook in Fun4Two geweest, maar dat is appels met peren vergelijken om dit te noemen samen met het woord wellness centrum waar jij op doelt.
In mijn werk zeggen we: de juiste man op de juiste plaats. En voor jouw onderwerp geldt: de juiste daad op de juiste plaats, oftewel op z'n Rotterdams gezegd: neuken doe je bij Fun4Two of in een seks sauna, en in een wellness resort relax je, en hou je je aan de daar geldende huisregels.
Toch netjes van mijzelf dat ik mij zo heb kunnen inhouden. Zelfs IK ben ouder en WIJZER ( en grijzer ) geworden.
![]()
![]()
Ja, dat stukje waarin hij zegt dat hij " alleen aan zichzelf denkt " was ik vergeten mee te quoten. Zum kotzen dit.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:47 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen ben ik bang dat je reactie voor niks is geweest.
Deze kerel denkt alleen maar aan zichzelf en vindt dat ieder ander fout zit.
Als hij maar aan zijn trekken kan komen.
Het is gewoon een gore viespeuk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:54 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja, dat stukje waarin hij zegt dat hij " alleen aan zichzelf denkt " was ik vergeten mee te quoten. Zum kotzen dit.
Dit soort figuren schaar ik in de categorie " mensen " die overal ACAB typen, gewoon omdat het kan, en omdat het toch niet bestraft wordt.
Heb ik gezegd dat de rest fout zit? Check anders de laatste alinea van de OP even. Daaruit blijkt heus dat ik weet dat het eigenlijk niet mag, hoor, kan, enz.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:47 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen ben ik bang dat je reactie voor niks is geweest.
Deze kerel denkt alleen maar aan zichzelf en vindt dat ieder ander fout zit.
Als hij maar aan zijn trekken kan komen.
Het is gewoon een gore viespeuk
Dus wat ik doe is niet netjes, maar als beveiliger zou jij wel persoonsgegevens gaan opzoeken en delen. Dat mag natuurlijk wel...quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik lees zelden een heel topic mee, en meestal reageer ik daarna niet, want als oldbie ben ik bekend met bannetjes ( lol ), maar de mentaliteit / houding / egoïsme / etc / etc / die jij hier ventileert.........
Ik las ook nog iets waar je je afvroeg of een eventuele verwijdering discreet of indiscreet zou plaatsvinden. Nou, als beveiliger kan ik jou garanderen dat als ik iemand zoals jij zou treffen, ik jou kan garanderen dat er van discretie geen sprake zal zijn. En aangezien je van voyeurisme houdt, zou ik je hoogstwaarschijnlijk ook naakt op straat knikkeren, mij later " welgemeend " verontschuldigen dat ik dacht dat je als voyeur zijn de ook naakt gekomen zou zijn, dus geen kluisje had. Tevens zou ik via de administratie gaan achterhalen of we jouw adresgegevens hadden, en ik zou alle wellness centra in Nederland jou gegevens gaan doorspelen.
Hopelijk hebben deze ( net als bijvoorbeeld gok/speel/amusement hallen ) een gemeenschappelijke zwarte lijst.
En inderdaad, zoals een ander ook al had gecheckt, heb je een zieke PoHi. Maar ok, dat is niet tegen de regels, dus daar ga ik verder niet op in. Dit onderwerp is ook niet tegen enige regel, alhoewel het aanzetten tot het overtreden van de huisREGELS van een wellness centrum op het randje is van. En verder reageer ik niet op reacties van jou. Ik ken mijzelf. Beter van niet.
En ja, ik ben ruimdenkend, ben ook in Fun4Two geweest, maar dat is appels met peren vergelijken om dit te noemen samen met het woord wellness centrum waar jij op doelt.
In mijn werk zeggen we: de juiste man op de juiste plaats. En voor jouw onderwerp geldt: de juiste daad op de juiste plaats, oftewel op z'n Rotterdams gezegd: neuken doe je bij Fun4Two of in een seks sauna, en in een wellness resort relax je, en hou je je aan de daar geldende huisregels.
Toch netjes van mijzelf dat ik mij zo heb kunnen inhouden. Zelfs IK ben ouder en WIJZER ( en grijzer ) geworden.
![]()
![]()
In dit topic zie ik sowieso flink wat heftige reacties van mensen met een andere mening dan jij. Viespeuk, egoïst, wat een verwijten. En dat zijn dan de zogenaamd fatsoenlijke mensen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:45 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dus wat ik doe is niet netjes, maar als beveiliger zou jij wel persoonsgegevens gaan opzoeken en delen. Dat mag natuurlijk wel...
Dat zijn allemaal geen veroordelingen, aldus de reactie in FB.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:51 schreef ijs. het volgende:
[..]
In dit topic zie ik sowieso flink wat heftige reacties van mensen met een andere mening dan jij. Viespeuk, egoïst, wat een verwijten. En dat zijn dan de zogenaamd fatsoenlijke mensen.
Hou hem strak zou ik zeggen!
Oh. En door wie dan wel? Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ben ook maar 2 maal in een sauna geweest. Veel te warm.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:14 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Die variëren van plagerige aanrakingen onder water in een verder leeg bubbelbad (wat passanten ook niet zien door troebel water door bubbels) tot handwerk, oraal en penetratie in een stoombad (waar verder niemand was en waar mensen die toevallig binnen zouden komen ons niet konden zien door de stoom en we direct konden stoppen).
Als je een ransaap bent, en mensen benoemen dat, dan is dat tegenwoordig een “heftige” reactie?quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:51 schreef ijs. het volgende:
[..]
In dit topic zie ik sowieso flink wat heftige reacties van mensen met een andere mening dan jij. Viespeuk, egoïst, wat een verwijten. En dat zijn dan de zogenaamd fatsoenlijke mensen.
Hou hem strak zou ik zeggen!
Mijn stokpaardje, de Filipijnen .... Daar wordt iedere "tederheid" ïn het openbaar niet op prijs gesteld. hand in hand lopen is al een grensgeval, en een vluchtig kusje (uiteraard alleen op de wang) in het openbaar is iets voor een afscheid op het vliegveld.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:27 schreef Grublit het volgende:
[..]
En dat is precies wat ik bedoel met spastisch reageren.
Ik ben totaal n iet exhibitionistisch (partner ook niet). Dus we hebben 'het' gedaan zonder dat iemand anders dat gezien heeft. Daarnaast alles schoon achter laten, zodat niemand er last van heeft. Jij denkt dat niemand dat daar verder doet (of op andere plekken waar je komt) en dan flip je helemaal.
Wat niet weet, wat niet deert...
Door mijn gezelschap.quote:Op zaterdag 2 september 2023 07:54 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Oh. En door wie dan wel? Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ben ook maar 2 maal in een sauna geweest. Veel te warm.
Wel in sex sauna's een paar keer, daar gebeurt dat natuurlijk wel, ook bij mij. Maar die zijn daarvoor opgezet, voor bedoeld. Maar ook daar niet IN het water.
Dit topic is dan ook niet bedoeld om me te laten overtuigen dat het niet kan, mag en hoort. Dat weet ik, daar heb ik andermans mening niet voor nodig.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:43 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Jij bent echt onverbeterlijk.
Gelukkig geef je zelf al aan dat je egoistisch bent aangezien dat een mens niet vreemd is volgens je eigen woorden.
Je bent niet alleen egoistisch maar ook hardleers en een viespeuk.
Je komt straks wel weer met een drogreden en daar kan ik dan wel weer op reageren, maar je gaat je eigen fout toch niet inzien.
Dit is wel duidelijk na 8 pagina's met dezelfde argumenten, het heeft gewoon geen nut bij jou.
Nou, ik vind het sowieso wel knap dat jij onopvallend een condoom aan kan doen in de sauna hoor.quote:Op zondag 3 september 2023 17:00 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook niet bedoeld om me te laten overtuigen dat het niet kan, mag en hoort. Dat weet ik, daar heb ik andermans mening niet voor nodig.
Als je had gelezen, had je geweten dat we het alleen doen als we verder alleen in de ruimte zijn. Als er niemand is, ziet niemand je iets omdoen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik vind het sowieso wel knap dat jij onopvallend een condoom aan kan doen in de sauna hoor.
Dat wel.
Bij mij in de sauna zitten de mensen bijna op elkaar. ( bij wijze van spreken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |