In welke wellness-centra mag je niet met anderen communiceren? In de sauna's en stoombaden geldt stilte, maar communicatie is niet verboden (en erbuiten mag je elkaar ook gewoon aanspreken). In bubbelbaden, hottubs en buitenbaden wordt praten gewoon getolereerd.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:03 schreef hoechst het volgende:
Andere bezoekers?
Het is niet de bedoeling om met andere uberhaupt te communiceren.
Niet in het bijzonder, maar het is bedoeld als generiek topic, met de kanttekening dat het zich nadrukkelijk en alleen richt op wellness-centra en niet op specifieke erotische centra.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:09 schreef herverwijderd het volgende:
Ben je ook geinteresseerd in seksverhaaltjes over homosauna's of krijg je daar geen strakke plasser van?
Ja. Dit soort dingen gebeuren.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:11 schreef karr-1 het volgende:
Dus je weet dat het niet mag maar dan toch doen?
Uiteraard doen mensen dit discreet, op zodanige wijze dat anderen het niet zien. Je wordt er namelijk uitgezet voor dit soort dingen.quote:Lekker gezicht ook voor je mede bezoekers
Dat weet ik, het staat ook in de OP benoemdquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
Seks enzo worden nooit gewaardeerd in een wellness center. Daar heb je je eigen huis/appartement voor.
Dus wat is het nut dan van dit topic? Het mag niet, dus toch eigenwijs je gang gaan is gewoon asociaal.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:44 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Dat staat ook in de OP benoemd. En toch gebeurt het. Je mag ook maar 100/120/130 rijden op de snelweg, toch wordt ik weleens ingehaald. Het is tegen de regels van de wellness, maar meer ook niet.
Ervaringen horen van anderen. Dat het niet mag, betekent namelijk niet dat het niet gebeurt. Als het discreet gebeurt, heeft ook niemand er last van.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus wat is het nut dan van dit topic? Het mag niet, dus toch eigenwijs je gang gaan is gewoon asociaal.
Er gaan hier geen tips enzovoorts uitgewisseld worden om het toch voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:54 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ervaringen horen van anderen. Dat het niet mag, betekent namelijk niet dat het niet gebeurt.
Ik zoek geen tips, maar ervaringen. Ik snap de weerstand overigens niet zo; de huisregels van een sauna zijn hier toch niet bepalend om te bepalen waarover gepraat mag worden? Het is niet dat er een wet overtreden wordtquote:Op maandag 28 augustus 2023 13:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er gaan hier geen tips enzovoorts uitgewisseld worden om het toch voor elkaar te krijgen.
Die variëren van plagerige aanrakingen onder water in een verder leeg bubbelbad (wat passanten ook niet zien door troebel water door bubbels) tot handwerk, oraal en penetratie in een stoombad (waar verder niemand was en waar mensen die toevallig binnen zouden komen ons niet konden zien door de stoom en we direct konden stoppen).quote:
Niet leven en laten leven. Als je seks wil hebben in een sauna ga je naar een sauna die daarvoor bestemd is. Dan val je daar niet mensen mee lastig in een sauna die daar niet voor bestemd is. Als het goed is, word je er ook gewoon uit gebonjourd. En terecht.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:07 schreef joe.joe het volgende:
Ik snap niet waarom praktisch iedereen hier offtopic reageert. Prima dat het niet je ding is, maar dat geldt voor wel meer topics, toch? Laat ze dan gewoon links liggen. Leven en laten leven.
Klopt. Kan het zijn dat dit jouw persoonlijke mening is? Ik heb expres voor het openen van dit topic de huisregels doorgenomen (gezien eerdere felle reacties in een ander topic over bepaalde staat van geslachtsdelen in een sauna). Dit topic is toch niet tegen de huisregels van dit forum?quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet leven en laten leven. Als je seks wil hebben in een sauna ga je naar een sauna die daarvoor bestemd is. Dan val je daar niet mensen mee lastig in een sauna die daar niet voor bestemd is. Als het goed is, word je er ook gewoon uit gebonjourd. En terecht.
Dat zijn ze zeker! En die kans loopt men.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:17 schreef capricia het volgende:
Vind het nogal onhygiënisch. Hoop dat ze hier streng op zijn. En dat je de toegang ontzegt wordt.
De centra waar ik kom hanteren minimumleeftijd van 18 (en niet om redenen relevant aan dit topic).quote:Ik ga nog wel eens met mijn dochter van 11 naar de wellness. Ben hier dan ook absoluut niet van gediend.
Is dit anders dan in het park, bos, op een parking, in een paskamer of welke andere plek dan een besloten privé-ruimte?quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:38 schreef Speedfight het volgende:
Dit is gewoon echt niet handig en tevens strafbaar.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:42 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Is dit anders dan in het park, bos, op een parking, in een paskamer of welke andere plek dan een besloten privé-ruimte?
Ik weet niet of het tegen de huisregels is. Ik zeg alleen dat het wel tegen de regels is van de gewone sauna. En dat als je dit soort dingen wil doen, je dat lekker moet doen in een sauna waar dat geaccepteerd is. Het is namelijk ontzettend asociaal om andere mensen mogelijk op te zadelen met jouw geile ideetjes, en het is onzettend onhygiënisch. Nog maar te zwijgen over het wel aanwezig kunnen zijn van minderjarigen; de meeste saunacomplexen hebben tegenwoordig wel dat in ieder geval 16-jarigen onder begeleiding mee kunnen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:28 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Klopt. Kan het zijn dat dit jouw persoonlijke mening is? Ik heb expres voor het openen van dit topic de huisregels doorgenomen (gezien eerdere felle reacties in een ander topic over bepaalde staat van geslachtsdelen in een sauna). Dit topic is toch niet tegen de huisregels van dit forum?
[..]
Dat zijn ze zeker! En die kans loopt men.
[..]
De centra waar ik kom hanteren minimumleeftijd van 18 (en niet om redenen relevant aan dit topic).
Ja, dat vind ik wel, omdat mensen hier juist veilig naakt moeten kunnen zijn en je confronteert mensen ongewenst met jouw seksuele handelingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:42 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Is dit anders dan in het park, bos, op een parking, in een paskamer of welke andere plek dan een besloten privé-ruimte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |