Helder. Met baden bedoelde ik de sauna's.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:53 schreef ijs. het volgende:
[..]
Yes, eerste foto, rechtsachter die rots. Naja, op deze foto dus ook niet te zien..
Qua kwaliteit van de wellness zelf had ik door slechte verhalen veel erger verwacht. Ik vond het water ook niet te koud.
Zo is iedereen anders. Ik kan in de kerk nog geil worden. Maar kerken zijn mij te koud. Oncomfortabel. Plus: je zal toch maar eens als atheïst het helemaal fout blijken te hebben...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beter spreek je van tevoren af samen dat je dat sowieso niet doet. Als dat al nodig is om expliciet af te spreken. Het is voor mij zo vanzelfsprekend dat ik nog nooit de behoefte heb gevoeld zoiets af te spreken met mijn man als we naar de sauna gaan. Dat is niet voor seks, punt.
Er zijn vast mensen die de kans betrapt te worden spannend vinden, maar er alles aan doen niet daadwerkelijk betrapt te worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:58 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Ik zie zelf niet in hoe het te rijmen valt om op een super openbare en vaak drukbezochte plek zoals een sauna het uit te voeren, en dan maar zien te voorkomen dat iemand die het niet wilt zien, ziet.
Waarom zou je dat doen, dan kan je toch ook plekken uitzoeken buiten o.i.d. waarvan je zeker weet dat er uberhaupt niemand is. Je neemt hiermee een risico, waarvan ik me afvraag of dat ook echt gerechtvaardigd is. Jouw lusten vs. iemand die daar gewoon niet mee geconfronteerd wil worden. Wat gaat dan voor?
Het lijkt me zeker een vorm van exhibitionisme/voyeurismequote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:08 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Ik vind de impuls ook niet vreemd, deze is gewoon menselijk. Ik vind het daarentegen ook menselijk om gewoon even stil te staan bij het feit dat het voor anderen onprettig kan zijn om het te zien. Als je er dan bewust voor kiest om dat te doen op een plek waarbij die kans aanwezig is, dan vind ik dat neigen naar exhibitionisme/voyeurisme.
Dus noem het beestje dan ook bij deze naam. Is het dan minder spannend als je het op een locatie doet waar je 100% zeker weet dat er niemand is? Want in een wellness is de kans vrijwel nooit nihil.
Dan blijft het punt, wegen deze voorkeuren dan op tegen het ongewenst blootstellen (badum tss) van anderen aan jouw gedrag?
Dat dat beter is, is natuurlijk wel jouw mening. Andere stellen zijn wellicht wat avontuurlijker in het willen intiem zijn op locaties buitenshuis. En zolang niemand daar last van heeft, snap ik niet wat daar mis mee is. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beter spreek je van tevoren af samen dat je dat sowieso niet doet. Als dat al nodig is om expliciet af te spreken. Het is voor mij zo vanzelfsprekend dat ik nog nooit de behoefte heb gevoeld zoiets af te spreken met mijn man als we naar de sauna gaan. Dat is niet voor seks, punt.
Dat ik de sauna niet geschikt vind voor ‘intiem zijn op locaties buitenshuis’ maakt me meteen minder avontuurlijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef ijs. het volgende:
[..]
Dat dat beter is, is natuurlijk wel jouw mening. Andere stellen zijn wellicht wat avontuurlijker in het willen intiem zijn op locaties buitenshuis. En zolang niemand daar last van heeft, snap ik niet wat daar mis mee is. Maar dat is mijn mening.
Dat alleen, nee. Maar in zijn algemeenheid kom je inderdaad niet over als een avontuurlijk ingesteld persoon.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ik de sauna niet geschikt vind voor ‘intiem zijn op locaties buitenshuis’ maakt me meteen minder avontuurlijk?
Dan ga je naar een seks sauna .quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:08 schreef ijs. het volgende:
[..]
Dat dat beter is, is natuurlijk wel jouw mening. Andere stellen zijn wellicht wat avontuurlijker in het willen intiem zijn op locaties buitenshuis. En zolang niemand daar last van heeft, snap ik niet wat daar mis mee is. Maar dat is mijn mening.
Maar de grap is dat als er wordt doorgevraagd over hoe je anderen ermee lastig valt je geen antwoord krijgt of een situatie die niet in lijn is met de praktijk…quote:Op donderdag 31 augustus 2023 01:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ga je naar een seks sauna .
Ik vind het namelijk nogal wat om mensen daar mee op te zadelen . Dat zou je niet moeten willen.
Ik heb het wel meegemaakt maar wat voegt dat toe aan de discussie? Oh en geil wordt je er niet van als toevallige passant.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar de grap is dat als er wordt doorgevraagd over hoe je anderen ermee lastig valt je geen antwoord krijgt of een situatie die niet in lijn is met de praktijk…
Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat iemand aan het neuken was in de auto direct naast het fietspad. Maar dat wil niet zeggen dat seks in een auto onfatsoenlijk is. Dat wil zeggen dat seks in een auto zodanig dat anderen het kunnen zien onfatsoenlijk is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik heb het wel meegemaakt maar wat voegt dat toe aan de discussie? Oh en geil wordt je er niet van als toevallige passant.
De hygiëne, vindt men. Maar daar houden wij persoonlijk rekening mee, voor zover mogelijk. Afspoelen van plaats vooraf en achteraf, geen zaad druppelen door condoom, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 07:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar de grap is dat als er wordt doorgevraagd over hoe je anderen ermee lastig valt je geen antwoord krijgt of een situatie die niet in lijn is met de praktijk…
De hygiëne en het feit dat je dus wel gezien kunt worden door mensen die er niet mee willen worden geconfronteerd tweed. Je kunt niet garanderen dat dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:32 schreef joe.joe het volgende:
[..]
De hygiëne, vindt men. Maar daar houden wij persoonlijk rekening mee, voor zover mogelijk. Afspoelen van plaats vooraf en achteraf, geen zaad druppelen door condoom, bijvoorbeeld.
Precies. Net als dat ik verwacht dat als je tussendoor naar het toilet gaat ook netjes afveegt. Ik vind dat het bij sommigen in het brein heel raar werkt. Als je ziet hoe onrein ze denken dat seks is, hoe slapen die dan in hun bed? Is dat in hun beleving dan ook een vieze zooi? Iedere dag na de seks de lakens wassen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:32 schreef joe.joe het volgende:
[..]
De hygiëne, vindt men. Maar daar houden wij persoonlijk rekening mee, voor zover mogelijk. Afspoelen van plaats vooraf en achteraf, geen zaad druppelen door condoom, bijvoorbeeld.
Bij stelen is er per definitie schade voor een ander...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De hygiëne en het feit dat je dus wel gezien kunt worden door mensen die er niet mee willen worden geconfronteerd tweed. Je kunt niet garanderen dat dat niet gebeurt.
En het feit dat de regel is dat je het niet doet. Hoe moeilijk kan het zijn? De sauna is bij uitstek voor ontspanning en niet voor seks, tenzij seks-sauna. Respecteer anderen toch eens door in te zien dat je dan dus geen seks hebt in de sauna. Met je condoom. Dan is het niet eens een spontane actie, maar een voorgezet plan.
En verder:
Ik weet dat iets stelen niet mag, maar ik zorg altijd dat ik niet alles meeneem zodat er ook nog iets ligt voor mensen die het wél willen betalen.
Het is een vorm van exhibitionisme. Dat is de reden waarom ze niet naar een sex sauna gaan, maar wel naar een normale sauna.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De hygiëne en het feit dat je dus wel gezien kunt worden door mensen die er niet mee willen worden geconfronteerd tweed. Je kunt niet garanderen dat dat niet gebeurt.
En het feit dat de regel is dat je het niet doet. Hoe moeilijk kan het zijn? De sauna is bij uitstek voor ontspanning en niet voor seks, tenzij seks-sauna. Respecteer anderen toch eens door in te zien dat je dan dus geen seks hebt in de sauna. Met je condoom. Dan is het niet eens een spontane actie, maar een voorgezet plan.
Als je nu een punt probeert te maken dan mis ik het.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat iemand aan het neuken was in de auto direct naast het fietspad. Maar dat wil niet zeggen dat seks in een auto onfatsoenlijk is. Dat wil zeggen dat seks in een auto zodanig dat anderen het kunnen zien onfatsoenlijk is.
Sommigen benaderen de kwestie wel erg binair. Nou, ik ben non-binair in dezen.
Vreemdgaan is pas onfatsoenlijk als de ander het ontdekt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:56 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als je nu een punt probeert te maken dan mis ik het.
Garanderen niet, maar we zijn in al die jaren nooit betrapt. Je kunt dus aannemen dat we er alles aan doen om het discreet te houden. Garanties zijn er nooit, behalve dat iedereen dood gaat. En ja, het is altijd een vooropgezet plan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En verder:
Ik weet dat iets stelen niet mag, maar ik zorg altijd dat ik niet alles meeneem zodat er ook nog iets ligt voor mensen die het wél willen betalen.
Nee, maar voor mensen die het doen wordt het dan pas problematisch.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Vreemdgaan is pas onfatsoenlijk als de ander het ontdekt.
Jij bent iemand die alleen maar sorry zegt omdat ie ergens op betrapt is, niet omdat het hem ook werkelijk spijt?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:07 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Nee, maar voor mensen die het doen wordt het dan pas problematisch.
Nee, want daarmee schaad je ook het onderlinge vertrouwen als je niet wordt betrapt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Vreemdgaan is pas onfatsoenlijk als de ander het ontdekt.
Ja ja. Nog niet zolang geleden schreef je wat anders:quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En voor de goede orde, als je het zo doet dat je niet betrapt kan worden (en dat lukt heel prima als je het goed doet), heeft het dus niets met exhibitionisme te maken.
Ga gewoon naar een sekssauna joh.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar zaken als betrapt kunnen worden en/of dat er mensen toekijken, dat verhoogt dan toch wel weer de opwinding.
En soms wil je ook gewoon niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |