quote:
quote:
quote:Lewis Hamilton had zondag na afloop van de Grand Prix van Nederland het gevoel dat hij had kunnen winnen.
https://www.nu.nl/formule(...)te-winnen.html#nujijquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
Ik moest dit even quoten. Bron: nu.nl
[..]
Met welk spelletje?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, 'regenmeester' Hamilton heeft het vandaag weer laten zienquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meen je nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wisten jullie dat Lance Stroll ook mee reed vanmiddag?
Ik kan me werkelijk geen moment van Stroll voor de geest halen. Dat is toch knap in een GP als deze.quote:
Er is live ondertiteling in het Engels, Spaans en Frans. Als je op het radje klikt kun je daaruit kiezen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik heb F1TV. Daar kijk ik normaliter ook de races op. Zit geen teletekst op verder.
Voor mij is 't frustrerende dan ook weer dat de ene teamradio wel in tekst wordt getoond, en de andere weer niet.
Nou ja, ook niet in negatieve zin dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk geen moment van Stroll voor de geest halen. Dat is toch knap in een GP als deze.
Hij reedt ook best goed. Al was winnen natuurlijk niet mogelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Reedt? Dat is extra lang geleden?quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij reedt ook best goed. Al was winnen natuurlijk niet mogelijk.
Oksels?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog ruimte voor sponsoring op nek en wangen
Als die gasten nu nog niet weten wie de eerste rijder isquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mexicaantjes zijn ook VIESMAD. De undercut is onacceptabel en RBR verprutste zijn stop.
Gelukkig is de volgende editie pas over een jaar + 1 dagquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef Tarado het volgende:
Race was leuk maar heb m'n dosis wat zijn wij Nederlanders toch geweldig en gezellig ook wel weer voor een jaar gehad.
Ow man.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef Tarado het volgende:
Race was leuk maar heb m'n dosis wat zijn wij Nederlanders toch geweldig en gezellig ook wel weer voor een jaar gehad.
Complot!!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mexicaantjes zijn ook VIESMAD. De undercut is onacceptabel en RBR verprutste zijn stop.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow man.
Zandvoort is tof. F1 is tof.
Maar niet die fucking kinderdiscotheek die het bij iedere rode vlag of pauze is.
Wat is nu een toffe gp om naar toe te gaan die gewoon voor de racefans is?
Wat je nu allemaal roept is de reden dat niemand wil.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mag Pirelli zich ook wel aanrekenen. Wederom.
Die lui zullen wel heel veel betalen. Op sportieve gronden zou je immers al tig keer overstappen naar een ander.
Deze ga ik even onthoudenquote:
Bottas ook vrij anoniem deze race.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, ook niet in negatieve zin dus
Hulkenberg en Magnussen waren ook onzichtbaar, verder heb ik iedereen wel gezien ja.
Daar hebben die Duitsers een leuke uitdrukking over: hätte, hätte, Fahrradkettequote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bottas is al het hele seizoen anoniem.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bottas ook vrij anoniem deze race.
No era penal!1quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb benieuwd of er online ergens een Mexicaanse fan te vinden is die klaagt over die undercut. Zou die er echt zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik hoorde de mariachi band in het centrum er in elk geval een ballade over zingen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb benieuwd of er online ergens een Mexicaanse fan te vinden is die klaagt over die undercut. Zou die er echt zijn?
[Mexicaans oogpunt]quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:18 schreef daNpy het volgende:
Ik vraag me echt af op welke gronden men meent dat Perez op allerlei zaken "recht" heeft. Hij is dit seizoen het merendeel van de races gewoon aan het prutsen en ook gisteren mag ie blij zijn dat ie zoveel geluk had.
Hij kwalificeert op 1,3 seconde van zijn teammaat.
Vervolgens verprutst hij zijn eerste ronde, waardoor hij enorm geluk heeft als eerste naar intermediates kan gaan en daarmee op P1 komt.
Zijn teammaat haalt eerst nog mensen in in de regen om vervolgens 4 seconden per ronde in te lopen.
Dan schiet meneer de pitstraat in omdat hij koste wat kost vóór zijn teammaat andere banden wil.
Het team staat hierom niet klaar (sabotage) en dit kost tijd.
Vervolgens vliegt ie zelf uit de bocht en rijd tegen de barriers, om daarna in de pitstraat hetzelfde te doen![]()
Het ligt natuurlijk weer aan alles en iedereen behalve deze flapdrol zelf, die de winnende auto onder zijn kont krijgt en nog 134 punten achter zijn teammaat staat
Het feit dat dit achteraf vrijwel geen aandacht krijgt spreekt boekdelen. Als hij Verstappen nou het hele weekend lang het vuur aan de schenen wist te leggen dan valt er een punt te maken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:18 schreef daNpy het volgende:
Ik vraag me echt af op welke gronden men meent dat Perez op allerlei zaken "recht" heeft. Hij is dit seizoen het merendeel van de races gewoon aan het prutsen en ook gisteren mag ie blij zijn dat ie zoveel geluk had.
Vervolgens verprutst hij zijn eerste ronde, waardoor hij enorm geluk heeft als eerste naar intermediates kan gaan en daarmee op P1 komt.
Zijn teammaat haalt eerst nog mensen in in de regen om vervolgens 4 seconden per ronde in te lopen.
Dan schiet meneer de pitstraat in omdat hij koste wat kost vóór zijn teammaat andere banden wil.
Vervolgens vliegt ie zelf uit de bocht en rijd tegen de barriers, om daarna in de pitstraat hetzelfde te doen![]()
Het ligt natuurlijk weer aan alles en iedereen behalve deze flapdrol zelf, die de winnende auto onder zijn kont krijgt en nog 134 punten achter zijn teammaat staat
Hij was er zelf ook vrij nuchter over achteraf, tenminste van wat ik gezien heb, hij werd uiteraard wel gepiepeld met die undercut maar dat leek mij een hele logische call van Red Bull.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het feit dat dit achteraf vrijwel geen aandacht krijgt spreekt boekdelen. Als hij Verstappen nou het hele weekend lang het vuur aan de schenen wist te leggen dan valt er een punt te maken.
Maar in plaats daarvan verspeelde Checo in 2 ronden een voorsprong van 14 seconden, en dat volgend op een kwalificatie waarin hij 1,3sec langzamer was over een rondje van 70 seconden.
138quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:18 schreef daNpy het volgende:
Waarschijnlijk mensen uit Surrey of Sheffield die bij Taco Bell wel eens voor de extra spicy optie hebben gekozen, die tellen ook.quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb benieuwd of er online ergens een Mexicaanse fan te vinden is die klaagt over die undercut. Zou die er echt zijn?
"betwijfel ik".quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was er zelf ook vrij nuchter over achteraf, tenminste van wat ik gezien heb, hij werd uiteraard wel gepiepeld met die undercut maar dat leek mij een hele logische call van Red Bull.
Dat zijn fans daarover huilen begrijp ik ook nog wel, of hij de race dan gewonnen had betwijfel ik.
Perez moet doen wat hij moet doen, punten pakken. Iedereen ziet dat het meest dominante team nu Red Bull is en wil daar rijden. Maar ze vergeten dat Max iedereen om de oren rijdt. Teamgenoot van Max zijn is bijna slecht voor je loopbaanquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:18 schreef daNpy het volgende:
Er zijn weinig coureurs die meer fouten hebben gemaakt dan Perez dit jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez moet doen wat hij moet doen, punten pakken. Iedereen ziet dat het meest dominante team nu Red Bull is en wil daar rijden. Maar ze vergeten dat Max iedereen om de oren rijdt. Teamgenoot van Max zijn is bijna slecht voor je loopbaanHij heeft ook fouten gemaakt tijdens de race, mee eens. Het laat ook zien wat voor een fenomeen Max is tijdens welke weersomstandigheden dan ook. Die rijdt fluitend zijn laps terwijl de rest rond loopt te glibberen.
Ik vind dat Perez zijn hoogmoed wel wat getemperd is, dat heeft hij ook zelf toegegeven. Maar hij heeft (voor zover ik weet) wel de meeste punten voor Red Bull gepakt als tweede rijder en is ook vaker op het podium gekomen. Dus een beetje credit verdient hij wel.
1 correctie: er riep inderdaad iemand op tv dat Perez zijn eerste ronde verprutste. Maar dat is niet zo: hij lag gewoon nog op zijn startpositie. Voor de rest eens.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:18 schreef daNpy het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
"betwijfel ik".
wat?
Max was in vochtige omstandigheden 4 (vier) seconden per ronde sneller. Van de 3 pitstops mocht hij er 2 als eerste.
1x niet, en dat heeft hem de vernedering van het inhalen op de baan en Max aan de horizon zien verdwijnen bespaard.
Kijk je moet in zo'n situatie iets zeggen als Perez zijnde, maar het is allemaal erg pijnlijk want iedereen (ook de Mexicaanse fans) weten dat Perez niet in de buurt van Max komt. En sterker nog, dat ie van geluk mag spreken dat er geen duidelijk 2e team is, anders was meneer geen 2e in het kampioenschap geweest.
Perez was ingehaald, daar is geen enkele twijfel over mogelijk. Had misschien net een paar seconden gescheeld richting Alonso, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij stelt iets met zekerheid wat je gewoon niet weet, we weten allemaal dat Verstappen by far de snellere is, zeker onder deze omstandigheden maar dat neemt weg dat zonder die undercut voor hem die race er voor beiden anders had uitgezien.
RB haalt altijd de tweede auto als eerste naar binnen in dit soort omstandigheden heb ik gemerkt. Als Perez als eerste naar binnen was gehaald, was de kans heel groot dat Alonso voor Verstappen kwam.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:54 schreef -XOR- het volgende:
Perez kreeg de leiding natuurlijk ook wel in de schoot geworpen doordat RB hem als eerste binnenhaalden. Dat draaiden ze bij de tweede bandenwissel om.
Je weet het nooit dat klopt. Maar er is echt niks dat wijst op een andere uitkomst van de race.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij stelt iets met zekerheid wat je gewoon niet weet, we weten allemaal dat Verstappen by far de snellere is, zeker onder deze omstandigheden maar dat neemt niet weg dat zonder die undercut voor hem die race er voor beiden anders had uitgezien.
Het is sowieso een non-discussie. Als Perez op de inters ook maar enigszins hetzelfde tempo had gereden dan Verstappen (lees binnen een seconde per rondje) dan had Verstappen nooit een undercut kunnen plaatsen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB haalt altijd de tweede auto als eerste naar binnen in dit soort omstandigheden heb ik gemerkt. Als Perez als eerste naar binnen was gehaald, was de kans heel groot dat Alonso voor Verstappen kwam.
Dit is zo, maar ook niks aan te doen, de eerste rijder zou veel te lang moeten wachten dan vanwege verkeer in de pits. Heb Verstappen er ook niet over horen zeuren. "Dit Perez undercut us??".quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:54 schreef -XOR- het volgende:
Perez kreeg de leiding natuurlijk ook wel in de schoot geworpen doordat RB hem als eerste binnenhaalde. Dat draaiden ze bij de tweede bandenwissel om.
Dit is altijd zo’n tactiek om iemand niet de credits te geven. Hoe moeilijk is het nu eigenlijk ook gewoon zonder voorbehoud toe te geven dat iemand het heel goed doet? Mooi dat je AM erbij haalt: als er al iets bestaat als een auto naar iemand voorkeuren ontwikkelen, zou Lance Stroll dan niet het voordeel krijgen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Strategie maakt voor Verstappen niet meer uit. Hij is toch wel sneller dan Sergio omdat de auto een stuk meer naar zijn voorkeur is gebouwd en daarom meer vertrouwen heeft. Merk je aan alles. Net zoals dat Alonso dat ook had in z’n Aston.
De auto is niet naar zijn voorkeur gebouwd. Dat fabeltje is echte onzin. Newey was daar heel duidelijk over. Ze bouwen gewoon de snelste auto die ze kunnen en de beste coureurs kunnen daar uithalen wat er in zit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Strategie maakt voor Verstappen niet meer uit. Hij is toch wel sneller dan Sergio omdat de auto een stuk meer naar zijn voorkeur is gebouwd en daarom meer vertrouwen heeft. Merk je aan alles. Net zoals dat Alonso dat ook had in z’n Aston.
Als ik de boys van de boordradio (nu.nl) goed begrepen heb sloeg Verstappen de call om te pitten zelf af en nam Perez wel de gok.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:54 schreef -XOR- het volgende:
Perez kreeg de leiding natuurlijk ook wel in de schoot geworpen doordat RB hem als eerste binnenhaalde. Dat draaiden ze bij de tweede bandenwissel om.
Wat je hier zegt is onzin. Verstappen heeft nooit de call gehad en kreeg van zijn team te horen dat het maar heel kort zou duren en dat ie buiten kon blijven als het te managen was toen het al te laat was. Op dat moment regende het alleen in de laatste bochten, dus Verstappen had nooit zelf die call op tijd kunnen maken. Bij Perez was het al het allerlaatste moment, en die reed er een paar seconden achter.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik de boys van de boordradio (nu.nl) goed begrepen heb sloeg Verstappen de call om te pitten zelf af en nam Perez wel de gok.
Dat Verstappen bij de tweede stop de eerste keus kreeg zou normaliter (gelijkwaardige teamgenoten) gewoon raar zijn geweest. Horner zei zelf nog dat ze hoopte dat Verstappen Perez niet zou undercutten.
juist dit.....blijkbaar blijken mensen dat niet te zien ?quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is sowieso een non-discussie. Als Perez op de inters ook maar enigszins hetzelfde tempo had gereden dan Verstappen (lees binnen een seconde per rondje) dan had Verstappen nooit een undercut kunnen plaatsen.
Nog nooit was het verschil in kwaliteit zo duidelijk als gisteren.
Dat Max goed rijdt is een feit. Zeker over raceafstand/seizoen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit is altijd zo’n tactiek om iemand niet de credits te geven. Hoe moeilijk is het nu eigenlijk ook gewoon zonder voorbehoud toe te geven dat iemand het heel goed doet? Mooi dat je AM erbij haalt: als er al iets bestaat als een auto naar iemand voorkeuren ontwikkelen, zou Lance Stroll dan niet het voordeel krijgen?
Er is helemaal niemand hier die ontkent dat RBR de snelste auto heeft. Maar het feit dat Verstappen zoveel sneller is dan Perez heeft er gewoon mee te maken dat hij zoveel beter is dan Perez. En niks anders. Net zoals Hamilton veel beter was dan Bottas, Schumacher dan Irvine enzovoorts.
wat een gelul weer....de auto is gewoon gebouwd zodat hij het snelste is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
net zoals een Shumacher/Senna, max staat nu gewoon tussen deze grootheden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max en zijn auto zijn één met elkaar, merkte ik al sinds Hongarije/België 2022. Beste combinatie mens machine in de F1.
Eens dat Perez onprofessionele momenten gekend heeft dit seizoen. Maar hij heeft wel moeite met de handeling heb ik gemerkt. Is ook wel iets om in je achterhoofd te houden vind ik. Dan kunnen we zeggen hij moet zich maar aanpassen, maar dan moet je wel over het talent beschikken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:28 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
wat een gelul weer....de auto is gewoon gebouwd zodat hij het snelste is.
max heeft veel meer vertrouwen en skills dan een perez vooral in dit soort omstandigheden.
perez is echt aan het prutsen, in races in kwali's etc
gister, 2 keer tegen een muur gereden, te hard in de pits en nog mazzel met dat terug gaan op de baan wat eigenlijk niet mocht
Moet je niet werken of zo?quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:36 schreef Nattekat het volgende:
Sky commentaar is over het algemeen om te janken, maar het is wel geweldig om naar te luisteren in de 3-4 drijfnatte ronden voor de rode vlag
😮quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week weer. Deze week eindelijk afstuderen
Als je denkt dat R-Woud de jonkie is hier, zit je er naastquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
😮
Ben je zo jong?
Succes met afstuderen 😉
Ik weet dat je onder de 30 bent. Dat je ieder geval in al 25+ bent.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat R-Woud de jonkie is hier, zit je er naast
Hij duikt nog steeds af en toe op hier, nog niet genoeg weggewerktquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet dat je onder de 30 bent. Dat je ieder geval in al 25+ bent.
R-woud had je hier toch weggewerkt?
Mwah, Alonso reed zeer sterk, zeker in de natte periodes en wist op het laatst Verstappen het nog relatief moeilijk te maken. Hij bleef in het middenstuk ook lang dichter bij Perez dan Perez bij Verstappen, maar Gasly heeft zijn podiumplek ook niet gestolen, zat er de hele race goed bij.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
Wel apart dat Alonso DotD was, Gasly heeft het misschien nog wel beter gedaan
Vind ik ook! Alonso staat 3e in het klassement. Gasly 10e!quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
Dus?? Hoe lager je staat des te meer kans op Dotd???quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vind ik ook! Alonso staat 3e in het klassement. Gasly 10e!
Ik weet niet of het door de mand vallen is, hij is op z'n hoogst een subtop coureur.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De auto is niet naar zijn voorkeur gebouwd. Dat fabeltje is echte onzin. Newey was daar heel duidelijk over. Ze bouwen gewoon de snelste auto die ze kunnen en de beste coureurs kunnen daar uithalen wat er in zit.
Perez valt gewoon door de mand.
En vooral een heel erg slechte qualifier, een van de slechtsten van het veld, dat helpt ook niet mee.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het door de mand vallen is, hij is op z'n hoogst een subtop coureur.
Hoe lager je staat, hoe opvallender een podium is. Lijkt mij de kans op DotD nogal vergroten, ja. Het is toch een soort troostprijs voor iemand die wat bijzonders heeft laten zienquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus?? Hoe lager je staat des te meer kans op Dotd???
Ik zie niet waarom gasly het meer zou verdienen.. maar uiteindelijk is het ook maar net wat er wordt gegundquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe lager je staat, hoe opvallender een podium is. Lijkt mij de kans op DotD nogal vergroten, ja. Het is toch een soort troostprijs voor iemand die wat bijzonders heeft laten zien
Klopt, ik weet niet hoe dat in het verleden was maar het is met die Red Bull ook niet eenvoudig om de banden in het juiste window te krijgen voor dat snelle rondje.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En vooral een heel erg slechte qualifier, een van de slechtsten van het veld, dat helpt ook niet mee.
Wordt toch door de fans bepaald? Alonso heeft er vast meer dan Gasly.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom gasly het meer zou verdienen.. maar uiteindelijk is het ook maar net wat er wordt gegund
Alonso heeft een flinke fanbase in Nederland vermoed ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ze (twee van de vier) zeggen het toch echt. Luister maar terug, minuut 3:45 of 4:45. Dat de omvang van de bui totaal onduidelijk was lijkt me duidelijk, niemand heeft een fout gemaaktquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat je hier zegt is onzin. Verstappen heeft nooit de call gehad en kreeg van zijn team te horen dat het maar heel kort zou duren en dat ie buiten kon blijven als het te managen was toen het al te laat was. Op dat moment regende het alleen in de laatste bochten, dus Verstappen had nooit zelf die call op tijd kunnen maken. Bij Perez was het al het allerlaatste moment, en die reed er een paar seconden achter.
Dat is wel eens anders geweestquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt toch door de fans bepaald? Alonso heeft er vast meer dan Gasly.
Ik geloof best dat ze het gezegd hebben, maar ze praten poep.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze (twee van de vier) zeggen het toch echt. Luister maar terug, minuut 3:45 of 4:45. Dat de omvang van de bui totaal onduidelijk was lijkt me duidelijk, niemand heeft een fout gemaakt
Het is gewoon puur toeval dat al die calls in het voordeel van Verstappen uitvallenquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB haalt altijd de tweede auto als eerste naar binnen in dit soort omstandigheden heb ik gemerkt. Als Perez als eerste naar binnen was gehaald, was de kans heel groot dat Alonso voor Verstappen kwam.
Meestal zijn ze goed geïnformeerd, volgen de teamradio's. Maar als jij 't zegt zal 't wel zo zijnquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze het gezegd hebben, maar ze praten poep.
We hoeven er ook niet omheen te draaien, gewoon heel logisch dat ze eerst naar Verstappen kijken en dan naar Perez, ik zou niet weten waarom ze het anders zouden moeten doen, over no brainers gesproken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gewoon puur toeval dat al die calls in het voordeel van Verstappen uitvallen
Die eerste call in het voordeel van verstappen ?? echt totaal niet hij lag 15 seconden achter op perez daarna !!!quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gewoon puur toeval dat al die calls in het voordeel van Verstappen uitvallen
Is in het verleden ook nooit goed geweest. Lijkt inderdaad moeite te hebben met het activeren van zijn banden en met op het randje rijden. In dat licht bezien is de opmerking van Marko dat Perez het goed doet wanneer hij op zondagnamiddag het podium staat. Bij RB wisten ze dat kwalificeren geen sterk onderdeel is van Perez en dat je op zijn leeftijd daarin ook niet veel verbetering mag verwachten dus als ze een steady qualifier wilden dan hadden ze 'm nooit moeten aantrekken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt, ik weet niet hoe dat in het verleden was maar het is met die Red Bull ook niet eenvoudig om de banden in het juiste window te krijgen voor dat snelle rondje.
"vechten" dat hebben we gister ook weer gezien ja met de racepace van perez, 2/3/4 seconden langzamer per rondje.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:42 schreef 4-elements het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als mensen - met name op FB - beweren dat Perez continu genaaid wordt door RBR. Zou dat niet het geval zijn, dan zou hij om het kampioenschap vechten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |