abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2024 @ 21:34:02 #176
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_214378473
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
Vanavond samen met dochter nog eens aflevering 9 bekeken. Maar manoman, die Joop. "Ik mag niet aan jouw afwasmachine komen en hij wel." Dat is toch echt een heel erg raar gedrag, kinderlijk jaloers en ook decorumverlies. Die mag best wel eens onder de scan met zijn hersenpan.
Die Joop is echt niet goed hoor.
pi_214378521
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:34 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Die Joop is echt niet goed hoor.
Geen idee of hij kinderen heeft, maar anders zou je je doodschamen voor een pa die zich zo gestoord gedraagt. Totaal geen zelfreflectie en een raar soort zelfoverschatting.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:02:12 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214378789
Die hippie Ammarie, wat een sneu mens :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214378828
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:02 schreef matthijst het volgende:
Die hippie Ammarie, wat een sneu mens :D
Beetje moeilijk, heb hardop zitten lachen om eerdere uitspraken van Thijzzz, gewoon opzouten dan, nu " je moet het veld ruimen." Bal gehakt heeft zin in lekkere ongecompliceerde wijven op zijn domein en daar hoort Ammarie niet bij. :D

Soort Walter en dan iets eerlijker.
pi_214378896
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geen idee of hij kinderen heeft, maar anders zou je je doodschamen voor een pa die zich zo gestoord gedraagt. Totaal geen zelfreflectie en een raar soort zelfoverschatting.
Hij heeft kinderen, dat zei die een keer.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Beetje moeilijk, heb hardop zitten lachen om eerdere uitspraken van Thijzzz, gewoon opzouten dan, nu " je moet het veld ruimen." Bal gehakt heeft zin in lekkere ongecompliceerde wijven op zijn domein en daar hoort Ammarie niet bij. :D
Beetje omslachtig hoe hij haar wegstuurde ja. Maar ergens mag ik die Tijz wel, vond het ook mooi dat hij tegen die andere vrouw zei dat ze daar niet is om de hele dag te klussen. Veel van die B&B-houders zien de kandidaten als veredeld personeel. Al stellen sommige kandidaten zich ook wel zo op trouwens. Ik vind sowieso dat veel B&B-eigenaren snel een arrogante houding aannemen, zo van 'bewijs je maar aan mij'. Terwijl het toch echt van twee kanten moet komen. Nu snap ik wel hoe vraag en aanbod werkt, maar het valt me toch op.

Gedrag van Joop is inderdaad bizar. In het begin kwam ie nog wel onhandig sympathiek over, maar dat is er wel vanaf.
  maandag 22 juli 2024 @ 22:20:38 #181
28167 matthijst
pi_214378973
Raar dat die Malgosja niet te vinden is, met d'r realityserie

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 22-07-2024 22:36:16 ]
pi_214378980
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:

[..]
Hij heeft kinderen, dat zei die een keer.
[..]
Beetje omslachtig hoe hij haar wegstuurde ja. Maar ergens mag ik die Tijz wel, vond het ook mooi dat hij tegen die andere vrouw zei dat ze daar niet is om de hele dag te klussen. Veel van die B&B-houders zien de kandidaten als veredeld personeel. Al stellen sommige kandidaten zich ook wel zo op trouwens. Ik vind sowieso dat veel B&B-eigenaren snel een arrogante houding aannemen, zo van 'bewijs je maar aan mij'. Terwijl het toch echt van twee kanten moet komen. Nu snap ik wel hoe vraag en aanbod werkt, maar het valt me toch op.

Gedrag van Joop is inderdaad bizar. In het begin kwam ie nog wel onhandig sympathiek over, maar dat is er wel vanaf.
Mijn dochter zei ook, Thijzzz is wel duidelijk, hij wil eigenlijk elke kandidaat een voor een op bezoek hebben en daarna pas kiezen, de dynamiek met meerdere vrouwen verstoort dat.
Ja duh! Ammarie even op een andere camping zetten en als de rest tegenvalt, mag ze terugkomen. Ook hij wist van te voren waar ie aan begonnen is. Slap gedoe.
pi_214379636
Heerlijke aflevering, Joop die hem smeert met een hoop theater maken en Robert Jan en Thijz die hun vrouwen de wacht aan zeggen ieder op hun eigen wijze. Top TV. Els die verkneukelend Robert Jan weer voor haar eigen heeft. Hopelijk gooit de productie gelijk een nieuwe vrouw er in. Die Mike en zijn dates kabbelt maar voort. Die jonkies in deze show is niets waard, in geen enkel seizoen tot op heden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214379701
Opmerking van dochter vanavond. Stop met skinny jeans dragen na je 50ste, ook al heb je lange slanke benen. Dus Els, stop daarmee. Het ziet er niet meer uit, boven de 50 krijg je knokkelknies en is het echt niet meer sexy, Els moet haar koffer anders gaan uitpakken, mooie jurken of zoiets, daar valt Robert Jan wel op. :D
pi_214379713
Els loopt er nog bij als een mannequin/stewardess en of ze elk moment de security doorloop gaat geven en gaat vertellen waar de nooduitgangen zitten in het pittoreske stulpje van Reubert Jan....
Allemaal cabaretteketet!
pi_214379719
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Els loopt er nog bij als een mannequin/stewardess en of ze elk moment de security doorloop gaat geven en gaat vertellen waar de nooduitgangen zitten in het pittoreske stulpje van Reubert Jan....
HAHAHAHAHAHA, toch vind ik haar een van de meest sympathieke deelnemers, zelfs met tienlagenlak kapsel, ze heeft zelfspot en past bij het interieur van Robert Jan.
pi_214379740
Ik snap die naiviteit van Ammarie niet. Dacht zij nu werkelijk dat het type Thijzz op haar zou vallen? Om haar innerlijk of persoonlijkheid? Zo duidelijk dat ie gewoon een lekker wijf zoekt ipv een of ander moeilijk gedoe die er niet direct super aantrekkelijk uitziet. Ook een soort zelfoverschatting van Ammarie. Haar broer kon zich iets beter profileren. Wel sneu.
pi_214379765
Crisis:

Thijzzz: " voor hetzelfde geld was het een 'corpulentus corpulentaris' geweest."

Zo hard gelachen!
pi_214379827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap die naiviteit van Ammarie niet. Dacht zij nu werkelijk dat het type Thijzz op haar zou vallen? Om haar innerlijk of persoonlijkheid? Zo duidelijk dat ie gewoon een lekker wijf zoekt ipv een of ander moeilijk gedoe die er niet direct super aantrekkelijk uitziet. Ook een soort zelfoverschatting van Ammarie. Haar broer kon zich iets beter profileren. Wel sneu.
Thijz laat dat ook wel blijken tussen de regels door, die zoekt een vrouw die naakt voor hem wil dansen waarna hij haar in zijn hol kan mee sleuren om haar uit elkaar te trekken...zo is Thijz, je weet toch....
Allemaal cabaretteketet!
pi_214380295
Aflevering 10.

Marcel is voortdurend Jacco aan het afkraken. Zeer vervelend gedrag. Siert hem niet bepaald.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:38:55 #191
3542 Gia
User under construction
pi_214380448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
En oja, niet al te beste gossip over Iris.

https://www.story.nl/show(...)efde-s-iris-~984b65d

Schijnt haar demente ex in Nederland gedumpt te hebben.
Moet dat gezamenlijke kapitaal dan niet verdeeld worden? Als ik die familie was, zou ik daar toch wel achteraan gaan. Is toch ook zijn bedrijf!!
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
Oh jee, Joop geeft er de brui aan _O- Crisis, wat een enge man lijkt ie. Hoe haal je het in je hoofd? Misschien de eerste vormen van dementie? Anja reageerde er best neutraal op. Absoluut geen Petri vergelijk. Maar jemigdepemig, wat een oude rare gefrustreerde kwibus.
Die Joop heeft het hele avontuur verromantiseerd. Waarschijnlijk ook een heleboel fantasiescenario's in zijn hoofd afgespeeld in de hele aanloop daar naartoe. En dan mag je niet eens de haard aanmaken, omdat je dat op een andere manier doet dan zij.
Tussen die twee was het botsing op botsing op botsing. Ik zou ook met hem botsen, gegarandeerd.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 00:35 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij lijkt Els op Camilla Parker Bowles, hardop zitten lachen met het beeld van hun drie in de auto. En ja, kijk iets te hard vooruit. _O-
Sorry, maar vond dat Annemarie wel gelijk had. Robert-Jan had haar moeten meevragen voor een wandeling en niet met zijn drieën. Nu zat de queen weer voorin op haar geclaimde troon en zij weer in de kattenbak als 3de wiel aan de wagen. Geen idee meer hoe de overige dames die nog gaan komen er ook al weer uitzagen, maar hoop echt dat er één tussen zit die Els de baas is.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Soort Walter en dan iets eerlijker.
Ik had eerder het idee dat Thijz haar even op een andere camping wilde parkeren om eerst de andere dames in alle rust te kunnen checken. Zonder die spanning die er eerder met 'hoe heet ze ook alweer' was.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:39:21 #192
3542 Gia
User under construction
pi_214380449
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef matthijst het volgende:
Raar dat die Malgosja niet te vinden is, met d'r realityserie
Verwacht dat dat schromelijk overdreven is.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 08:49:39 #193
28167 matthijst
pi_214380508
Die Joop was een vage gast, met zn eigen koffiemachine, maar die Anja is ook een domme Petri.
Dat gezeik over de was, alsof een gast van 60 niet weet hoe dat moet.
Beetje asociaal wijf vind ik het, ze had niks met die Joop, maar niet de ballen om dat gewoon tegen m te zeggen.
Zat 'm gewoon te negeren sinds die visser binnen kwam.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 09:00:41 #194
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214380563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
Je wil zeggen dat nr 2 daar wel aan voldoet? :X :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214380572
Joop gate _O- _O- oi oi oi wat liet die man zich kennen zeg. Eén brok frustratie en Anja die even volledig uit het veld geslagen was. Gelukkig was daar zeeman Peter die met maarliefst 4 woorden "oke", "prima" en "ja hoor" Anja weer volledig in katzwijm kreeg.

En dan Thijz met z'n absurd lompe actie.. erg jammer want Ammarie was volgens mij in potentie een zeer geschikte partner voor hem.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214380576
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:36 schreef Firuze60 het volgende:
Els moet haar koffer anders gaan uitpakken, mooie jurken of zoiets, daar valt Robert Jan wel op.
Ze heeft alleen colbertjes bij met van die stukken op de ellebogen :') :D
pi_214380582
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 08:38 schreef Gia het volgende:

Sorry, maar vond dat Annemarie wel gelijk had. Robert-Jan had haar moeten meevragen voor een wandeling en niet met zijn drieën. Nu zat de queen weer voorin op haar geclaimde troon en zij weer in de kattenbak als 3de wiel aan de wagen. Geen idee meer hoe de overige dames die nog gaan komen er ook al weer uitzagen, maar hoop echt dat er één tussen zit die Els de baas is.
Ik vind dit eigenlijk ook wel.

Het zal best dat Annemarie wat zeurderig en niet assertief overkomt maar ze komt middenin een situatie binnen waar een boel gasten zitten te feesten. Met Els als First Lady ertussen waardoor het lijkt alsof je bij een getrouwd stel op bezoek komt. En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
pi_214380597
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:06 schreef lily het volgende:
En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
Als je dan een afwachtend type bent is dat behoorlijk overweldigend ja. Maar ze paste ook totaal niet in de setting waarin RJ leeft. Zou meer een vrouw voor Thijz zijn.
pi_214380618
En ondanks dat Els er al een week is heb ik toch sterk het idee dat RJ echt zijn opties openhoudt. De “doorloop” gaat daar ook echt traag.
pi_214380623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als je dan een afwachtend type bent is dat behoorlijk overweldigend ja. Maar ze paste ook totaal niet in de setting waarin RJ leeft. Zou meer een vrouw voor Thijz zijn.
Je doelt op de vrouw met die zenuwachtige lach die met moeite een stuk taart naar binnen werkt en geen cadeau durft te geven in het bijzijn van anderen? :P Voor Thijz? Ik zie dat niet, maar had het wel willen zien haha :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef lily het volgende:
En ondanks dat Els er al een week is heb ik toch sterk het idee dat RJ echt zijn opties openhoudt. De “doorloop” gaat daar ook echt traag.
Ja, er is geen romantiek of aantrekking vanuit hem denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')