Die Joop is echt niet goed hoor.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
Vanavond samen met dochter nog eens aflevering 9 bekeken. Maar manoman, die Joop. "Ik mag niet aan jouw afwasmachine komen en hij wel." Dat is toch echt een heel erg raar gedrag, kinderlijk jaloers en ook decorumverlies. Die mag best wel eens onder de scan met zijn hersenpan.
Geen idee of hij kinderen heeft, maar anders zou je je doodschamen voor een pa die zich zo gestoord gedraagt. Totaal geen zelfreflectie en een raar soort zelfoverschatting.quote:
Beetje moeilijk, heb hardop zitten lachen om eerdere uitspraken van Thijzzz, gewoon opzouten dan, nu " je moet het veld ruimen." Bal gehakt heeft zin in lekkere ongecompliceerde wijven op zijn domein en daar hoort Ammarie niet bij.quote:
Hij heeft kinderen, dat zei die een keer.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee of hij kinderen heeft, maar anders zou je je doodschamen voor een pa die zich zo gestoord gedraagt. Totaal geen zelfreflectie en een raar soort zelfoverschatting.
Beetje omslachtig hoe hij haar wegstuurde ja. Maar ergens mag ik die Tijz wel, vond het ook mooi dat hij tegen die andere vrouw zei dat ze daar niet is om de hele dag te klussen. Veel van die B&B-houders zien de kandidaten als veredeld personeel. Al stellen sommige kandidaten zich ook wel zo op trouwens. Ik vind sowieso dat veel B&B-eigenaren snel een arrogante houding aannemen, zo van 'bewijs je maar aan mij'. Terwijl het toch echt van twee kanten moet komen. Nu snap ik wel hoe vraag en aanbod werkt, maar het valt me toch op.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, heb hardop zitten lachen om eerdere uitspraken van Thijzzz, gewoon opzouten dan, nu " je moet het veld ruimen." Bal gehakt heeft zin in lekkere ongecompliceerde wijven op zijn domein en daar hoort Ammarie niet bij.
Mijn dochter zei ook, Thijzzz is wel duidelijk, hij wil eigenlijk elke kandidaat een voor een op bezoek hebben en daarna pas kiezen, de dynamiek met meerdere vrouwen verstoort dat.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft kinderen, dat zei die een keer.
[..]
Beetje omslachtig hoe hij haar wegstuurde ja. Maar ergens mag ik die Tijz wel, vond het ook mooi dat hij tegen die andere vrouw zei dat ze daar niet is om de hele dag te klussen. Veel van die B&B-houders zien de kandidaten als veredeld personeel. Al stellen sommige kandidaten zich ook wel zo op trouwens. Ik vind sowieso dat veel B&B-eigenaren snel een arrogante houding aannemen, zo van 'bewijs je maar aan mij'. Terwijl het toch echt van twee kanten moet komen. Nu snap ik wel hoe vraag en aanbod werkt, maar het valt me toch op.
Gedrag van Joop is inderdaad bizar. In het begin kwam ie nog wel onhandig sympathiek over, maar dat is er wel vanaf.
HAHAHAHAHAHA, toch vind ik haar een van de meest sympathieke deelnemers, zelfs met tienlagenlak kapsel, ze heeft zelfspot en past bij het interieur van Robert Jan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Els loopt er nog bij als een mannequin/stewardess en of ze elk moment de security doorloop gaat geven en gaat vertellen waar de nooduitgangen zitten in het pittoreske stulpje van Reubert Jan....
Thijz laat dat ook wel blijken tussen de regels door, die zoekt een vrouw die naakt voor hem wil dansen waarna hij haar in zijn hol kan mee sleuren om haar uit elkaar te trekken...zo is Thijz, je weet toch....quote:Op dinsdag 23 juli 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap die naiviteit van Ammarie niet. Dacht zij nu werkelijk dat het type Thijzz op haar zou vallen? Om haar innerlijk of persoonlijkheid? Zo duidelijk dat ie gewoon een lekker wijf zoekt ipv een of ander moeilijk gedoe die er niet direct super aantrekkelijk uitziet. Ook een soort zelfoverschatting van Ammarie. Haar broer kon zich iets beter profileren. Wel sneu.
Moet dat gezamenlijke kapitaal dan niet verdeeld worden? Als ik die familie was, zou ik daar toch wel achteraan gaan. Is toch ook zijn bedrijf!!quote:Op zondag 21 juli 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
En oja, niet al te beste gossip over Iris.
https://www.story.nl/show(...)efde-s-iris-~984b65d
Schijnt haar demente ex in Nederland gedumpt te hebben.
Die Joop heeft het hele avontuur verromantiseerd. Waarschijnlijk ook een heleboel fantasiescenario's in zijn hoofd afgespeeld in de hele aanloop daar naartoe. En dan mag je niet eens de haard aanmaken, omdat je dat op een andere manier doet dan zij.quote:Op maandag 22 juli 2024 00:41 schreef Firuze60 het volgende:
Oh jee, Joop geeft er de brui aanCrisis, wat een enge man lijkt ie. Hoe haal je het in je hoofd? Misschien de eerste vormen van dementie? Anja reageerde er best neutraal op. Absoluut geen Petri vergelijk. Maar jemigdepemig, wat een oude rare gefrustreerde kwibus.
Sorry, maar vond dat Annemarie wel gelijk had. Robert-Jan had haar moeten meevragen voor een wandeling en niet met zijn drieën. Nu zat de queen weer voorin op haar geclaimde troon en zij weer in de kattenbak als 3de wiel aan de wagen. Geen idee meer hoe de overige dames die nog gaan komen er ook al weer uitzagen, maar hoop echt dat er één tussen zit die Els de baas is.quote:Op maandag 22 juli 2024 00:35 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij lijkt Els op Camilla Parker Bowles, hardop zitten lachen met het beeld van hun drie in de auto. En ja, kijk iets te hard vooruit.
Ik had eerder het idee dat Thijz haar even op een andere camping wilde parkeren om eerst de andere dames in alle rust te kunnen checken. Zonder die spanning die er eerder met 'hoe heet ze ook alweer' was.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, heb hardop zitten lachen om eerdere uitspraken van Thijzzz, gewoon opzouten dan, nu " je moet het veld ruimen." Bal gehakt heeft zin in lekkere ongecompliceerde wijven op zijn domein en daar hoort Ammarie niet bij.
Soort Walter en dan iets eerlijker.
Verwacht dat dat schromelijk overdreven is.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:20 schreef matthijst het volgende:
Raar dat die Malgosja niet te vinden is, met d'r realityserie
Je wil zeggen dat nr 2 daar wel aan voldoet?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap die naiviteit van Ammarie niet. Dacht zij nu werkelijk dat het type Thijzz op haar zou vallen? Om haar innerlijk of persoonlijkheid? Zo duidelijk dat ie gewoon een lekker wijf zoekt ipv een of ander moeilijk gedoe die er niet direct super aantrekkelijk uitziet. Ook een soort zelfoverschatting van Ammarie. Haar broer kon zich iets beter profileren. Wel sneu.
Ze heeft alleen colbertjes bij met van die stukken op de ellebogenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:36 schreef Firuze60 het volgende:
Els moet haar koffer anders gaan uitpakken, mooie jurken of zoiets, daar valt Robert Jan wel op.
Ik vind dit eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:38 schreef Gia het volgende:
Sorry, maar vond dat Annemarie wel gelijk had. Robert-Jan had haar moeten meevragen voor een wandeling en niet met zijn drieën. Nu zat de queen weer voorin op haar geclaimde troon en zij weer in de kattenbak als 3de wiel aan de wagen. Geen idee meer hoe de overige dames die nog gaan komen er ook al weer uitzagen, maar hoop echt dat er één tussen zit die Els de baas is.
Als je dan een afwachtend type bent is dat behoorlijk overweldigend ja. Maar ze paste ook totaal niet in de setting waarin RJ leeft. Zou meer een vrouw voor Thijz zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:06 schreef lily het volgende:
En nul 1 op 1 aandacht. Ga er maar aan staan.
Je doelt op de vrouw met die zenuwachtige lach die met moeite een stuk taart naar binnen werkt en geen cadeau durft te geven in het bijzijn van anderen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je dan een afwachtend type bent is dat behoorlijk overweldigend ja. Maar ze paste ook totaal niet in de setting waarin RJ leeft. Zou meer een vrouw voor Thijz zijn.
Ja, er is geen romantiek of aantrekking vanuit hem denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:14 schreef lily het volgende:
En ondanks dat Els er al een week is heb ik toch sterk het idee dat RJ echt zijn opties openhoudt. De “doorloop” gaat daar ook echt traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |