abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214369411
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef ISVV het volgende:

[..]
Kan iemand dit bevestigen? Ik vraag dit voor een vriend.
Tinder?

Uiteraard is zij gecast, maar dan nog, ze levert leuke teevee op en zelfs hork Albert moet er om lachen en kan weer lekker huggen. Met Albert wordt het tien keer niks natuurlijk en een grote ergernis ondanks de waarschuwing van Debbie om vriendelijk te blijven. Vraag mij oprecht af waarom hij meedoet met dit programma, loopt zijn hotel zo slecht?
pi_214369446
En oja, kreeg een beetje jeuk van de inzinking van Ammarie, zo overduidelijk aanstelleritis en best grof ook naar haar mede (naam kwijt, die met wit gebit) kandidate, sneu. Aandachttrekkend mormel, ga lekker breien, jesus.
pi_214369474
En oja, niet al te beste gossip over Iris.

https://www.story.nl/show(...)efde-s-iris-~984b65d

Schijnt haar demente ex in Nederland gedumpt te hebben.
pi_214369628
Volgens mij lijkt Els op Camilla Parker Bowles, hardop zitten lachen met het beeld van hun drie in de auto. En ja, kijk iets te hard vooruit. _O-
pi_214369650
Oh jee, Joop geeft er de brui aan _O- Crisis, wat een enge man lijkt ie. Hoe haal je het in je hoofd? Misschien de eerste vormen van dementie? Anja reageerde er best neutraal op. Absoluut geen Petri vergelijk. Maar jemigdepemig, wat een oude rare gefrustreerde kwibus.

[ Bericht 45% gewijzigd door Firuze60 op 22-07-2024 00:54:46 ]
pi_214369723
Laatste aflevering gezien uit de afleveringen die tot nu toe op Videoland staan. Die Joop was de smaakmaker in deze aflevering, hoe die zich liet kennen, heerlijk. Witheet was hij en in alle staten omdat de schipper zo goed met Anja kan opschieten. Jaloezie op het kinderlijke af. Heerlijke TV! De volgende aflevering beloofd nog even tot een climax te komen.
Die Magoshja lijkt een beetje op Christine van der Horst.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214369730
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Laatste aflevering gezien uit de afleveringen die tot nu toe op Videoland staan. Die Joop was de smaakmaker in deze aflevering, hoe die zich liet kennen, heerlijk. Witheet was hij en in alle staten omdat de schipper zo goed met Anja kan opschieten. Jaloezie op het kinderlijke af. Heerlijke TV! De volgende aflevering beloofd nog even tot een climax komen.
LOL, loop voor, aflevering 9 staat al online. Annemarie gaat 'vrijwillig' naar huis met het gezicht van een boer met kiespijn. Robert Jan geeft haar nog een flinke knuffel en Els is blij, _O-
pi_214369750
En Ammarie is ongeschikt gevonden door Thijz, die is gezakt, valt bij elke crisis in elkaar en kan geen drukke camping aan voor twee maanden zeggen Jut en Jul tegen elkaar.
pi_214369779
En bij Mike (boooooring) zijn alleen zijn honden leuk en heel erg lief, dat zegt wel wat over Mike. Sowieso een zwak voor mensen die goed voor dieren zorgen.

Nieuw meisje is leuk.

Afscheid van Annemarie is ook goud, zoek het uit, het lag volgens haar aan die oude kakker.

Hoppa en daar gaat Ammarie. "misschien dat er op langere termijn een hele andere vorm in zit." "Je moet het veld ruimen."

Lig dubbel. _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door Firuze60 op 22-07-2024 01:37:03 ]
pi_214370229
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 01:15 schreef Firuze60 het volgende:
En Ammarie is ongeschikt gevonden door Thijz
Annemarie en Matthijs heten ze eigenlijk, lees ik net. Wat dat betreft pasten ze wel bij elkaar :P
(Ik ga aflevering 9 zo even kijken)
pi_214370586
quote:
Jaloezie op het kinderlijke af.
Vreselijk he :D wel echt geweldige tv _O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214370933
Fantastisch dat gedoe met Joop! Ongelooflijk wat een klein kind. En geweldige reactie van Anja ook (geen).

En wat zijn jonge mensen toch saai en oppervlakkig tegenwoordig.
pi_214371457
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 08:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vreselijk he :D wel echt geweldige tv _O-
Nu al het meest legendarische stukje TV van dit seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 22 juli 2024 @ 10:26:09 #164
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214371470
quote:
Laatste aflevering gezien uit de afleveringen die tot nu toe op Videoland staan. Die Joop was de smaakmaker in deze aflevering, hoe die zich liet kennen, heerlijk. Witheet was hij en in alle staten omdat de schipper zo goed met Anja kan opschieten. Jaloezie op het kinderlijke af. Heerlijke TV! De volgende aflevering beloofd nog even tot een climax te komen.
Dat belooft wat voor deze week :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214375418
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 09:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Fantastisch dat gedoe met Joop! Ongelooflijk wat een klein kind. En geweldige reactie van Anja ook (geen).

En wat zijn jonge mensen toch saai en oppervlakkig tegenwoordig.
Joop helemaal los aan het gaan, Anja denkt alleen nouja prima hahaha
pi_214375455
Volgende shot met Joop. Zijn hele leven is over ofzo :D
  maandag 22 juli 2024 @ 18:49:47 #167
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_214375724
Weet iemand met welk Pools reality programma Malgosia mee heeft gedaan? Heb gegoogled maar kan het zo snel niet vinden.

Nog meer bekend over deze vrouw of socials van haar?

Komt heel erg over als een typetje en moet vast gecast zijn. Hoewel ze blijkbaar wel echt kan zingen.

——
Charlotte van Mike is ook geen onbekende op tv, heeft al meegedaan met wat kookgerelateerde programma’s:
https://www.rtl.nl/boulev(...)mike-oude-tv-bekende
Sue Me
  maandag 22 juli 2024 @ 19:07:41 #168
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_214375883
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef ISVV het volgende:
De Grieken staan in de rij voor Iris
Mjah, bijzonder beeld heeft deze vrouw van zichzelf. Ze vond zichzelf te flamboyant voor René terwijl ze er bijloopt alsof je d'r gratis bij een livelifelaugh bord krijgt.
Ik ga naar huis.
pi_214376068
Ik moet ook altijd zo lachen dat de B&B-houders zo superenthousiast lokale bewoners daar begroeten alsof ze elkaar jaren kennen en lief en leed delen. Vaak is hun taalbeheersing zo basic dat ik me niet kan voorstellen dat ze diepgaande gesprekken hebben gehad. Het komt meer over alsof ze willen doen overkomen dat ze echt heel geïntegreerd zijn daar en veel sociale contacten hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 22 juli 2024 @ 19:35:05 #170
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_214376285
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2024 18:49 schreef Staaf het volgende:
Weet iemand met welk Pools reality programma Malgosia mee heeft gedaan? Heb gegoogled maar kan het zo snel niet vinden.

Nog meer bekend over deze vrouw of socials van haar?

Komt heel erg over als een typetje en moet vast gecast zijn. Hoewel ze blijkbaar wel echt kan zingen.

Nee, ik heb ook mee gezocht en niet gevonden en ook niet op Youtube,

En op deze site zijn ze ook niet verder gekomen,

https://lovereality.nl/po(...)b-vol-liefde-albert/
pi_214376377
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2024 19:07 schreef nietzman het volgende:

[..]
Mjah, bijzonder beeld heeft deze vrouw van zichzelf. Ze vond zichzelf te flamboyant voor René terwijl ze er bijloopt alsof je d'r gratis bij een livelifelaugh bord krijgt.
😂

Ik ben bij aflevering 8, vind Anja en de zeeman wel heel schattig samen. ❤
pi_214376831
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Nee, ik heb ook mee gezocht en niet gevonden en ook niet op Youtube,

En op deze site zijn ze ook niet verder gekomen,

https://lovereality.nl/po(...)b-vol-liefde-albert/
Oh dat is wel apart.
  maandag 22 juli 2024 @ 20:10:16 #173
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_214376937
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:04 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Oh dat is wel apart.
Of haar B&B Vol Liefde naam Malgosia wordt in Polen anders geschreven? Małgorzata ? Het is de Poolse variant van Margarita. (De betekenis is `parel`)
pi_214377127
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Of haar B&B Vol Liefde naam Malgosia wordt in Polen anders geschreven? Małgorzata ? Het is de Poolse variant van Margarita. (De betekenis is `parel`)
Ik was ook aan het Googlen, maar ook met die variant van haar naam en 'sopran koloraturowy' leverde dat niets op.
pi_214377485
Vanavond samen met dochter nog eens aflevering 9 bekeken. Maar manoman, die Joop. "Ik mag niet aan jouw afwasmachine komen en hij wel." Dat is toch echt een heel erg raar gedrag, kinderlijk jaloers en ook decorumverlies. Die mag best wel eens onder de scan met zijn hersenpan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')