Tinder?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kan iemand dit bevestigen? Ik vraag dit voor een vriend.
LOL, loop voor, aflevering 9 staat al online. Annemarie gaat 'vrijwillig' naar huis met het gezicht van een boer met kiespijn. Robert Jan geeft haar nog een flinke knuffel en Els is blij,quote:Op maandag 22 juli 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Laatste aflevering gezien uit de afleveringen die tot nu toe op Videoland staan. Die Joop was de smaakmaker in deze aflevering, hoe die zich liet kennen, heerlijk. Witheet was hij en in alle staten omdat de schipper zo goed met Anja kan opschieten. Jaloezie op het kinderlijke af. Heerlijke TV! De volgende aflevering beloofd nog even tot een climax komen.
Die Magoshja lijkt een beetje op Christine van der Horst.
Annemarie en Matthijs heten ze eigenlijk, lees ik net. Wat dat betreft pasten ze wel bij elkaarquote:Op maandag 22 juli 2024 01:15 schreef Firuze60 het volgende:
En Ammarie is ongeschikt gevonden door Thijz
Dat belooft wat voor deze weekquote:Op maandag 22 juli 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Laatste aflevering gezien uit de afleveringen die tot nu toe op Videoland staan. Die Joop was de smaakmaker in deze aflevering, hoe die zich liet kennen, heerlijk. Witheet was hij en in alle staten omdat de schipper zo goed met Anja kan opschieten. Jaloezie op het kinderlijke af. Heerlijke TV! De volgende aflevering beloofd nog even tot een climax te komen.
Die Magoshja lijkt een beetje op Christine van der Horst.
Joop helemaal los aan het gaan, Anja denkt alleen nouja prima hahahaquote:Op maandag 22 juli 2024 09:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Fantastisch dat gedoe met Joop! Ongelooflijk wat een klein kind. En geweldige reactie van Anja ook (geen).
En wat zijn jonge mensen toch saai en oppervlakkig tegenwoordig.
Mjah, bijzonder beeld heeft deze vrouw van zichzelf. Ze vond zichzelf te flamboyant voor René terwijl ze er bijloopt alsof je d'r gratis bij een livelifelaugh bord krijgt.quote:
Nee, ik heb ook mee gezocht en niet gevonden en ook niet op Youtube,quote:Op maandag 22 juli 2024 18:49 schreef Staaf het volgende:
Weet iemand met welk Pools reality programma Malgosia mee heeft gedaan? Heb gegoogled maar kan het zo snel niet vinden.
Nog meer bekend over deze vrouw of socials van haar?
Komt heel erg over als een typetje en moet vast gecast zijn. Hoewel ze blijkbaar wel echt kan zingen.
😂quote:Op maandag 22 juli 2024 19:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, bijzonder beeld heeft deze vrouw van zichzelf. Ze vond zichzelf te flamboyant voor René terwijl ze er bijloopt alsof je d'r gratis bij een livelifelaugh bord krijgt.
Oh dat is wel apart.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook mee gezocht en niet gevonden en ook niet op Youtube,
En op deze site zijn ze ook niet verder gekomen,
https://lovereality.nl/po(...)b-vol-liefde-albert/
Of haar B&B Vol Liefde naam Malgosia wordt in Polen anders geschreven? Małgorzata ? Het is de Poolse variant van Margarita. (De betekenis is `parel`)quote:
Ik was ook aan het Googlen, maar ook met die variant van haar naam en 'sopran koloraturowy' leverde dat niets op.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of haar B&B Vol Liefde naam Malgosia wordt in Polen anders geschreven? Małgorzata ? Het is de Poolse variant van Margarita. (De betekenis is `parel`)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |