abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:52:25 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211030687
Het is veelzeggend dat de verhaallijn "Stefano in een rolstoel" op dit moment nog de meest boeiende is.
  zondag 22 oktober 2023 @ 15:52:05 #102
436222 Japepk
Padvinder
pi_211041597
Ik zou echt weleens uit de mond van een Idse Grotenhuis willen horen wat hun beleid nu precies is. Verhalen komen en gaan en worden altijd zo afgedraaid dat het weer terugkeert naar de status quo. Wat heeft Monica toegevoegd in de serie? Zij is een karakter wat uit een andere wazige periode van de serie stamt, heeft een ontzettend tof verhaal om van alles teweeg te brengen nu maar wat haar effect op de serie betreft is er letterlijk niets veranderd door haar komst. Ja, Manu kent zijn moeder, maar die jongen heeft zo'n kleine rol dat we daar weinig van merken.

De familie Verduyn;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Echte en 't ware!
pi_211057047
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 15:52 schreef Japepk het volgende:
Ik zou echt weleens uit de mond van een Idse Grotenhuis willen horen wat hun beleid nu precies is. Verhalen komen en gaan en worden altijd zo afgedraaid dat het weer terugkeert naar de status quo. Wat heeft Monica toegevoegd in de serie? Zij is een karakter wat uit een andere wazige periode van de serie stamt, heeft een ontzettend tof verhaal om van alles teweeg te brengen nu maar wat haar effect op de serie betreft is er letterlijk niets veranderd door haar komst. Ja, Manu kent zijn moeder, maar die jongen heeft zo'n kleine rol dat we daar weinig van merken.
Ik denk vooral dat er weer een frisse wind door het schrijversteam moet gaan. Susan Stam is nu alweer sinds 2019 hoofdschrijver en nu al bezig voor de komende zomercliff, dat is gewoon veel te lang om het inhoudelijk fris te houden. Sterker nog: vorig seizoen heeft ze een eigen verhaallijn uit 2001 (Stefano die wraak neemt op Ludo) gewoonweg gerecycled op zeer matige wijze. En nee, mensen bij ScriptStudio: niet wéér Pia Blanco of een andere schrijver die er al twintig jaar zit op die post. Neem iemand met frisse ideeën, desnoods iemand van buitenaf.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_211083433
Opmerkelijk allemaal weer, Demi is net terug nu wordt ze er al weer (tijdelijk?) uitgeschreven omdat ze met dat gozertje mee gaat naar Marokko?
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:59:39 #105
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_211087260
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk allemaal weer, Demi is net terug nu wordt ze er al weer (tijdelijk?) uitgeschreven omdat ze met dat gozertje mee gaat naar Marokko?
Misschien speelt er wat privé? Bepaalde drukte, studie of andere opdrachten?

Shanti is er ook een tijd niet. Nina gaat ook vaak weg voor een klus elders.

Ik snap dan wel dat ze er in de verhaallijn een draai aan geven. Ik denk dat onderdeel uitmaken van de vaste cast best een impact heeft op een acteur en zijn/ haar privé leven. Zeker bij die jeugd.

Maaar voor de verhaallijn vind ik het wel irritant dat ze zo wisselen. Nola was eerst ook veel te zien en nu is ze amper in beeld en is het voornamelijk Manu.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:01:39 #106
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_211087278
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 15:52 schreef Japepk het volgende:

De familie Verduyn;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft de rol van Manu belangrijker gemaakt waardoor hij wellicht een soort “start” heeft dat hij nu meer echt een rol gaat vervullen ipv opvulling van een gezin. Z’n rol is nog steeds klein maar wel groter dan eerst. Toch?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 18:53:39 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211091123
Nola is nog steeds vermist.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:14:42 #108
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211092666
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:59 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Misschien speelt er wat privé? Bepaalde drukte, studie of andere opdrachten?
GTST Courant meldt dat Noa Zwan is toegelaten tot het Conservatorium en geen tijd meer heeft voor GTST.

https://gtstcourant.com/nieuws/noa-zwan-verlaat-gtst/
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:33:54 #109
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_211093011
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:14 schreef James1988 het volgende:

[..]
GTST Courant meldt dat Noa Zwan is toegelaten tot het Conservatorium en geen tijd meer heeft voor GTST.

Ah, gemist
pi_211098654
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:14 schreef James1988 het volgende:

[..]

Echt zonde, zij was eigenlijk de interessantste Verduyn. Maar; had haar dan laten sterven in de crash?
't Echte en 't ware!
pi_211099393
Dan snap ik niet waarom ze haar gewoon 'naar Marokko' schrijven want dat was volgens mij gewoon voor een bezoek aan iemand. Weet niet of en wanneer Marwan (Slabi) nou weer terug gaat komen, die hadden natuurlijk wel een verhaallijn samen met Tom.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:42:14 #112
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211099846
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:42 schreef Japepk het volgende:

[..]
Echt zonde, zij was eigenlijk de interessantste Verduyn. Maar; had haar dan laten sterven in de crash?
Ik denk dat het nog niet duidelijk was of ze zou worden toegelaten tot het conservatorium toen de cliffhanger, en de periode daarna, werd opgenomen.
pi_211102141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Dan snap ik niet waarom ze haar gewoon 'naar Marokko' schrijven want dat was volgens mij gewoon voor een bezoek aan iemand. Weet niet of en wanneer Marwan (Slabi) nou weer terug gaat komen, die hadden natuurlijk wel een verhaallijn samen met Tom.
Marwan zit ook in Marokko toch? Ging uiteindelijk niet mee op cruise, maar naar familie dacht ik? Ofwel, hij vindt het onverantwoord dat Demi met Tom in zo'n camper reist en neemt hem mee terug naar Meerdijk?
't Echte en 't ware!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:15:48 #114
268260 Dr.Mikey
pi_211102179
Ze hadden haar beter dood kunnen laten gaan.
R.I.P DTS.
pi_211102295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:12 schreef Japepk het volgende:

[..]
Marwan zit ook in Marokko toch? Ging uiteindelijk niet mee op cruise, maar naar familie dacht ik? Ofwel, hij vindt het onverantwoord dat Demi met Tom in zo'n camper reist en neemt hem mee terug naar Meerdijk?
Daarom vind ik deze verhaallijn vreemd omdat Demi dus niet terug komt, maar wel Tom mee neemt. Misschien komt dit uit als de winterclif in december wordt uitgezonden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211102820
Demi kreeg een groter afscheid dan Anton :')
't Echte en 't ware!
  woensdag 1 november 2023 @ 19:38:26 #117
268260 Dr.Mikey
pi_211159940
Ze noemen valentijn meneer harmsen jessica en amelie leuk.
R.I.P DTS.
  woensdag 1 november 2023 @ 20:31:46 #118
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211160726
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:42 schreef James1988 het volgende:

[..]
Ik denk dat het nog niet duidelijk was of ze zou worden toegelaten tot het conservatorium toen de cliffhanger, en de periode daarna, werd opgenomen.
Had haar dan gewoon in Duitsland verliefd laten worden op een doktersjongen/verpleger. Had ze ook niet terug hoeven komen. Waardeloos was dit weer.
pi_211165216
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2023 20:31 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Had haar dan gewoon in Duitsland verliefd laten worden op een doktersjongen/verpleger. Had ze ook niet terug hoeven komen. Waardeloos was dit weer.
Ik snap niet wat er zo waardeloos is aan iemand eventjes terug laten komen om fatsoenlijk afscheid te nemen van diens zus, broer, vader, opa en weet ik veel wie nog meer :? Hoe dat met Nola gaat, vind ik waardelozer; nul info, af en toe twee seconden in beeld.

Jammer dat Demi weggaat. Die is enorm gegroeid als actrice.
  donderdag 2 november 2023 @ 18:12:18 #120
268260 Dr.Mikey
pi_211170231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ik snap niet wat er zo waardeloos is aan iemand eventjes terug laten komen om fatsoenlijk afscheid te nemen van diens zus, broer, vader, opa en weet ik veel wie nog meer :? Hoe dat met Nola gaat, vind ik waardelozer; nul info, af en toe twee seconden in beeld.

Nola is echt opeens verdwenen nog steeds he.
Eerst een oudere actrice casten zodat ze vaker in beeld is en nu opeens laten verdwijnen.

Jasmine Sendar kwam wel weer even in beeld deze week..

Maar van iedereen die verdween op de castfoto zijn alleen Nina en Jonathan nog niet (tijdelijk)verdwenen Santi Demi Saskia Nola en Mats allemaal al wel.
R.I.P DTS.
  donderdag 2 november 2023 @ 23:00:17 #121
179002 GwaiLow
pi_211174984
quote:

[..]

a
quote:

[..]

Ja, ze is zeker gegroeid als actrice. Gun het haar ook wel.

Allemaal een beetje vaag met Nola en Jasmine Sendar inderdaad. Jasmine leek een verhaallijn te krijgen. Beetje half flirten met Cas, even wat spanning opbouwen met Jonathan. En dan opeens weer een tijdje bijna niet te zien. Heel slecht
pi_211179785
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
Allemaal een beetje vaag met Nola en Jasmine Sendar inderdaad. Jasmine leek een verhaallijn te krijgen. Beetje half flirten met Cas, even wat spanning opbouwen met Jonathan.
Ja, in dat opzicht eigenlijk raar dat Julian zo uit zijn slof schiet met Saskia. Hij deed praktisch hetzelfde. Maar vooral überhaupt jammer dat ze met hen niet verder komen dan dit.
't Echte en 't ware!
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:46:42 #123
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_211196935

Wat een vet kanaal, goeie terugblikken! En eerlijk, Pascale/Maria Kooistra (Tering wat was zij prachtig O+ Ik denk mijn eerste soap-crush als manneke van... 8, 9 jaar ofzoiets?) had best wel een lekkere beginlijn met Ray/Sebastiaan Labrie. Jammer dat ze er later zó op de automatische piloot inzat en er toen met alle geweld weer uitwilde, en ze dat personage dus zo in de afgrond lieten donderen. Man man man.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 5 november 2023 @ 11:29:31 #124
179002 GwaiLow
pi_211199856
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:

Wat een vet kanaal, goeie terugblikken! En eerlijk, Pascale/Maria Kooistra (Tering wat was zij prachtig O+ Ik denk mijn eerste soap-crush als manneke van... 8, 9 jaar ofzoiets?) had best wel een lekkere beginlijn met Ray/Sebastiaan Labrie. Jammer dat ze er later zó op de automatische piloot inzat en er toen met alle geweld weer uitwilde, en ze dat personage dus zo in de afgrond lieten donderen. Man man man.
Heel gaaf om terug te zien! Bij de classics op Videoland zit ik nu net in de periode waarin Benjamin Daantje van Stefano afpakt. Denk dat het niet eens zo gek lang meer duurt voordat Ray en Pascale in de soap komen eigenlijk. Misschien een jaartje aan afleveringen nog(?). Ben benieuwd.
pi_211200403
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:

Erger nog: Pascale donderde qua karakter mee in dezelfde afgrond als Benjamin en Ray begin seizoen 14. Vanaf dát moment maakte Pascale een 180-graden draai als personage en werd ze ineens een feestbeest/slettebak, inclusief onenightstand met Robert :') Het moment dat ze de levende Benjamin en Ray ziet in het ziekenhuis en gaat van "NEE!! WAAROM ZIJN JULLIE NIET DOOD!!!" is ook iconisch voor de downfall van haar personage. Daarna probeerden de schrijvers nog aan course correction te doen, maar het was eigenlijk al te laat. Toen bleek Maria Kooistra zwanger te zijn en dat grepen de makers aan om Pascale uit de serie te werken. En zelfs haar moordzaak was niet heel boeiend, aangezien de schrijvers vooral de focus legden op Laura en de voogdij rond Sil en de moord op Pascale maar bijzaak was _O-
  maandag 6 november 2023 @ 20:16:56 #126
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211215964
Over de verhaallijn tussen Bing en Kaan:

SPOILER
pi_211216239
Haha.
Sinds wanneer is Janine een talkshowhost?

Leuk om Kyra/Bibi weer in een serie te zien.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 6 november 2023 @ 20:41:41 #128
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_211216387
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 20:34 schreef superniger het volgende:
Haha.

al een paar x voorbij zien komen :)
pi_211227280
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 20:16 schreef Claude_Viole het volgende:
Over de verhaallijn tussen Bing en Kaan:

SPOILER
Ik snap die verhaallijn ook niet. Doet me qua opbouw denken aan het verhaal met Martine rond seizoen 27 of met die dokter Rob een paar jaar later. Nieuwe schurken zijn 'ineens' in beeld, bekende karakters worden er ad random in betrokken en het zit vol met plottwists die uit het niets komen en dus ook eigenlijk nergens op slaan.

Kaan is dus een corrupte agent? Eentje die blijkbaar ook redelijk bovenaan een groot drugscircuit staat, want inmiddels hebben ze heel de BOKS-keten al nodig om te verhandelen. Maar hij laat wel Bing met veel bravoure arresteren vanwege drugssmokkel. Dan vestig je toch alleen de aandacht maar op jezelf? En als Kaan uiteindelijk gewoon wél een heel toegewijde rechercheur is dan is het verhaal bijzonder slecht neergezet.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 7 november 2023 @ 20:19:58 #130
504895 Bofjijff
pi_211227397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:12 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik snap die verhaallijn ook niet. Doet me qua opbouw denken aan het verhaal met Martine rond seizoen 27 of met die dokter Rob een paar jaar later. Nieuwe schurken zijn 'ineens' in beeld, bekende karakters worden er ad random in betrokken en het zit vol met plottwists die uit het niets komen en dus ook eigenlijk nergens op slaan.

Kaan is dus een corrupte agent? Eentje die blijkbaar ook redelijk bovenaan een groot drugscircuit staat, want inmiddels hebben ze heel de BOKS-keten al nodig om te verhandelen. Maar hij laat wel Bing met veel bravoure arresteren vanwege drugssmokkel. Dan vestig je toch alleen de aandacht maar op jezelf? En als Kaan uiteindelijk gewoon wél een heel toegewijde rechercheur is dan is het verhaal bijzonder slecht neergezet.
Als Kaan niet corrupt blijkt te zijn is het wel heel matig idd
  woensdag 8 november 2023 @ 02:09:30 #131
268260 Dr.Mikey
pi_211230604
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Erger nog: Pascale donderde qua karakter mee in dezelfde afgrond als Benjamin en Ray begin seizoen 14. Vanaf dát moment maakte Pascale een 180-graden draai als personage en werd ze ineens een feestbeest/slettebak, inclusief onenightstand met Robert :') Het moment dat ze de levende Benjamin en Ray ziet in het ziekenhuis en gaat van "NEE!! WAAROM ZIJN JULLIE NIET DOOD!!!" is ook iconisch voor de downfall van haar personage. Daarna probeerden de schrijvers nog aan course correction te doen, maar het was eigenlijk al te laat. Toen bleek Maria Kooistra zwanger te zijn en dat grepen de makers aan om Pascale uit de serie te werken. En zelfs haar moordzaak was niet heel boeiend, aangezien de schrijvers vooral de focus legden op Laura en de voogdij rond Sil en de moord op Pascale maar bijzaak was _O-
Ik vond dat geen leuk personage ze klapte Robin in zijn gezicht en liet baby Sil bijna verzuipen Ray vond ik een beter personage.
R.I.P DTS.
  woensdag 8 november 2023 @ 14:12:13 #132
328189 ArnieAlberts
pi_211233871
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Oooh zwanger, die had ik even helemaal gemist. Weer wat geleerd. :D
  woensdag 8 november 2023 @ 14:12:40 #133
328189 ArnieAlberts
pi_211233874
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 20:34 schreef superniger het volgende:
Haha.
SPOILER
  vrijdag 10 november 2023 @ 14:56:46 #134
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211253608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2023 20:12 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik snap die verhaallijn ook niet. Doet me qua opbouw denken aan het verhaal met Martine rond seizoen 27 of met die dokter Rob een paar jaar later.
Billy en die Carmen (die opeens vanuit het niets kwam)!
Dat was ook een duffe verhaallijn waarbij ik GTST maar even links heb laten liggen.

De come-back van Martine was ook een lachertje. Ze kwam aan het eind nog met een laatste wraakactie waarbij alle bewijzen tegen Ludo, een week of twee na haar verdwijning, bij de politie zouden worden bezorgd. Hier hebben we niks meer van gehoord... :')
pi_211254826
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 november 2023 14:56 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Billy en die Carmen (die opeens vanuit het niets kwam)!
Dat was ook een duffe verhaallijn waarbij ik GTST maar even links heb laten liggen.

De come-back van Martine was ook een lachertje. Ze kwam aan het eind nog met een laatste wraakactie waarbij alle bewijzen tegen Ludo, een week of twee na haar verdwijning, bij de politie zouden worden bezorgd. Hier hebben we niks meer van gehoord... :')
Had allemaal een hoog scoobydoo gehalte. Zoveel karakters die van goed, naar slecht, naar dubbelrol en dus toch goed, nee toch slecht gingen. Maxime, Janine, Sjors, Malena, noem maar op.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 14 november 2023 @ 11:46:32 #136
268260 Dr.Mikey
pi_211291597
Exit Saskia denk ik
R.I.P DTS.
pi_211293271
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Exit Saskia denk ik
En Julian natuurlijk een makkelijke rebound met mevrouw de fysiotherapeute.
  dinsdag 14 november 2023 @ 14:26:20 #138
268260 Dr.Mikey
pi_211293616
Nu kunnen we gaan timen of de Verduyntjes het langer vol houden als de Bouwhuisjes en de Huygens.

Nieuw gezin incoming in vijf jaar ?
R.I.P DTS.
pi_211296349
Wat een shitmanier om afscheid te nemen van personages. Demi was nog tot daar aan toe, maar dit met Saskia is wel heel haasje repje. Dood in de crash was beter geweest.
't Echte en 't ware!
pi_211299530
Saskia/Tamara gaat GTST verlaten. Denk dat de verhaallijn Jullian/Saskia en kids teniet gedaan wordt.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 15 november 2023 @ 01:41:02 #141
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211299730
Een scheiding is iets dat we al een tijd niet meer hebben gezien in de soap, terwijl dat in het echt natuurlijk ook gewoon gebeurt. De knipperlichtrelatie van Ludo en Janine is niet bepaald typisch. :D
  donderdag 16 november 2023 @ 00:31:37 #142
268260 Dr.Mikey
pi_211309530
Die hele erge definitieve exit van saskia na die van demi is wel apart had inderdaad een van de twee laten dood gaan tijdens de crash.
R.I.P DTS.
pi_211312897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 01:41 schreef James1988 het volgende:
Een scheiding is iets dat we al een tijd niet meer hebben gezien in de soap, terwijl dat in het echt natuurlijk ook gewoon gebeurt. De knipperlichtrelatie van Ludo en Janine is niet bepaald typisch. :D
Maar de scheiding is hier totaal niet realistisch. Dit koppel heeft Chemie, tot aan de bruiloft geen sores in de relatie (natuurlijk wel veel ellende er omheen) dus het voelt enorm geforceerd. En dat terwijl Nina en Bing een droomhuwelijk spelen wat al 10x is geteisterd door leugens, bedrog en overspel.
't Echte en 't ware!
pi_211313408
Saskia is niet definitief weg lijkt me. Anders zou het wel weer heel matig zijn als het zoveelste gezin na de Huygens en de Bouwhuisjes volledig uit elkaar wordt geschreven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_211315912
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Saskia is niet definitief weg lijkt me. Anders zou het wel weer heel matig zijn als het zoveelste gezin na de Huygens en de Bouwhuisjes volledig uit elkaar wordt geschreven.
Als het puur schrijfwerk is en niet omdat Tamara een ander pad kiest is het in korte tijd wel weer een rare richting die de serie kiest.

Wat wel is; je merkt dat het clubje van 40+ mannen te groot is. Zogenaamd een grote vriendenclub maar het zit een beetje op slot voor mijn gevoel.
't Echte en 't ware!
  donderdag 16 november 2023 @ 20:26:25 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211317114
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me wel:
quote:
Brinkmans exit lijkt definitief. De 45-jarige actrice heeft namelijk besloten om nieuwe paden te bewandelen in haar carrière, zo laat RTL aan GTSTCourant weten.
https://gtstcourant.com/nieuws/tamara-brinkman-verlaat-gtst/

En men heeft dus besloten om de rol niet te recasten (zoals gebeurd is met Steef), maar in plaats daarvan afscheid te nemen van het personage.
  vrijdag 17 november 2023 @ 00:30:24 #147
268260 Dr.Mikey
pi_211319396
Tamara brinkman heeft het nog al onverwachts aangegeven denk ik met misschien de tijdelijke exit als bedenktijd ?

Er is wel iets gebeurd want het is maar een rare exit zo van nul naar honderd.
R.I.P DTS.
  vrijdag 17 november 2023 @ 02:24:14 #148
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211319581
Ik vind het vreemd dat ze de rol niet recasten. Een stabiel gezin met puberkinderen, uit huis vliegende kinderen, daar zou je nog best wel wat leuks mee kunnen doen. Leeg nest syndroom bij de moeder, bijvoorbeeld.
pi_211320957
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tamara brinkman heeft het nog al onverwachts aangegeven denk ik met misschien de tijdelijke exit als bedenktijd ?

Er is wel iets gebeurd want het is maar een rare exit zo van nul naar honderd.
Dit ja, anders had je haar net zo goed als karakter kunnen laten sterven bij de crash.
pi_211320971
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 02:24 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze de rol niet recasten. Een stabiel gezin met puberkinderen, uit huis vliegende kinderen, daar zou je nog best wel wat leuks mee kunnen doen. Leeg nest syndroom bij de moeder, bijvoorbeeld.
Misschien komt ze over een tijd in de recast terug als Julian net iets met die Elisa heeft :P
pi_211324535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 02:24 schreef James1988 het volgende:
Hebben we nog niet eens zo heel lang geleden gehad met Linda toen Rover en Sam vertrokken waren.
pi_211324715
Denk dat Jullian weer met het karakter (weet haar naam even niet) die Jasmine Sendar speelt, weer gaat opspelen wellicht.
Wel jammer dat Saskia (Tamara) vertrekt, misschien gaat ze weer terug naar de radio, dacht dat ze ooit een programma heeft gemaakt op Slam. Er is een nieuwe radiozender, Joe dus moest daar gelijk aan denken toen het speelde dat ze er wel eens uit gaat, en dat is nu gebeurd. Afwachten want ze wil nieuwe een nieuwe uitdaging, dus het zou kunnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211325054
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Misschien komt ze over een tijd in de recast terug als Julian net iets met die Elisa heeft :P
Maar dat zou echt ontzettend 'meh' zijn. Ze kan best als recast terugkomen, maar dan moet dat in een redelijk neutrale verhaallijn. In mijn persoonlijke beleving is het gezicht van Tamara slecht te recasten, maar dat komt omdat ik haar zelf als recast van Charlie ken. Ik vind het een knappe vrouw, maar ze niet een heel eigen gezicht ofzo. En gewoon jammer van de chemie die zij als gezin kenden. Vrijwel alle ontroerende momenten van de afgelopen 4/5 (hoe lang hebben ze erin gezeten?) jaar, waren met de familie Verduyn, de geboorte van Tom als hoogtepunt. Mooiste moment van misschien wel de afgelopen 10 jaar. Past voor mij zo in het rijtje vermissing van Arnie & de dood van Anita.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 21 november 2023 @ 17:36:27 #154
268260 Dr.Mikey
pi_211370281
Mevrouw sendar heeft schijnbaar een zoon en een dochter in de serie kunnen ze met Julian straks wel wat mee.
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 november 2023 @ 17:48:20 #155
268260 Dr.Mikey
pi_211370386
Janine en Linda een eigen bedrijf.
Saskia weg misschien binnenkort Luuk weg en daarmee ook de praktijk?

Die studenten vrienden van Steef zijn irritant die mogen wel weer een keer weg.
R.I.P DTS.
  donderdag 23 november 2023 @ 21:28:04 #156
504895 Bofjijff
pi_211403998
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine en Linda een eigen bedrijf.
Saskia weg misschien binnenkort Luuk weg en daarmee ook de praktijk?

Die studenten vrienden van Steef zijn irritant die mogen wel weer een keer weg.
die studenten zijn mega irritant

SPOILER
  donderdag 23 november 2023 @ 22:19:31 #157
268260 Dr.Mikey
pi_211404555
Mats valt trouwens erg mee.
R.I.P DTS.
pi_211410778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mats valt trouwens erg mee.
Jammer dat Saskia weg is, maar begrijpelijk dat je na 4 jaar andere avonturen aan wil gaan.

Ja, nu Mats een een beetje normaal doet valt hij wel mee. Maar voor hoe lang...(?)
pi_211412630
Mats is volgens mij vroeger een meisje geweest toch?
Het karakter is nog wel wat wisselvallig en valt soms hard terug, maar als hij normaal is dan is hij prima te handelen voor Rik.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 24 november 2023 @ 19:25:39 #160
268260 Dr.Mikey
pi_211413531
Hij is mishandeld ofzo daarom zit hij in de kast elke keer.
R.I.P DTS.
  zondag 26 november 2023 @ 18:54:29 #161
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_211435959
Schijnbaar heeft thijs Boermans een paar jaar geleden via instagram, en snapchat nog wel eens wat blootfoto's en video's gedeeld🤣
pi_211446182
Klein zijsprongetje; Op de NPO is nu een soort spin-off van het Sinterklaasjournaal te zien. Napraatshow 'Speculasies' is een briljante parodie op het huidige media- en talkshowlandschap. Een van de briljantste rollen is die van 'Yvonne Kletsmeijer', die net als haar tegenhanger in de echte wereld de ene na de andere vage roddel de wereld in slingert zonder echt onderzoek. Gelukkig wordt er in deze talkshow wél snel ontdekt dat het vaak onzin betreft.

De actrice kwam me steeds al bekend voor en na wat zoekwerk naar haar naam blijkt het te gaan om Stephanie Louwrier, die wij blijken te kennen als therapeut Ellis te Boekhorst, die Ludo destijds van zijn trauma afhielp! Echt grappig om haar nu in zo'n andere rol te zien.

Wilde het ff delen omdat ik de actrice leuk vond/herkende, maar het kwartje pas viel toen ik haar had opgezocht.

https://npo.nl/start/seri(...)speculasies/afspelen

Edit; en ook Stéphanie van Eer als 'sidekick', maar die heeft een veel minder leuke rol :P (Zowel in GTST als Speculasies _O- )

[ Bericht 10% gewijzigd door Japepk op 27-11-2023 17:46:14 ]
't Echte en 't ware!
  dinsdag 5 december 2023 @ 16:40:38 #163
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211526610
En de weekspoilers voor 11 december t/m 14 dec zijn er.

SPOILER
pi_211529497
Gtst gaat niet met z'n tijd mee; je druk maken om het schrijven van gedichten terwijl chatgpt die taak prima kan...
pi_211532499
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 december 2023 16:40 schreef Claude_Viole het volgende:
En de weekspoilers voor 11 december t/m 14 dec zijn er.

SPOILER
Misschien zijn we verwend of zuur, maar het ligt er wel weer dik bovenop dat die wintercliff gaat draaien om dat verhaal in Boks. Waarbij Khan en Wies allebei gastrollen zijn die je dus niet gaat missen en er wederom niet echt wat op het spel staat. En dan zijn Saskia en Demi haast door de achterdeur vertrokken.
't Echte en 't ware!
  woensdag 6 december 2023 @ 20:09:13 #166
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211538441
Waarom gaat Rik ineens naar Janine om het over Mats te hebben, Rik is zijn voogd toch helemaal niet?
  woensdag 6 december 2023 @ 21:11:20 #167
179002 GwaiLow
pi_211539245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:09 schreef James1988 het volgende:
Waarom gaat Rik ineens naar Janine om het over Mats te hebben, Rik is zijn voogd toch helemaal niet?
Mwa, dat snap ik nog wel. Rik en Janine kennen elkaar goed. En Rik ontfermd zich al een tijdje over Mats.
  donderdag 7 december 2023 @ 18:19:48 #168
268260 Dr.Mikey
pi_211546260
Zullen de benoemde zoon en dochter van Jasmine Sendar ooit een rol krijgen?

En de zussen van Jonatan komen die niet mee rouwen om moeders?
En de lesbische zus van Shanty hoe zou het daar mee zijn.
R.I.P DTS.
  woensdag 13 december 2023 @ 18:52:15 #169
268260 Dr.Mikey
pi_211608769
Julian en Sendar zijn leuk samen
R.I.P DTS.
pi_211609812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Julian en Sendar zijn leuk samen
Vind ik juist niet. Saskia's exit was al redelijk overhaast, waarom moet hij nou zo snel alweer een nieuwe relatie krijgen ?
't Echte en 't ware!
  woensdag 13 december 2023 @ 20:08:13 #171
179002 GwaiLow
pi_211610060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 19:53 schreef Japepk het volgende:

[..]
Vind ik juist niet. Saskia's exit was al redelijk overhaast, waarom moet hij nou zo snel alweer een nieuwe relatie krijgen ?
Hij heeft nog geen relatie. Hij zei dat hij het nog niet wist :P
  vrijdag 15 december 2023 @ 00:15:48 #172
268260 Dr.Mikey
pi_211623540
Wij zitten seizoen 11 hier terug te kijken via videoland dacht wel een goed begin punt.

Heftig allemaal Charlie bijna ontvoerd voor snuf movies Bowien valt van de cliff Laura en Cleo mishandelen en vermoorden mensen, Janine wil Lucas’ omruilen voor een dood kind en de vader van Sylvester verkracht Terra dit allemaal in de eerste weken.

Heel wat anders als nu.
R.I.P DTS.
pi_211626283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij zitten seizoen 11 hier terug te kijken via videoland dacht wel een goed begin punt.

Heftig allemaal Charlie bijna ontvoerd voor snuf movies Bowien valt van de cliff Laura en Cleo mishandelen en vermoorden mensen, Janine wil Lucas’ omruilen voor een dood kind en de vader van Sylvester verkracht Terra dit allemaal in de eerste weken.

Heel wat anders als nu.
Haha ja, Laura zit/komt nu wel in een interessante fase van haar leven!

Cleo was ook een sterke en mooie personage in de serie. De periode waarin ze een relatie met huisarts Gijs had vond ik wel heel mooi. Zit zelf ook de classics terug te kijken op Videoland, maar ik ben zover als mogelijk. Charlie zit in de modellenwereld en heeft Anorexia, Cleo is nu al een tijdje weg, maar dacht dat ze wel weer terug kwam (?). Sophia zet de levens Sanders op z'n kop etc etc. Daantje weg bij Stefano, en nu samen met Benjamin. Robert die haar vader blijkt te zijn. Heel leuk om terug te zien.

Ik kijk toch altijd veel meer uit naar een nieuwe classics aflevering, dan een aflevering uit de huidige tijd :D
pi_211627573
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

Heel wat anders als nu.
Des te opmerkelijker dat zowel Idse Grotenhuis als Susan Stam toen ook al werkzaam waren als respectievelijk creative producer en hoofdschrijver, net als nu. Ze kunnen het dus wel, maar de goede tijden zijn veranderd blijkbaar.
pi_211628192
Nah, persoonlijk vind ik seizoen 11/12 echt zo'n tussenperiode. Juíst een personage als Cleo wordt als een duveltje uit een doosje geïntroduceerd en moet dan de halve serie op z'n kop zetten. Zij paste juist totaal niet bij Gijs, na Roos nota bene. Het verloop van personages was toen ook groot, behalve alles van Sanders en Alberts/Fischer wisselde de rest zowat om het seizoen.
't Echte en 't ware!
pi_211628421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:45 schreef Japepk het volgende:
Nah, persoonlijk vind ik seizoen 11/12 echt zo'n tussenperiode. Juíst een personage als Cleo wordt als een duveltje uit een doosje geïntroduceerd en moet dan de halve serie op z'n kop zetten. Zij paste juist totaal niet bij Gijs, na Roos nota bene. Het verloop van personages was toen ook groot, behalve alles van Sanders en Alberts/Fischer wisselde de rest zowat om het seizoen.
Oh, dat zeker. Het was geen sterke periode als je kijkt naar het verloop van personages tussen 2000-2002. Morris #1 werd er uit geschreven omdat Patrick Martens de verhaallijn (nog) niet aankon, en zijn vervanging Sylvester heeft er ook nog geen anderhalf jaar in gezeten. De zusjes Bloem werden geteisterd door slechte acteerprestaties en weinig inspiratie van de schrijvers. Met Cleo liepen ze ook vast, net als Roxy niet veel later. Meike werd met een scherpe draai van 180 graden ineens een psychopaat, Daantje was een kleurloze, saaie muts en bij dokter Gijs had men ook geen slaappillen meer nodig. Als je het zo bekijkt zijn enkel Benjamin en Isabella echt van waarde geweest voor de serie over een langere periode, al heeft het latere regime Dag Neijzen/Kennard Bos die laatste ook wel tot een karikatuur gemaakt in haar laatste seizoen.
  vrijdag 15 december 2023 @ 15:34:05 #177
268260 Dr.Mikey
pi_211628628
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 13:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Des te opmerkelijker dat zowel Idse Grotenhuis als Susan Stam toen ook al werkzaam waren als respectievelijk creative producer en hoofdschrijver, net als nu. Ze kunnen het dus wel, maar de goede tijden zijn veranderd blijkbaar.
In die periode gebeurde er wel extreem veel in een korte tijd.
R.I.P DTS.
  maandag 18 december 2023 @ 16:58:16 #178
268260 Dr.Mikey
pi_211659691
Is Jonathan definitief al exit?
Even melden bij pa ik ga in Groningen wonen en Janine een valse tip geven en dat was het?
Hij zit niet bij Henk en Laura aan het kerstdiner dus ik denk van wel.
R.I.P DTS.
pi_211668739
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Jonathan definitief al exit?
Even melden bij pa ik ga in Groningen wonen en Janine een valse tip geven en dat was het?
Hij zit niet bij Henk en Laura aan het kerstdiner dus ik denk van wel.
Dat zou weer heel slordig zijn.
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:25:49 #180
268260 Dr.Mikey
pi_211669168
Heeft er wel de schijn van zou wel komen door plotselinge vertrek van Saskia.
R.I.P DTS.
pi_211670401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft er wel de schijn van zou wel komen door plotselinge vertrek van Saskia.
Toch opvallend hoe dit gegaan is. Er is volgens mij wat geschoven met de verhaallijnen. Ook zo opvallend dat Marwan nu pas terug is, terwijl hij al weer sinds het begin van dit seizoen in de leader zit (met snor; dus nieuwe beelden).

Overigens erg mooie afl vandaag op Videoland
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_211675215
Pff, gelukkig blijft Bas vooralsnog. Vond het veel te vroeg als hij er uitgeschreven was.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 19 december 2023 @ 23:01:24 #183
268260 Dr.Mikey
pi_211675997
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Pff, gelukkig blijft Bas vooralsnog. Vond het veel te vroeg als hij er uitgeschreven was.
Ik hoop dat hij snel weer gaat lopen zie nu de oude Stefano in seizoen 11 en de comeback is eigenlijk nog niet veel. Eerst was hij kinderachtig en gemeen toen eventjes een maandje te pruimen en daarna gelijk de rolstoel toch jammer.

Over de oudere seizoenen:
Isabella en Benjamin staan haaks op elkaar Benjamin komt erin als crimineel met allemaal duistere zaakjes en eindigt als brave goedzak en vriend van iedereen, ondertussen begint Isabella heel leuk degelijk en rustig en veranderd in een totale gek.
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 december 2023 @ 23:20:00 #184
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211676209
Dat er nu een hoofdrolspeler in een rolstoel is beland vind ik best een mooie ontwikkeling. Zulke dingen gebeuren in het echt ook. Dat je ook de emoties en frustraties meekrijgt vind ik ook sterk.
pi_211680084
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik hoop dat hij snel weer gaat lopen zie nu de oude Stefano in seizoen 11 en de comeback is eigenlijk nog niet veel. Eerst was hij kinderachtig en gemeen toen eventjes een maandje te pruimen en daarna gelijk de rolstoel toch jammer.

Over de oudere seizoenen:
Isabella en Benjamin staan haaks op elkaar Benjamin komt erin als crimineel met allemaal duistere zaakjes en eindigt als brave goedzak en vriend van iedereen, ondertussen begint Isabella heel leuk degelijk en rustig en veranderd in een totale gek.
Ja, grappig dat laatste. Benjamin komt inderdaad de serie binnen als oplichter en dief. Ook vooral door wat groepsdruk of foute vrienden, volgens mij.

Isabella is de eerste paar jaar extreem braaf. Geen vriendje of vriendinnetje, niks. Manager van de Rozenboom. Ze doet echt nooit iets spannends. Ik zit nu nog in een seizoen waarin ze heel rustig is, en ben benieuwd wanneer dit nou ging veranderen. Ergens vanaf het moment dat ze een relatie met Stefano krijgt(?), en dus ook contact met Ludo?
pi_211682055
Kees Bot en Babette van Veen gaan beide in 40/45 musical spelen. Ik vermoed dat ze het lootje gaan leggen, of tijdelijk er uit gaan in gtst 🙈
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_211682497
Musical is pas in september 2024, duurt nog jammer genoeg nog lang als Babette eruit gaat.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_211686621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 13:27 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ja, grappig dat laatste. Benjamin komt inderdaad de serie binnen als oplichter en dief. Ook vooral door wat groepsdruk of foute vrienden, volgens mij.

Isabella is de eerste paar jaar extreem braaf. Geen vriendje of vriendinnetje, niks. Manager van de Rozenboom. Ze doet echt nooit iets spannends. Ik zit nu nog in een seizoen waarin ze heel rustig is, en ben benieuwd wanneer dit nou ging veranderen. Ergens vanaf het moment dat ze een relatie met Stefano krijgt(?), en dus ook contact met Ludo?
Nou... Isabella's eerste grote verhaallijn was de bizarre, incestueuze ver(stand)houding met haar vader. Vervolgens kwam ze in rustiger vaarwater, hoewel het opmerkelijk is dat een 19-jarig meisje zich manager van een sterrenhotel kan noemen, maar oké. Daarna kwam de innige band met Jef die gevoelens voor haar kreeg, waarbij ze zich zowat aanbood op een zeker moment. Vervolgens de verliefdheid op Charlie, die uitmondde in obsessief gedrag waarbij ze Charlie zelfs wekenlang stalkt en ontvoerde. En dit is allemaal nog voordat ze in aanraking komt met Ludo :P
pi_211690208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 22:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Nou... Isabella's eerste grote verhaallijn was de bizarre, incestueuze ver(stand)houding met haar vader. Vervolgens kwam ze in rustiger vaarwater, hoewel het opmerkelijk is dat een 19-jarig meisje zich manager van een sterrenhotel kan noemen, maar oké. Daarna kwam de innige band met Jef die gevoelens voor haar kreeg, waarbij ze zich zowat aanbood op een zeker moment. Vervolgens de verliefdheid op Charlie, die uitmondde in obsessief gedrag waarbij ze Charlie zelfs wekenlang stalkt en ontvoerde. En dit is allemaal nog voordat ze in aanraking komt met Ludo :P
O ja, stom! Ze was natuurlijk wel verliefd op Jef, en andersom. Heb ik kort geleden allemaal gezien, maar dat ontglipte mij een beetje. En dat met die vader was ik niet helemaal vergeten, maar dat kwam ook wel door de dood van haar moeder. Al merkte je daardoor wel al dat ze iet wat verknipt is. Toch is haar gedrag nu echt enorm stabiel. Eigenlijk was dat in die periode van de verliefdheid op Jef ook wel. Heel lief, en ook wel betrouwbaar.

Nu is die periode met Jef weer voorbij en zijn Jef en Barbara ook weer samen. Nu is het wachten tot het anorexia en modellen leven van Charlie voorbij is, en dan zal Isabella wel verliefd op haar worden, gok ik.
pi_211690357
Wat een amateuristische politie actie zeg
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211706401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:27 schreef RipCity het volgende:
Wat een amateuristische politie actie zeg
Was dit nu ook de fameuze wintercliff? Had wel verwacht dat er dan wat meer dingen tot een hoogtepunt zouden komen.

Ze hebben ook een paar keer 'sweep-week' gehad als winterding. Toen gebeurden er in een week echt allerlei heftige dingen.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:50:52 #192
504895 Bofjijff
pi_211706542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:36 schreef Japepk het volgende:

[..]
Was dit nu ook de fameuze wintercliff? Had wel verwacht dat er dan wat meer dingen tot een hoogtepunt zouden komen.

Ze hebben ook een paar keer 'sweep-week' gehad als winterding. Toen gebeurden er in een week echt allerlei heftige dingen.
Misschien komt dat nog.

Er is geen winterstop toch?
  vrijdag 22 december 2023 @ 19:57:22 #193
268260 Dr.Mikey
pi_211708842
Die Jonas is Lucas verhaallijn is wel vermoeiend langdradig geweest.
R.I.P DTS.
pi_211711367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:36 schreef Japepk het volgende:

[..]

Sweep week, wintercliff, midseason finale... Zulke kunstgrepen tonen vooral aan dat de makers zich enkel kunnen richten op specifieke momenten om de spanning (zover die er is) tot een zogezegd hoogtepunt te laten komen. Opa vertelt, maar ja, zoiets was vroeger niet nodig want doorheen het hele seizoen zat genoeg spanning, zelfs bij een goed geschreven woensdag-cliff kon je niet wachten tot de volgende aflevering.

Maar dit... Dat hele verhaal met corrupte Kaan is er vanaf het eerste moment bij de haren gesleurd zonder échte consequenties of gevolgen. Terwijl dát al een voorwaarde is om als kijker mee te leven. Met enkel dreigen dat Nina of de kinderen iets gebeurt als Bing niet volgzaam is wekt totaal geen spanning op, want als doorgewinterde kijker weet je toch al dat er niks met hen zal gebeuren. Ik krijg zowat medelijden met Kees Boot; eerst moet-ie een jaar lang een slap en ongeïnspireerd romcom-lijntje doorploegen, en nu wordt zijn personage random in een komisch crimi-lijntje geschreven omdat de makers niet weten wat te doen met de zoveelste huisarts op rij :')
pi_211772795
Sinds wanneer is Ludo de eigenaar van de Rozenboom?
pi_211772803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef NedKelly het volgende:
Sinds wanneer is Ludo de eigenaar van de Rozenboom?
Ja Nola is toch de eigenaar?

Of lorena?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2023 11:23:09 ]
pi_211772846
quote:
17s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:20 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Daar begint me wat te dagen. Was dat uit de erfenis van die Mike?
pi_211772859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik dus.
pi_211773264
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Scherp ja. Heeft Nola eigenlijk al scènes gehad met Rik, de moordenaar van haar vader? 🙈
't Echte en 't ware!
  woensdag 27 december 2023 @ 12:58:56 #200
268260 Dr.Mikey
pi_211774450
quote:
17s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:20 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Of lorena?
Nola maar Ludo en Nina tot Nola 18 is.
Overigens Billy de Palma gespeeld door een van de beste actrices van Nederland even snel doodverklaren tussen de regels door?
:N

[ Bericht % gewijzigd door MadMaster op 27-12-2023 15:09:42 ]
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')