SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
10 seconden, forse straf voor Martins
Had Iwasa ook (en dat vond ik inderdaad ook fors).quote:
ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moet 'ie wel rap wat dichterbij komen
Jaar/jaren erna mogelijk weer wél hoorde ik gisterenquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Iwasa kust de muur nog even als afscheid
Volgend jaar niet meer hier![]()
Ik wil hier harde bronnen voor. Alleen Porsches en F1 is het niet echt. Heb ik gisteren wel gemerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaar/jaren erna mogelijk weer wél hoorde ik gisteren
Allard.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil hier harde bronnen voor. Alleen Porsches en F1 is het niet echt. Heb ik gisteren wel gemerkt.
Wat heeft Novalak jou misdaan?quote:
Niks, meer vanwege Prins Huisjesmelkerquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft Novalak jou misdaan?
Zijn wél wheelguns aan te pas gekomen (was duidelijk in beeld). Monteurs dachten ook beide dat de wielen vastzaten en gaven het ok-sein.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:18 schreef Symphonic het volgende:
Er is geen wheelgun aan te las gekomen bij de achterwielen van Vesti
Hoe dan?
https://www.nu.nl/302348/(...)ce-op-zandvoort.html
ziet er goed uitquote:
FIA wilde kijken of ze een grotere anticlimax konden veroorzaken dan Suzuka 2022.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is iemand kampioen verklaard meteen 😯Bortoleto
Had 38 punten voorsprong en met maximaal 39 punten te verdienen in een weekend had Paul Aron de pole moeten pakken om nog een kans te maken. Dat is hem niet geluktquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is iemand kampioen verklaard meteen 😯Bortoleto
Same voor me, want ik moest een klantenservice van winkel bellen vanwege niet geleverde pakket.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:42 schreef Zorro het volgende:
Zo ik ben er. Mooi dat ze even een SC hebben gedaan tot ik er was
En dat kon niet ná de race?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Same voor me, want ik moest een klantenservice van winkel bellen vanwege niet geleverde pakket.
Dan ben ik op pad. Daarvoor had ik weer een andere telefoontje. #Hebeenechtelevenquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat kon niet ná de race?
Suggereer je nou dat ik geen echt leven heb?quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ben ik op pad. Daarvoor had ik weer een andere telefoontje. #Hebeenechteleven
Iedereen heeft een echte levenquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik geen echt leven heb?
Jammer!quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iedereen heeft een echte leven
Maar die van mij valt nu slecht met de F3, F2 en F1 tijden van vandaag.
Ik ben er met de F1 kwali wel aanwezig, maar F2 wordt het krap.quote:
Lekker treintjequote:
Idd, als we nou van het Wilhelmus alle 15 coupletten zouden spelenquote:
Waarom zou je dat willen? Tis niet over de komende jaren plek is bij Mercedesquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:13 schreef Starflyer het volgende:
Ik las daarnet een gerucht dat Mercedes Andrea "Kimi" Antonelli volgend seizoen al meteen in de Formule 2 wil plaatsen in plaats van de Formule 3, wat gebruikelijk is na de Formule Regional.
https://www.italiaracing.(...)ia-Mercedes/248807/4
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Jij bent echte élke keer te laat tegenwoordigquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent echte élke keer te laat tegenwoordig![]()
Dit kan toch nietquote:
Blijkbaar mogelijk toch nietquote:
quote:Op zondag 3 september 2023 09:53 schreef Zorro het volgende:
Ik ben gewoon op tijd
De F3 laten we gewoon even achteloos buiten beschouwing![]()
Ik was blijven hangen in dit topicquote:Op zondag 3 september 2023 09:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo de F2 race:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
Ja, jij en @StephanL waren er wel vroeg bijquote:Op zondag 3 september 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was blijven hangen in dit topic
1 van mijn katten is mijn wekker, want die wil vreten hebbenquote:Op zondag 3 september 2023 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jij en @:StephanL waren er wel vroeg bij
Ja was vroeg wakker. Denk even kijken hoe laat het begint. Begon het netquote:Op zondag 3 september 2023 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jij en @:StephanL waren er wel vroeg bij
De mijne laat me gewoon slapen. Maar die heeft in principe ook 24/7 brokjes.quote:Op zondag 3 september 2023 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten is mijn wekker, want die wil vreten hebben
Dat had ik gisteren, maar toen duurde het wat langer tot de 1e racequote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja was vroeg wakker. Denk even kijken hoe laat het begint. Begon het net
1 van de 2 is schrokop en die is mijn wekker. Ik kan hem wel buiten de slaapkamer zetten, maar dan gaat ie aan de deur krabben. Liever goede nachtrust en vroeg wakker, dan geen goede nachtrustquote:Op zondag 3 september 2023 09:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De mijne laat me gewoon slapen. Maar die heeft in principe ook 24/7 brokjes.
Ja, ze zijn wel vasthoudendquote:Op zondag 3 september 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van de 2 is schrokop en die is mijn wekker. Ik kan hem wel buiten de slaapkamer zetten, maar dan gaat ie aan de deur krabben. Liever goede nachtrust en vroeg wakker, dan geen goede nachtrust
Zal @Zorro niet blij mee zijn. Grote(re) kans dat Pourchaire dan kampioen wordt..quote:
Zie bovenquote:Op zondag 3 september 2023 10:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal @:Zorro niet blij mee zijn. Grote(re) kans dat Pourchaire dan kampioen wordt..
Herhaling van de F3 racequote:
Mag pas na 6 ronden.quote:
quote:Op zondag 3 september 2023 10:47 schreef Zorro het volgende:
We kunnen beter regen hebben. Veel veiliger.
Die heeft nog straf. Of heeft hij gepit (en heb ik dat gemist)?quote:
Volgens mij heeft ie gepit (ik weet het niet zeker)quote:Op zondag 3 september 2023 10:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft nog straf. Of heeft hij gepit (en heb ik dat gemist)?
Bye bye race. Dank je Crawfordquote:
quote:Op zondag 3 september 2023 11:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verschoor gaat uit de top 10 lazeren
.quote:„In Macau habe ich noch einen Job vollständig zu erledigen. Dass ich dies mit Van Amersfoort Racing zusammen mache, ist sehr naheliegend“, sagt Flörsch. Hintergrund: Bereits 2018 ging sie für Van Amersfoort an den Start und bestritt 2019 auch in der Formula Regional Rennen für das Ex-Team von Formel-1-Weltmeister Max Verstappen
Eindelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Starflyer het volgende:
Dit weekend is de F1 Academy voor het eerst live te zien in het voorprogramma van de F1. Volgend jaar zal elke race live te zien zijn in het voorprogramma van de F1 en dit is de nieuwe kalender.
[ twitter ]
Ein-de-lijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:57 schreef Starflyer het volgende:
Dit weekend is de F1 Academy voor het eerst live te zien in het voorprogramma van de F1. Volgend jaar zal elke race live te zien zijn in het voorprogramma van de F1 en dit is de nieuwe kalender.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
En stopt er maar meteen meequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:42 schreef Starflyer het volgende:
Garcia krijgt de meatball voor een kapotte voorvleugel.
Niet onverdiend, zowel vorig jaar als dit jaar liet hij bijna het hele jaar zien uit wat voor hout hij gesneden isquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:04 schreef Starflyer het volgende:
Formula Regional European Championship by Alpine kampioen Andrea Kimi Antonelli gaat volgend seizoen in de Formule 2 rijden en slaat dus de Formule 3 over.
[ twitter ]
Dat gedoe met al die verschillende klasses tegenwoordig, vooral rondom F3 en de vorige versie van F3 enzo, heeft nu ook wel z'n voordeel: echt een hele toffe mix aan coureurs uit allerlei klasses, van meer dan uitstekende F2-coureurs tot toppers uit de F3 en zelfs de F4quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:02 schreef Starflyer het volgende:
Richard Verschoor doet weer mee aan de Macau GP.
[ twitter ]
De voorlopige inschrijflijst ziet er als volgt uit.
[ afbeelding ]
Hon Chio 'Charles' Leong heeft in 2018 wat racees in de F3 gereden, nadat hij in 2017 Chinees Formule 4 kampioen werd. En hij is de Macau F4 kampioen van 2020 en 2021. Vorig jaar werd hij daarin derde. Dus helemaal onbekend is hij niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Afgelopen weekeinde was overigens de Formule 4-race in Macau. Arvid Lindblad won daar de kwalificatierace, voor Freddie Slater, terwijl met Hadrien David een van de grote favorieten vanaf P3 de muur in ging. Hij moest in de hoofdrace dus als twintigste starten en was nagenoeg kansloos, hoewel hij door de safety cars uiteindelijk nog zevende werd - iets minder dan Max Verstappen, die destijds ook crashte in de kwalificatierace en vanaf P24 naar P7 reed.
Goed, in de hoofdrace reed Lindblad van start tot finish op kop, hij won de race dus. Slater reed er vlak achter en deed een poging na de eerste herstart, maar vervolgens kampte hij met een probleem, waardoor hij wegzakte naar uiteindelijk de negende plek. Macauër/Macaunees/Macauenaar Leong Hon Chio pakte een keurige tweede plaats, voor Emirati Rashid Al-Dhaheri, in tegenstelling to Leong wel bekend uit het Europese circuit.
Tot nu toe is alles overigens hier terug te kijken:
https://www.macau.grandprix.gov.mo/en/info/schedule
Juiste dag kiezen en dan bij Race Playback, je kunt het ook downloaden. Geldt ook voor de trainingen voor de F3 die vandaag zijn begonnen
Ah, die had ik even gemist. Maar nog altijd wel van een ander niveau dan een aantal van de gasten om hem heen wat ervaring betreft (behalve in Macau natuurlijk), dus een dik prima resultaat van hemquote:Op donderdag 16 november 2023 09:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hon Chio 'Charles' Leong heeft in 2018 wat racees in de F3 gereden, nadat hij in 2017 Chinees Formule 4 kampioen werd. En hij is de Macau F4 kampioen van 2020 en 2021. Vorig jaar werd hij daarin derde. Dus helemaal onbekend is hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |