quote:Op zondag 3 september 2023 09:53 schreef Zorro het volgende:
Ik ben gewoon op tijd
De F3 laten we gewoon even achteloos buiten beschouwing![]()
Ik was blijven hangen in dit topicquote:Op zondag 3 september 2023 09:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo de F2 race:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
Ja, jij en @StephanL waren er wel vroeg bijquote:Op zondag 3 september 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik was blijven hangen in dit topic
1 van mijn katten is mijn wekker, want die wil vreten hebbenquote:Op zondag 3 september 2023 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jij en @:StephanL waren er wel vroeg bij
Ja was vroeg wakker. Denk even kijken hoe laat het begint. Begon het netquote:Op zondag 3 september 2023 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jij en @:StephanL waren er wel vroeg bij
De mijne laat me gewoon slapen. Maar die heeft in principe ook 24/7 brokjes.quote:Op zondag 3 september 2023 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten is mijn wekker, want die wil vreten hebben
Dat had ik gisteren, maar toen duurde het wat langer tot de 1e racequote:Op zondag 3 september 2023 09:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja was vroeg wakker. Denk even kijken hoe laat het begint. Begon het net
1 van de 2 is schrokop en die is mijn wekker. Ik kan hem wel buiten de slaapkamer zetten, maar dan gaat ie aan de deur krabben. Liever goede nachtrust en vroeg wakker, dan geen goede nachtrustquote:Op zondag 3 september 2023 09:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De mijne laat me gewoon slapen. Maar die heeft in principe ook 24/7 brokjes.
Ja, ze zijn wel vasthoudendquote:Op zondag 3 september 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van de 2 is schrokop en die is mijn wekker. Ik kan hem wel buiten de slaapkamer zetten, maar dan gaat ie aan de deur krabben. Liever goede nachtrust en vroeg wakker, dan geen goede nachtrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |