Ah ja, nu de Democratische partij erbij slepen. Linkje erbij van een dubieuze site als The Epoch Times, die nota bene meer invloed heeft - want een betrekkelijk groot bereik in bepaalde hoek in verhouding tot deze belangenvereniging - en zeer partijdig, wat kennelijk in hun geval voor jou wel ok is ofzo?! Gaat wel weer lekker zo.quote:
ten eerste is het dus een fake account omdat blijkbaar een joodse vrouw en niet een homosexuele man (gay) achter het account zit.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
Ook gays against grooming is een extremistische organisatie( volgens de ADL)
[ twitter ]
Plottwist: Het account is gestart door een Joodse mevrouw
Nota bene die gestoorde van libsoftiktok.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:39 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ten eerste is het dus een fake account omdat blijkbaar een joodse vrouw en niet een homosexuele man (gay) achter het account zit.
En waarom kan joodse vrouwen niet extreem rechts zijn?
Dat nazi's joden haten, wil niet zeggen dat joden niet extreem rechts kunnen zijn?
Als jij dat kan zonder te vervallen in anti-semitisme zal dat geen enkel probleem zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:39 schreef Ali_boo het volgende:
Het is voor mij duidelijk dat je niet bekend bent met de ADL, wat niet erg is btw. Maar het is voor mij onmogelijk om in een paar posts uit te leggen waar ze nu echt voor staan. Niet alleen zou het veel te veel tijd in beslag nemen, maar denk niet dat de leidinggevenden hier het op prijs zouden stellen. Dus laat ik het ook hierbij
Verder is het geen advies wat ze geven, maar het is min of meer een bevel. Een organisatie die over lijken gaat om hun doel te verwezenlijken
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als jij dat kan zonder te vervallen in anti-semitisme zal dat geen enkel probleem zijn.
Als.
Ik vermoed dat zijn uitleg vnl bestaat uit complottheorieen uit ultra-rechtse bronnen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als jij dat kan zonder te vervallen in anti-semitisme zal dat geen enkel probleem zijn.
Als.
quote:
Jullie kennen meneer Boo ook langer dan vandaag ?quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:32 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vermoed dat zijn uitleg vnl bestaat uit complottheorieen uit ultra-rechtse bronnen.
Je bent vergeten waar je kritiek op hebt gehad. Zal dan wel weinig voorstellen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je loopt al een tijdje mee, net als vele andere binnen dit topic. Voel niet echt de noodzaak om dit op te sommen voor eenieder die selectief het topic volgt, maar wel een oordeel klaar heeft liggen.
I could not possibly comment on this.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen meneer Boo ook langer dan vandaag ?
Lijkt me dat je nogal schromelijk overdrijft als je zegt dat zon clubje bevelen geeft of over lijken gaat. Of geloof je dat soort dingen echt omdat iemand op twitter dat claimt? Over het algemeen kun je van die randoms op internet niet op die manier blind vertrouwen al helemaal niet als ze uit zon echokamer komen als dat grietje waarmee je kwam aandraven.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is voor mij duidelijk dat je niet bekend bent met de ADL, wat niet erg is btw. Maar het is voor mij onmogelijk om in een paar posts uit te leggen waar ze nu echt voor staan. Niet alleen zou het veel te veel tijd in beslag nemen, maar denk niet dat de leidinggevende hier het op prijs zouden stellen. Dus laat ik het ook hierbij
Verder is het geen advies wat ze geven, maar het is min of meer een bevel. Een organisatie die over lijken gaat om hun doel te verwezenlijken
https://www.cbsnews.com/n(...)itter-anti-semitism/quote:This isn't the first time X leaders have pushed back against criticism from an advocacy group. In July, X filed a lawsuit against the Center for Countering Digital Hate for what the technology company characterized as a "scare campaign to drive away advertisers from the X platform."
Ik ben alleen verantwoordelijk voor hetgeen ik al die maanden hebt gepost, niet wat jij in al die deeltjes niet hebt begrepen natuurlijk. Je mag van mij de zoekfunctie (bovenaan, naast de doneerknop) gebruiken als je het graag wilt weten.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je bent vergeten waar je kritiek op hebt gehad. Zal dan wel weinig voorstellen.
Je hebt geen idee hquote:Op woensdag 6 september 2023 00:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik ben alleen verantwoordelijk voor hetgeen ik al die maanden hebt gepost, niet wat jij in al die deeltjes niet hebt begrepen natuurlijk. Je mag van mij de zoekfunctie (bovenaan, naast de doneerknop) gebruiken als je het graag wilt weten.
Geen idee waar je het over hebt maar het klinkt als een gezonde opmerkingquote:Ach gossie Beathoven, toch wel een hele geruststelling dat de huur nog steeds gratis is in je hoofdje.
Daarom zeg ik ook, met als doel inkomstenderving voor het bedrijf. Daarnaast is het helemaal niet duidelijk wat de 'waarheid' hier is. Een activistengroep zal altijd zeggen dat er een enorm probleem is.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je de waarheid vertelt is dat uiteraard geen zwartmaken.
De waarheid?quote:Op woensdag 6 september 2023 11:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, met als doel inkomstenderving voor het bedrijf. Daarnaast is het helemaal niet duidelijk wat de 'waarheid' hier is. Een activistengroep zal altijd zeggen dat er een enorm probleem is.
Dat zegt de ADL. Er is geen reden om wat Musk zegt te geloven, maar de ADL is net zo min geloofwaardig.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De waarheid?
De feitelijk observeerbare dingen die gebeuren op X
De intentie inkomstenderving, dan kunnen wat reclameuitingen in de VS de concurrenten aanklagen omdat dit vergelijkende reclames zijn. Maar dit mag in de vs zolang de claims onderbouwd kunnen worden en de klant niet misleid wordt.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zegt de ADL. Er is geen reden om wat Musk zegt te geloven, maar de ADL is net zo min geloofwaardig.
Het gaat ook om de intentie, nogmaals. Als de intentie expliciet inkomstenderving is, kan ook de 'waarheid' daarvoor gebruikt worden.
Zal best maar de ADL verkoopt geen advertenties.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De intentie inkomstenderving, dan kunnen wat reclameuitingen in de VS de concurrenten aanklagen omdat dit vergelijkende reclames zijn. Maar dit mag in de vs zolang de claims onderbouwd kunnen worden en de klant niet misleid wordt.
Nee maar waarom zal een rechter niet de logica van onderbouwde claims en geen misleiding gaan volgen?quote:Op woensdag 6 september 2023 12:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zal best maar de ADL verkoopt geen advertenties.
Geen idee wat je bedoelt, maar zo werkt het niet. Zelfs als wat ADL zegt waar is (er is geen reden om dat aan te nemen), adverteerders oproepen om niet te adverteren kan alsnog als inkomstenderving worden gezien. Als dat de intentie is dan hangen ze alsnog.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee maar waarom zal een rechter niet de logica van onderbouwde claims en geen misleiding gaan volgen?
Op grond van welke wet is het in Amerika in hemelsnaam strafbaar om adverteerders op te roepen ergens niet te adverteren?quote:Op woensdag 6 september 2023 13:10 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar zo werkt het niet. Zelfs als wat ADL zegt waar is (er is geen reden om dat aan te nemen), adverteerders oproepen om niet te adverteren kan alsnog als inkomstenderving worden gezien. Als dat de intentie is dan hangen ze alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |