abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210544428
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ah ja, nu de Democratische partij erbij slepen. Linkje erbij van een dubieuze site als The Epoch Times, die nota bene meer invloed heeft - want een betrekkelijk groot bereik in bepaalde hoek in verhouding tot deze belangenvereniging - en zeer partijdig, wat kennelijk in hun geval voor jou wel ok is ofzo?! Gaat wel weer lekker zo.
pi_210544533
Laat ik ook wat anti Elon mensen aan het woord laten
Wel zo leuk om beide perspectieven te horen toch?

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_boo op 05-09-2023 22:09:47 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210544802
Ook gays against grooming is een extremistische organisatie :') ( volgens de ADL)

twitter

Plottwist: Het account is gestart door een Joodse mevrouw _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210544832
En ik eindig deze mooie avond met een hilarische meme

Fijne avond iedereen :9
pi_210544917
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
Ook gays against grooming is een extremistische organisatie :') ( volgens de ADL)

[ twitter ]

Plottwist: Het account is gestart door een Joodse mevrouw _O-
ten eerste is het dus een fake account omdat blijkbaar een joodse vrouw en niet een homosexuele man (gay) achter het account zit.
En waarom kan joodse vrouwen niet extreem rechts zijn?

Dat nazi's joden haten, wil niet zeggen dat joden niet extreem rechts kunnen zijn?
pi_210545084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:39 schreef Korenfok het volgende:

[..]
ten eerste is het dus een fake account omdat blijkbaar een joodse vrouw en niet een homosexuele man (gay) achter het account zit.
En waarom kan joodse vrouwen niet extreem rechts zijn?

Dat nazi's joden haten, wil niet zeggen dat joden niet extreem rechts kunnen zijn?
Nota bene die gestoorde van libsoftiktok.
pi_210545283
Ik zou als CEO gister nog opgestapt zijn als mijn hoofd programmeren denkt te kunnen beslissen welke partijen we wel en niet gaan aanklagen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210545299
quote:
Op dinsdag 5 september 2023 21:39 schreef Ali_boo het volgende:

Het is voor mij duidelijk dat je niet bekend bent met de ADL, wat niet erg is btw. Maar het is voor mij onmogelijk om in een paar posts uit te leggen waar ze nu echt voor staan. Niet alleen zou het veel te veel tijd in beslag nemen, maar denk niet dat de leidinggevenden hier het op prijs zouden stellen. Dus laat ik het ook hierbij

Verder is het geen advies wat ze geven, maar het is min of meer een bevel. Een organisatie die over lijken gaat om hun doel te verwezenlijken
Als jij dat kan zonder te vervallen in anti-semitisme zal dat geen enkel probleem zijn.

Als.
  Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 23:30:33 #159
236264 crew  capricia
pi_210545338
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:24 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
Als jij dat kan zonder te vervallen in anti-semitisme zal dat geen enkel probleem zijn.

Als.
Ik ben ook benieuwd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210545357
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:24 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Als.
Ik vermoed dat zijn uitleg vnl bestaat uit complottheorieen uit ultra-rechtse bronnen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210545372
quote:
Op dinsdag 5 september 2023 23:30 schreef capricia het volgende:

Ik ben ook benieuwd.
quote:
Op dinsdag 5 september 2023 23:32 schreef Kijkertje het volgende:

Ik vermoed dat zijn uitleg vnl bestaat uit complottheorieen uit ultra-rechtse bronnen.
Jullie kennen meneer Boo ook langer dan vandaag ? 11.gif
pi_210545382
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 14:09 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je loopt al een tijdje mee, net als vele andere binnen dit topic. Voel niet echt de noodzaak om dit op te sommen voor eenieder die selectief het topic volgt, maar wel een oordeel klaar heeft liggen.
Je bent vergeten waar je kritiek op hebt gehad. Zal dan wel weinig voorstellen.
  Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 23:38:14 #163
236264 crew  capricia
pi_210545403
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:34 schreef Treinhomo het volgende:

[..]
[..]
Jullie kennen meneer Boo ook langer dan vandaag ? 11.gif
I could not possibly comment on this. :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210545540
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 september 2023 21:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is voor mij duidelijk dat je niet bekend bent met de ADL, wat niet erg is btw. Maar het is voor mij onmogelijk om in een paar posts uit te leggen waar ze nu echt voor staan. Niet alleen zou het veel te veel tijd in beslag nemen, maar denk niet dat de leidinggevende hier het op prijs zouden stellen. Dus laat ik het ook hierbij

Verder is het geen advies wat ze geven, maar het is min of meer een bevel. Een organisatie die over lijken gaat om hun doel te verwezenlijken
Lijkt me dat je nogal schromelijk overdrijft als je zegt dat zon clubje bevelen geeft of over lijken gaat. Of geloof je dat soort dingen echt omdat iemand op twitter dat claimt? Over het algemeen kun je van die randoms op internet niet op die manier blind vertrouwen al helemaal niet als ze uit zon echokamer komen als dat grietje waarmee je kwam aandraven.

Blijkbaar ook al de tweede rechtszaak die Musk aanspant tegen zon type club
quote:
This isn't the first time X leaders have pushed back against criticism from an advocacy group. In July, X filed a lawsuit against the Center for Countering Digital Hate for what the technology company characterized as a "scare campaign to drive away advertisers from the X platform."
https://www.cbsnews.com/n(...)itter-anti-semitism/
Zo rol je blijkbaar als voorvechter van vrije meningsuiting, iemand zegt iets wat je niet bevalt > aanklagen.
pi_210545615
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 23:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Je bent vergeten waar je kritiek op hebt gehad. Zal dan wel weinig voorstellen.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor hetgeen ik al die maanden hebt gepost, niet wat jij in al die deeltjes niet hebt begrepen natuurlijk. Je mag van mij de zoekfunctie (bovenaan, naast de doneerknop) gebruiken als je het graag wilt weten.

Ach gossie Beathoven, toch wel een hele geruststelling dat de huur nog steeds gratis is in je hoofdje. O+
De enige echte.
pi_210545862
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210547392
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2023 00:17 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik ben alleen verantwoordelijk voor hetgeen ik al die maanden hebt gepost, niet wat jij in al die deeltjes niet hebt begrepen natuurlijk. Je mag van mij de zoekfunctie (bovenaan, naast de doneerknop) gebruiken als je het graag wilt weten.
Je hebt geen idee h

quote:
Ach gossie Beathoven, toch wel een hele geruststelling dat de huur nog steeds gratis is in je hoofdje. O+
Geen idee waar je het over hebt maar het klinkt als een gezonde opmerking
pi_210548160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 20:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Als je de waarheid vertelt is dat uiteraard geen zwartmaken.
Daarom zeg ik ook, met als doel inkomstenderving voor het bedrijf. Daarnaast is het helemaal niet duidelijk wat de 'waarheid' hier is. Een activistengroep zal altijd zeggen dat er een enorm probleem is.
pi_210548387
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Daarom zeg ik ook, met als doel inkomstenderving voor het bedrijf. Daarnaast is het helemaal niet duidelijk wat de 'waarheid' hier is. Een activistengroep zal altijd zeggen dat er een enorm probleem is.
De waarheid?

De feitelijk observeerbare dingen die gebeuren op X is dat er een redelijk groep betalende antisemieten toegelaten zijn en deze bizarre dingen posten. Dat constateert ADL en geeft hier kritiek op, deze constateringen die geuit wordt met de vrijheid van meningsuiting in de VS daar kan Elon niet tegen en daarom start hij een rechtzaak. Een bedrijf en/of eigenaar zal feitelijk geconstateerde problemen altijd proberen te downplayen om op deze manier zo min mogelijk slechte publiciteit te krijgen.
pi_210548442
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De waarheid?

De feitelijk observeerbare dingen die gebeuren op X
Dat zegt de ADL. Er is geen reden om wat Musk zegt te geloven, maar de ADL is net zo min geloofwaardig.

Het gaat ook om de intentie, nogmaals. Als de intentie expliciet inkomstenderving is, kan ook de 'waarheid' daarvoor gebruikt worden.
pi_210548654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat zegt de ADL. Er is geen reden om wat Musk zegt te geloven, maar de ADL is net zo min geloofwaardig.

Het gaat ook om de intentie, nogmaals. Als de intentie expliciet inkomstenderving is, kan ook de 'waarheid' daarvoor gebruikt worden.
De intentie inkomstenderving, dan kunnen wat reclameuitingen in de VS de concurrenten aanklagen omdat dit vergelijkende reclames zijn. Maar dit mag in de vs zolang de claims onderbouwd kunnen worden en de klant niet misleid wordt.

We gaan het wel weer zien of de rechtzaak doorgang gaat vinden en wat de rechter daar weer gaat vinden..
pi_210548668
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De intentie inkomstenderving, dan kunnen wat reclameuitingen in de VS de concurrenten aanklagen omdat dit vergelijkende reclames zijn. Maar dit mag in de vs zolang de claims onderbouwd kunnen worden en de klant niet misleid wordt.
Zal best maar de ADL verkoopt geen advertenties.
pi_210548734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:41 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Zal best maar de ADL verkoopt geen advertenties.
Nee maar waarom zal een rechter niet de logica van onderbouwde claims en geen misleiding gaan volgen?
pi_210548920
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 12:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nee maar waarom zal een rechter niet de logica van onderbouwde claims en geen misleiding gaan volgen?
Geen idee wat je bedoelt, maar zo werkt het niet. Zelfs als wat ADL zegt waar is (er is geen reden om dat aan te nemen), adverteerders oproepen om niet te adverteren kan alsnog als inkomstenderving worden gezien. Als dat de intentie is dan hangen ze alsnog.
pi_210550558
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 13:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Geen idee wat je bedoelt, maar zo werkt het niet. Zelfs als wat ADL zegt waar is (er is geen reden om dat aan te nemen), adverteerders oproepen om niet te adverteren kan alsnog als inkomstenderving worden gezien. Als dat de intentie is dan hangen ze alsnog.
Op grond van welke wet is het in Amerika in hemelsnaam strafbaar om adverteerders op te roepen ergens niet te adverteren?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')