En mogelijk motorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met een beetje pech heeft 'ie met die impact ook nog eens z'n versnellingsbak verneukt.
Ik hield mij extra in om de 100 te behouden.quote:
Terugdenkend aan Monaco 2021 zullen ze nu wel alles vervangen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met een beetje pech heeft 'ie met die impact ook nog eens z'n versnellingsbak verneukt.
Alonso en HAM gaan natuurlijk ook niet lang meer mee. 't Zal vooral van NOR en PIA gaan komen (en dan verwacht ik vooral die laastste eigenlijk).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Kan er niks van.
Concurrentie komende jaren voor Max zijn 4 coureurs.
Norris, Piastri, Lewis en Alonso
Welkom terug Cocoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hield mij extra in om de 100 te behouden.
Dat betekent dat ik nu weer los kan.
Geen high roller zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef Managarm het volgende:
Moeten ze nu allemaal weer een hamburger gaan halen daar? Ik vraag me af wie zoveel geld bij zich heeft.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:21 schreef ZaZoe het volgende:
Ferrari moet gewoon weer onderaan beginnen ,...de bodem.
Net als bij een pizza
Ja, die heeft echt een knauw gekregen vorig jaar. Russell kan ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alonso en HAM gaan natuurlijk ook niet lang meer mee. 't Zal vooral van NOR en PIA gaan komen (en dan verwacht ik vooral die laastste eigenlijk).
Sjarrel mag gaan herbronnen.
TR gezet!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk zou elke terechte TR je een note minder moeten opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |