Ja. Inmiddels zijn de buien in Zandvoort voorbijquote:
Dat is verdomme gewoon 17,63 Gulden voor een hamburger.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm, gisteren hadden ze voor 7 euro een hamburger in de fanzone.
De FEBO-stand daarnaast had alle prijzen op 8 euro.
Op je wenken bediend netquote:
Enoge wat daar eetbaar is, is juist de hamburger (vd broodjes dan)quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:
8 euro voor een frikandel, dan ga je sneller het terrein af dan Max.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is verdomme gewoon 17,63 Gulden voor een hamburger.
En hoeveel BEF?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is toch snel een halve dukaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet zo graag in hokjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
Het valt me nog mee dat al die mensen niet als een gek wegrennen.
Hoewel, dat is wel het soort publiek daarvoor.
Weet je nog dat je je met zo'n dikke gouden munt van vijf gulden de koning te rijk voelde? Daar kon je serieus wat van kopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
ok boomerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
tenzij dat rubber isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enoge wat daar eetbaar is, is juist de hamburger (vd broodjes dan)
en frieten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:00 schreef eenjongen... het volgende:
Nou bedankt jongens, nu heb ik zin in een hamburger
Ik was er 2 jaar geleden, toen hadden ze ook prima pizza'squote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enoge wat daar eetbaar is, is juist de hamburger (vd broodjes dan)
Vroegah!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Weet je nog dat je je met zo'n dikke gouden munt van vijf gulden de koning te rijk voelde? Daar kon je serieus wat van kopen
Daarvoor hebben we thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:00 schreef eenjongen... het volgende:
Akkoord, wansmaak is ook smaak.quote:
Ik ook niet. Daarom zo jammer dat het hier toch weer zo uitkomt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet zo graag in hokjes.
Hallo en een hele goedemiddag.quote:
Het om Andre Rieu en niet om Andre Hazesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Akkoord, wansmaak is ook smaak.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:00 schreef eenjongen... het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu niet meer.What can change the nature of a man?
Het is sowieso friet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zijn hier niet beneden de rivieren
Sterkte. Je zou toch eens een keer wat lekkers moeten proberen.quote:
Idd, half gebakken zooi omdat ze zich teveel haasten om iedereen te bedienen.quote:
In Hongarije was je voor veel minder HUFters klaar.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:00 schreef eenjongen... het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:02 schreef Coco het volgende:
[..]GdverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu niet meer.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Oliebollen met mayo? @Van_Poppelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sterkte. Je zou toch eens een keer wat lekkers moeten proberen.
Dat klinkt echt als veelquote:
Het is soms even door de zure appel heen bijten hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nu de wappie-anthem 'Leef' van Dre Hazes in de Arena.
Wat een genot![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:03 schreef RipCity het volgende:
Is sex met die kale al langsgekomen?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Auto zat er prima bij, maar de grootste ooit faalt weer hopeloos.
Past bij het publiek.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nu de wappie-anthem 'Leef' van Dre Hazes in de Arena.
Wat een genot![]()
![]()
In m'n geheugen was 1 BEF iets meer dan 5 Guldencent, dus op vakantie deelde je dan door 20 en dan viel het wel meequote:
In Rotterdam zijn ze jaloersquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:03 schreef R-woud93 het volgende:
De straten staan hier inmiddels weer blank.
Ter info.
Mercedes sandwichquote:
100 was idd 5 guldenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In m'n geheugen was 1 BEF iets meer dan 5 Guldencent, dus op vakantie deelde je dan door 20 en dan viel het wel mee
Gevangen bij een concert?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
wij spreken het uit als Friet
en dat eten wij ook zo dadelijk na de kwali, friet met drumsticks
?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
Mag die taal wel van #44. Doet zijn woke uitstraling geen goed
Polonaise.gifquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe langer dit duurt hoe langer HOSSEN OP MUZIEK JAAAAAA
duurt best lang, dat roodquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:03 schreef Sally het volgende:
Ah, er is niks te doen op de baan.
De Patates Frites discussie is er weer
In Madagascar was de weg heen bij het boodschappen doen het meeste sjouwen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Italië had je ooit hele telefoonnummers als prijzen
Zimbabwe ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Madagascar was de weg heen bij het boodschappen doen het meeste sjouwen.
JALALAJA-LALAquote:
Gelukkig wijs jij de FIA daar op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
oops dadelijk hebben ze geen tijd meer om kwali af te maken want ze mogen maar zolang daarover doen
Dat is onzin. F1 gaat voor, dus ze kunnen de Porsche Super Cup aflastenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
oops dadelijk hebben ze geen tijd meer om kwali af te maken want ze mogen maar zolang daarover doen
Hoe zwaar ben jij?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sainz Senior is 100000% beter dan zoontje en Dakar is sowieso al stukken zwaarder dan F1
Wow rustig!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Fijn die herhalingen over ham. ROT OP!!!!
Roebels accepteert men nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even een hamburger op Zandvoort halen.
[ afbeelding ]
Premier League 2e scherm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:09 schreef Netsplitter het volgende:
Fijn die herhalingen over ham. ROT OP!!!!
Nergens op, we zijn weer begonnenquote:
Welke westrijden?quote:
Gaan ze morgen ook de prijsuitreiking doen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Willem en Amalia zijn er ook.
Wat leuk
nee misschien Bernhard Junior weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze morgen ook de prijsuitreiking doen?
Moet dat nou?quote:
Ik vind dat echt niet kunnen!quote:
Was ze ook een hamburger halen?quote:
met een frikandel in de handquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaan ze morgen ook de prijsuitreiking doen?
Ik ben tegen geweld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het al verwijderd.
Mes tussen de ribben
Genotquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:17 schreef Robar het volgende:
Verdomme, weer 15 minuten feest DJ Ruud
haal dan ook de quotes wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het al verwijderd.
Mes tussen de ribben
+ close-ups van kinderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:17 schreef Robar het volgende:
Klopt. Kan er niks van.quote:
Die was aardig onderweg jaquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:17 schreef Robar het volgende:
Ik krijg de indruk dat user Sally al maandenlang bezig is om naar de positie van moderator te grijpen.quote:
VAN LINKS ...!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:17 schreef Robar het volgende:
Nee dank?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat user Sally al maandenlang bezig is om naar de positie van moderator te grijpen.
Net een nieuwe gezet begrijp ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met een beetje pech heeft 'ie met die impact ook nog eens z'n versnellingsbak verneukt.
En mogelijk motorquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Met een beetje pech heeft 'ie met die impact ook nog eens z'n versnellingsbak verneukt.
Ik hield mij extra in om de 100 te behouden.quote:
Terugdenkend aan Monaco 2021 zullen ze nu wel alles vervangen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Alonso en HAM gaan natuurlijk ook niet lang meer mee. 't Zal vooral van NOR en PIA gaan komen (en dan verwacht ik vooral die laastste eigenlijk).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Kan er niks van.
Concurrentie komende jaren voor Max zijn 4 coureurs.
Norris, Piastri, Lewis en Alonso
Welkom terug Cocoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hield mij extra in om de 100 te behouden.
Dat betekent dat ik nu weer los kan.
Geen high roller zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef Managarm het volgende:
Moeten ze nu allemaal weer een hamburger gaan halen daar? Ik vraag me af wie zoveel geld bij zich heeft.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:21 schreef ZaZoe het volgende:
Ferrari moet gewoon weer onderaan beginnen ,...de bodem.
Net als bij een pizza
Ja, die heeft echt een knauw gekregen vorig jaar. Russell kan ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alonso en HAM gaan natuurlijk ook niet lang meer mee. 't Zal vooral van NOR en PIA gaan komen (en dan verwacht ik vooral die laastste eigenlijk).
Sjarrel mag gaan herbronnen.
TR gezet!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk zou elke terechte TR je een note minder moeten opleveren.
Naughty chair.quote:
Iedereen maar 1 rondjequote:
Klopt. B materiaal.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zelfs als er geen druk is presteert Charles niet.
Beetje.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |