Zaten ze niet allemaal in een snelle ronde daar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Er is dan ook geen straf gegeven, maar wel logisch dat je daar over klaagt in je snelle ronde.
Deze reactie is echt nodig hier?quote:
Nee is een actquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze reactie is echt nodig hier?
Genoeg zand in Zandvoortquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Zaten ze niet allemaal in een snelle ronde daar?
anyway.
De raceleiding heeft het genoteerd en besloten niet verder te onderzoeken.
Zand erover
Maxquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:35 schreef franklop het volgende:
Wie zal er voor de eerste sets slicks gaan?
Strolliebolliequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:35 schreef franklop het volgende:
Wie zal er voor de eerste sets slicks gaan?
Ga jij maar lekker voor Ajax juichen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Zipportal en moderator Coco hebben wel meer vermoeiende acts. Maar goed.
Ga met lego spelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker voor Ajax juichen.
Behalve naast de lijn. Weten de Ferrari’s alles vanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:35 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het droog. Ik zeg tijd voor slicks.
Kan ook snel supernat wordenquote:
De schuld van @Cocoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:DombohetOlifantje1
en @:Zipportal lief tegen elkaar doen
Dat maakt mij niks uit. Het moet hier leuk en gezellig blijvenquote:
Geen warm bad momenteelquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit. Het moet hier leuk en gezellig blijven
Het is hier altijd een warm badquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen warm bad momenteel
@:coco bedankt!
Al afgehandeldquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:38 schreef Zipportal het volgende:
In VBL staat een TR klaar. @:coco
Iets met tong80
toch weer op Inters (aldus LT)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |