Albon ging gisteren ook als een kogel in de vrije trainingen. Goed bezig.quote:
Eerder ook Alonso.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, Stroll reed hem wel in de weg. Alonso weet ik niet.
daar zou ik nee tegen zeggen als ik Albon was, dat ongeregeld zooitje wat Ferrari tegenwoordig isquote:
User Sally begrijpt er gewoon niet zoveel van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij werd ook daadwerkelijk geblockt.
Kimi zuipte gewoon de champagnefles leeg op het podiumquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar kun je denk ik echt gezellig flink mee doorzakken met die gozert.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
Hammie heeft weer wat hoor - hij wordt OVERAL en nergens geblokkeerd![]()
Ja. Er rijdne nog 19 wagens rond - die allemaal ook wel een goed rondje willen rijden:')
Lawson moet de race nog rijden he?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nyck eindigde in de top10 tijdens zijn eerste GP op een lastige baan
Hamilton klaagt er graag over. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Sally begrijpt er gewoon niet zoveel van.
Dat is nogal een understatementquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is het maar een saaie baan.
Vermoeiende user.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:28 schreef Sally het volgende:
HAM en ALO - no further investigation (impeding).
Daahaag Ham, met je protest (Nummer 1)
Hamilton heeft weer laten zien wat een regengod hij is...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Het was fraai van de kwalificatiekanonnen van weleer, Bottas en Hamilton.
Zoop...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kimi zuipte gewoon de champagnefles leeg op het podium
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
opa Ham 2.1 achter Sargeant, 3.3 achter Max
ik geloof niet dat daar opzet in het spel was, en ook ALO kon nergens heen - die had zelf plots verkeer voor zichquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:28 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel echt blocken hoor
Dat is een televisieseriequote:
De RB en de Williams zijn rocket ships, niets aan te doen. De FIA moet de regels veranderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
opa Ham 2.1 achter Sargeant, 3.3 achter Max
En de verleden tijd van zuipenquote:
Er is dan ook geen straf gegeven, maar wel logisch dat je daar over klaagt in je snelle ronde.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
ik geloof niet dat daar opzet in het spel was, en ook ALO kon nergens heen - die had zelf plots verkeer voor zich
Met een tow van Maxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |