Nee hoor. Hij heeft het prima gedaan vandaagquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar gaat de droom van @:Whiskers2009
Copy, we are checking.quote:
Lees: we doen toch lekker wat we zelf willen.quote:
Plan Cquote:
Please confirm.quote:
Zou tijd wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:21 schreef LTVDK het volgende:
Charles die zomaar wat durft te zeggen
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alsof Charlie zijn standaard praatje houdt, priceless
Hij heeft het ook goed gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:21 schreef Zorro het volgende:
Lawson op ruime afstand laatste.
F1TV: goed gedaan
Altijd nog een volle seconde voor de laatste.quote:
Hier in Friesland ook, maar daar hebben we ook niets aan.quote:
Als Nyck een dikke seconde achter de voorlaatste zou eindigen was ie door iedereen afgezaagd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft het ook goed gedaan
Hij werd aardig geblokt door de AM's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
Hammie heeft weer wat hoor - hij wordt OVERAL en nergens geblokkeerd![]()
Ja. Er rijdne nog 19 wagens rond - die allemaal ook wel een goed rondje willen rijden:')
Oh oke.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
Ja. Er rijdne nog 19 wagens rond - die allemaal ook wel een goed rondje willen rijden:')
Ik denk dat ze eerder voor Albon gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leclerc gaat lekker naar Mercedes
Is volgens mij wel de zwaarste op de grid.quote:
Nou, Stroll reed hem wel in de weg. Alonso weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
Geen goede plaatsing op de baanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
Daar kun je denk ik echt gezellig flink mee doorzakken met die gozert.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is volgens mij wel de zwaarste op de grid.
viel wel meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij werd aardig geblokt door de AM's.
Ja, dat viel me ook op.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alsof Charlie zijn standaard praatje houdt, priceless
Lawson heeft 1 FP gehad -in de regen!- als voorbereiding op deze Q. Op een erg lastig circuit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Nyck een dikke seconde achter de voorlaatste zou eindigen was ie door iedereen afgezaagd.
En terecht.
Dat zal het vast zijn na een heel rondje op pace rijden op een natte baan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen goede plaatsing op de baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |