Als het om jou gaat, moet het ook maar boven de IJssel, vind ik, ofnie?quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:59 schreef Blues het volgende:
[..]Welk woord ga je leggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
De labneh was geweldig en de feta ook (heb een overgebleven, hoe dan?, stukje meegekregenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:14 schreef Molo het volgende:
Hoe waren trouwens de labneh en gemarineerde feta gemaakt? Hoor het graag
Het is niet de Isa-meet hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:03 schreef derLudolf het volgende:
Als het om jou gaat, moet het ook maar boven de IJssel, vind ik, ofnie?
Slaap lekker zoquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi. Ik leef nog. Net. Ik heb een nieuw level van vermoeidheid bereikt.
Morgen bedankjes, tikkies, gevonden voorwerpen, etc.
Toffe collega ben jequote:Op zondag 27 augustus 2023 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet de Isa-meet hoorHet is een cul-meet waar Isa ook komt
Als het goed te bereiken is met het OV vind ik het al snel best hoor.
Ik zit al op mijn werk. Kon mijn collega vandaag 3 kwartier eerder naar huisIk vond het zo sneu voor haar gisteren, was ik 3 kwartier te laat.
2 december vast in je agenda zettenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vond het trouwens leuk om jullie na-pret te lezen![]()
Ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vond het trouwens leuk om jullie na-pret te lezen![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Nou, dan zet ik 2 december ook maar in mijn agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is wel handig voor de balans iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Precies! Heb jij dat ook altijd? Dat je je een beetje… scheef voelt?quote:
Welke nier mis je eigenlijk? Straks zijn we samen super scheefquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Precies! Heb jij dat ook altijd? Dat je je een beetje… scheef voelt?
Ow, dat is schrikken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeg je nu dat het leven van mensen die meeten leeg is?.
Ik zat tijdens de start vd wedstrijd vanmiddag bij de huisartsenpost in het ziekenhuis omdat vriendin heftige steken had na 'verkeerd' in de auto stappen en bang was dat er iets met Geert junior aan de hand was.
Een siamese tweeling …quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke nier mis je eigenlijk? Straks zijn we samen super scheef
quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke nier mis je eigenlijk? Straks zijn we samen super scheef
Ja, nee, dit komt niet goed hoor. Ik mis ook linksquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
Ik mis links. Jij de rechter, dacht ik? Anders gaat het écht mis ja
Laten we het daar maar op houdenquote:Op maandag 28 augustus 2023 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nee, dit komt niet goed hoor. Ik mis ook links
(dan begrijpen ze elkaar weer wèl beter, de alleen achtergebleven nieren)
Zou dat het protocol zijn? Een sterke voorkeur voor links vanwege anatomische ligging, chirurgische benadering oid?quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nee, dit komt niet goed hoor. Ik mis ook links
(dan begrijpen ze elkaar weer wèl beter, de alleen achtergebleven nieren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |