Er is een voorkeur voor links omdat de rechternier vaak een bloedvat extra heeft en dan moet je 3 bloedvaten losmaken en afsluiten ipv 2.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:33 schreef AnneX het volgende:
Zou dat het protocol zijn? Een sterke voorkeur voor links vanwege anatomische ligging, chirurgische benadering oid?
Dit. En in mijn geval bij dit verhaal aan elke kant nog een bloedvat erbij optellenquote:Op maandag 28 augustus 2023 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is een voorkeur voor links omdat de rechternier vaak een bloedvat extra heeft en dan moet je 3 bloedvaten losmaken en afsluiten ipv 2.
Sterkte. Je kan maar 1 ding tegelijk hèquote:Op maandag 28 augustus 2023 07:19 schreef Blues het volgende:
Nu alweer wat geleerd en de dag is nog maar net begonnen
Vandaag 6 spreekuren met 2 mens.
Koekoek![]()
Fijne dag allemaal!
Dat klinkt ook niet echt als een matras?quote:Op maandag 28 augustus 2023 07:26 schreef Lonaa het volgende:
Mild geradbraakt. Mijn zitzakkuilmatras slaapt meh.
Volgens mij is 5x zelfs voor senioren best veelquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef Myraela het volgende:
Ik moest er vannacht 5 keer uit om te plassen. Is dit hoe het is om bejaard te zijn?
Heel normale zwangerschapspiesquote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef Myraela het volgende:
Ik moest er vannacht 5 keer uit om te plassen. Is dit hoe het is om bejaard te zijn?
Matras voelt als zitzak.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet echt als een matras?
Ik ook!quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vond het trouwens leuk om jullie na-pret te lezen![]()
Moeders voor moeders is je wel dankbaar.quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel normale zwangerschapspies
Ik vulde 's nachts fles na fles voor moeders voor moeders
Blijkbaar hetzelfde als zwanger zijn (had vannacht ook zo’n nacht, veel meer dan normaal)quote:Op maandag 28 augustus 2023 08:06 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik pas met mijn anderehalve nier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Nee, geen idee of ik dan wel of niet kan, hangt een beetje af van de sinterklaasplannen van de schoonfamilie)troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Echt, haal een goede matras. Die heb je straks ook nodig en het is zoveel beter voor je om ook nu goed te slapen!quote:
Jemig, wat een weekendquote:Op maandag 28 augustus 2023 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Nu een score van 3,5 op de zombieschaal. Gisteren was het 9-9,5.
Maar we hebben het wel gedaan. Zaterdag de heerlijke meet en om 4 uur naar bed. Zondag opruimen en kletsen met de logée. Toen hij weg was stonden 10 minuten later mijn oom en tante voor de deur. Zodra zij de deur uit waren zijn we de auto in gesprongen om naar een klant en mijn jarige vriendin te gaan. Vietnamees gegeten, taart gescoord. Thuis nog even de 4x400 meters en start F1 gekeken en naar bed gewankeld.
Vandaag doe ik weinig. Heel, heel weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |