Prima zo, ik vind de OP al confronterend genoeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het topic Isaac winnaar! te noemen maar als er bezwaren zijn Dot be my guest!!!
O vind het helemaal prima zo hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het topic Isaac winnaar! te noemen maar als er bezwaren zijn Dot be my guest!!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima zo, ik vind de OP al confronterend genoeg.
nog een beetje nazorg voor de kijkersquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
Het zal een deze dagen wel dicht gaan. Valt niets meer te cossen.
Forum gaat de kast in tot er nieuwe afleveringen komen. Als ze komen
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima zo, ik vind de OP al confronterend genoeg.
jij ook bedankt voor je bijdragen en tot een volgende!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit kon alle kanten op gaan. Zowel Isaac als Sasha zijn voor mij de winnaars van een JVJL. Users en mods bedankt voor deze journey. Op naar de volgende RLS. Het ga jullie goed
Nazorg zegt ze 🤣🤣quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nog een beetje nazorg voor de kijkers
en dan de deurtjes dicht
Zo'n RLS is inderdaad ook wel een beetje een sociale aangelegenheid, en dat is voor veel users best heel fijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja zo sta je een jaar geleden te knutselen aan nr 1 en nu is het alweer gebeurd, de tijd vliegt.
Maar als je het aan mij vraagt mogen ze weer zo'n lekker lang project pakken hoor.
Het is voor veel mensen iets waar ze terecht kunnen en waar ze lekker kunnen meeleven met al het gedoe.
Aanspraak hebben en noem maar op.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit kon alle kanten op gaan. Zowel Isaac als Sasha zijn voor mij de winnaars van een JVJL. Users en mods bedankt voor deze journey. Op naar de volgende RLS. Het ga jullie goed
Jij ook bedankt Uto. Tot een volgende rlsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
ja ben ik beieuwd naarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Cute.
Ik denk dat ik de bondgenoten maar ga volgen vanaf de start.
En we hoeven het ook nog niet heel binnenkort te verwachten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ben ik beieuwd naar
maar geen idee of er streams komen
De bondgenoten komt eerst. Verwacht niet zo snel een 2e seizoen maar hoop het ergens wel. Een jaar lang is toch wel leuk ook al kon er zove beterquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
En we hoeven het ook nog niet heel binnenkort te verwachten.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |