Niet spoilen voor de mensen die op tv kijken pls!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:10 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Jan op de bank die Sascha en Isaac interviewt
Zeker niet!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:11 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Niet spoilen voor de mensen die op tv kijken pls!
Ja zeker leuk dat Mirthe erbij is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Leuk dat Mirthe uitgenodigd is![]()
Bern zag de opdracht en zei "ik denk dat Sasha dit gaat winnen".
Grappig dat Bard het antwoord ook al weet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd of Google het goed heeftkon het niet laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgezonden op 12 augustusquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Grappig dat Bard het antwoord ook al weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
ik heb de laatste maanden niet gekeken maar Mirthe was mn favootjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Leuk dat Mirthe uitgenodigd is![]()
Bern zag de opdracht en zei "ik denk dat Sasha dit gaat winnen".
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:12 schreef mario390 het volgende:
zien we de exbewohners niet
bij de liveshow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |