Oh ik bedoelde ook niet dat hij het als bewuste actie doet. Misschien verwoorde ik het verkeerd. Ik vind het gewoon fijn om te zien dat hij weer wat leuker overkomt, in ieder geval bij mij.quote:Op zondag 24 september 2023 22:08 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat hij daar helemaal niet mee bezig. Dingen doen om geliked te worden. Dat stadium heeft hij juist achter zich gelaten. Daar vertelt hij juist over. Als hij sympathiek overkomt, is dat om dat hij dat ook is.
Okay, Fijn dat dat misverstand uit de weg is dan. 😊quote:Op zondag 24 september 2023 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde ook niet dat hij het als bewuste actie doet. Misschien verwoorde ik het verkeerd. Ik vind het gewoon fijn om te zien dat hij weer wat leuker overkomt, in ieder geval bij mij.
Douwe kijkt gewoon wie hij nu weer zwanger kan maken.quote:Op maandag 25 september 2023 09:07 schreef Greys het volgende:
Ja dat is geen slechte zet geweest, meedoen aan De Beste Zangers. Hij komt goed uit de verf en komt erg leuk over. Douwe ook trouwens.
Volgens mij vindt ie Mell wel leuk.quote:Op maandag 25 september 2023 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Douwe kijkt gewoon wie hij nu weer zwanger kan maken.
Het was een hele mooie aflevering rondom Duncan. Helaas geen Skyboyquote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef TheVulture het volgende:
I Want it All. Electric Life en Stars die bij de Beste Zangers voorbij kwamen, hij heeft toch echt prachtige liedjes
Daar is hij helemaal niet mee bezig, hij is altijd een lieve gevoelige jongen geweest.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ja hij is wel goed bezig om weer aan zijn likeability te werken, blij voor 'm dat ie weer wat sympathieker overkomt.
Ik moet het nog terugkijken. Nu ben ik heel erg benieuwdquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:50 schreef Zigsky het volgende:
Mocht je het nog niet gezien hebben.. Ik heb als een klein kind zitten janken gisteravond en ik huil normaal nooit.
Mijn hart.. wat een stemquote:Op zondag 1 oktober 2023 20:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik moet het nog terugkijken. Nu ben ik heel erg benieuwd![]()
Wauw, die uithaal en dan meteen weer heel ingetogen. Dat kan hij zó goed![]()
Mooie cover, hij is zoveel vooruit gegaan sinds The Voice, maar goed daar tussen is zoveel gebeurdquote:Op zondag 1 oktober 2023 18:50 schreef Zigsky het volgende:
Mocht je het nog niet gezien hebben.. Ik heb als een klein kind zitten janken gisteravond en ik huil normaal nooit.
Ik had het ook al gepost in de SC, heb je het gezien? ALLEMACHTIG PRACHTIGquote:
Nu welquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik had het ook al gepost in de SC, heb je het gezien? ALLEMACHTIG PRACHTIG
Ik zeg: uitbrengen![]()
Ik bedoelde eigenlijk de hele uitzending, niet persé mijn postquote:
Oh dat heb ik niet zo meegekregen dan.quote:Op zondag 1 oktober 2023 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Mooie cover, hij is zoveel vooruit gegaan sinds The Voice, maar goed daar tussen is zoveel gebeurd
Oh gieren, kon het filmpje al niet vindenquote:Op zondag 22 oktober 2023 10:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de hele uitzending, niet persé mijn post![]()
Ik vond Duncan's 'Hurt' wel echt heel goed en leuk dat we hem in het Nederlands hoorden!quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:55 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zie dat Douwe Bob voor When You're Gone is gegaan... grappig want dat nummer heeft dezelfde akkoorden en groove als Slow Down.
Ik volg Beste Zangers ook bijna alleen maar op Youtube, maar volgens mij mist er dit jaar een "moment". Of het moet Numidia zijn die Arcade zong. Duncan zong wel goed maar is vooral heel erg in z'n comfort zone gebleven.
Ik zeg ook niet dat er geen mooie uitvoeringen in zaten, maar je hebt normaal wel zo'n cover die dan viraal gaat. Miss Montreal met "Door de wind", Henk Poort en Floor Jansen inderdaad (Sharon den Adel is iemand andersquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Duncan's 'Hurt' wel echt heel goed en leuk dat we hem in het Nederlands hoorden!
Er zat inderdaad geen Henk Poort Sharon moment in. Maar moest zelf wel flink slikken bij Marco met Numidia met Perhaps Love, niet omdat het zo briljant gezongen was maar het maakte me toch erg emo op de een of andere manier.
Vond Douwe ook erg leuk uit de verf komen in deze serie. In het Spaans, in het Nederlands, en oh wacht...
Er was voor mij wél een Moment. Deze. Vooral het a capella stuk vanaf ongeveer 1.32. Kippenvel tot aan m'n tenen. Prachtige reacties ook op YouTube, ook van Ieren:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |