Social media van Duncan:quote:Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Jezus zijn ze nou alweer bezig? Het wordt nu echt tijd dat er iemand ingrijptquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:46 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Alleen al om dat negatieve gezeik heb ik onderhand de neiging om zijn nieuwe album ook gewoon weer te kopen. Wat een onuitstaanbare nitwits daar bij RTL Boulevard. Dit zie ik echt als pestgedrag. Ze hebben de pik op hem en dan ga je pesten. Basisschoolplein praktijken. Bah.
Want? Ze mogen geen mening hebben en iedereen bewieroken? Het is shownieuws niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jezus zijn ze nou alweer bezig? Het wordt nu echt tijd dat er iemand ingrijpt
Dit is niet meer "geen mening meer hebben". Duncan wilde hun vorig jaar niet te woord staan en sindsdien kan hij niets meer goed doen. Zelfs met zijn onschuldige bruiloft weten ze hem nog zwart te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Want? Ze mogen geen mening hebben en iedereen bewieroken? Het is shownieuws niet.
Die mening oogst die zelf met z'n gedrag richting de media en het aanstellerige ik wil alleen Engels praten gedoe. Je kan niet alleen wanneer het hem uitkomt in de media verschijnen. Als hij zich gewoon beschikbaar stelt en normale interviews aflegt zullen mensen hem ook meer waarderen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is niet meer "geen mening meer hebben". Duncan wilde hun vorig jaar niet te woord staan en sindsdien kan hij niets meer goed doen. Zelfs met zijn onschuldige bruiloft weten ze hem nog zwart te maken.
Ik heb erg veel zin in die covers, want zijn muziek is het ‘m gewoon niet voor mij. Dat stukje van I Do klonk al top dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:16 schreef usagi414 het volgende:
Met het nieuwe album "Skyboy" op 22 September. De eerste vijf van de elf nummer kennen we al.
I Want It All
Skyboy
Electric Life
Rest In Peace
Anything.
En vanaf 2 September te zien in het nieuwe seizoen van de Beste Zangers.
Ach zout toch op. Laat je eens behandelen, met je ziekelijke Duncan Laurence-obsessie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die mening oogst die zelf met z'n gedrag richting de media en het aanstellerige ik wil alleen Engels praten gedoe. Je kan niet alleen wanneer het hem uitkomt in de media verschijnen. Als hij zich gewoon beschikbaar stelt en normale interviews aflegt zullen mensen hem ook meer waarderen.
Bij VI wordt hij ook continu afgezeken, ook zijn bruiloft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
Elke keer weer die domme ‘hij wil alleen Engels praten’ opmerking, terwijl het al maanden duidelijk is dat hij dat alleen wilde als zijn vriend naast ‘m stond en tegelijkertijd ook geïnterviewd werd.
Er zijn genoeg dingen waarbij ik ook weleens denk, moet dat nou zo? Maar steeds met dezelfde opmerking komen die niet eens klopt is gewoon dom.Boulevard heeft vast een baantje voor je, die houden ook van steeds dezelfde shit herhalen!
Jeetje, dubieuze opmerkingen over homostellen, wie zien we dat ook alweer keer op keer doen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 05:35 schreef Za het volgende:
[..]
Bij VI wordt hij ook continu afgezeken, ook zijn bruiloft.
Erg sneu van die oude mannen.
Zegt de grootste aansteller op dit forum.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die mening oogst die zelf met z'n gedrag richting de media en het aanstellerige ik wil alleen Engels praten gedoe. Je kan niet alleen wanneer het hem uitkomt in de media verschijnen. Als hij zich gewoon beschikbaar stelt en normale interviews aflegt zullen mensen hem ook meer waarderen.
Nee hoor. Ik vind je gewoon een naar mens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:52 schreef RipCity het volgende:
De Duncan fan girls92847282 komen weer uit hun holletje hoor
De hater voorop, zo te zien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:52 schreef RipCity het volgende:
De Duncan fan girls92847282 komen weer uit hun holletje hoor
Hij gaat op tour door europa.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of er een tour is aangekondigd maar Duncan geeft op 3 maart een concert in de Oosterpoort
Dit was mooi.quote:Op zondag 3 september 2023 11:45 schreef Zigsky het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)or-je-ziel~a484b370/
Wat een stem ook.
Edit: nummer 1 op Itunes gelijk.
quote:
Echt prachtig!quote:
Hoe hij ‘do’ zingtquote:
We moeten nou ook weer niet doen alsof hij helemaal geen goede eigen nummers heeft. De meeste steken nog steeds ver uit boven het Nederlandse maaiveld. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Douwe Bob, die heeft ook amper hits maar heeft wel veel goede liedjes. Het heeft ook iets te maken met de (wan)smaak der Nederlanders.quote:Op zondag 3 september 2023 21:06 schreef Andromache het volgende:
Voor je het weet zit hij vast op het Waylon-pad. Ge-wel-dige zanger, maar slechts redelijke eigen liedjes en te eigenwijs c.q. te vast aan milieu (lees: echtgenoot) om meer succes te behalen. En aan de andere kant, tja, de artiest in kwestie moet zich vooral goed voelen bij wat hij maakt, maar vooral Waylon zou ik zo'n veel groter podium gunnen dan hij nu heeft. Goed, ik dwaal af.
Prachtigquote:
Skyboy, zo mooiquote:Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We moeten nou ook weer niet doen alsof hij helemaal geen goede eigen nummers heeft. De meeste steken nog steeds ver uit boven het Nederlandse maaiveld. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Douwe Bob, die heeft ook amper hits maar heeft wel veel goede liedjes. Het heeft ook iets te maken met de (wan)smaak der Nederlanders.
Neem nou z'n vorige single, Skyboy. Dit is toch gewoon een heel goed liedje?
Ik vind Skyboy echt het mooiste wat hij tot nu toe gemaakt heeft. Ook vind het jammer dat 'I Want It All' nergens is opgepakt. Dat nummer is ook net zo prachtigquote:Op zondag 3 september 2023 22:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We moeten nou ook weer niet doen alsof hij helemaal geen goede eigen nummers heeft. De meeste steken nog steeds ver uit boven het Nederlandse maaiveld. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Douwe Bob, die heeft ook amper hits maar heeft wel veel goede liedjes. Het heeft ook iets te maken met de (wan)smaak der Nederlanders.
Neem nou z'n vorige single, Skyboy. Dit is toch gewoon een heel goed liedje?
Instant kippenvel... hopelijk komt er nu ook weer een positieve flow voor 'm dankzij dit programmaquote:
Skyboy helaas niet, maar de rest was prachtig. Ik vond vooral Mell zo waanzinnig mooiquote:Op zondag 24 september 2023 19:48 schreef TheVulture het volgende:
I Want it All. Electric Life en Stars die bij de Beste Zangers voorbij kwamen, hij heeft toch echt prachtige liedjes
Ja hij is wel goed bezig om weer aan zijn likeability te werken, blij voor 'm dat ie weer wat sympathieker overkomt.quote:Op zondag 24 september 2023 20:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Skyboy helaas niet, maar de rest was prachtig. Ik vond vooral Mell zo waanzinnig mooi![]()
Ik vind Duncan juist erg sympathiek, open en kwetsbaar
Ik heb juist het idee dat hij daar helemaal niet mee bezig. Dingen doen om geliked te worden. Dat stadium heeft hij juist achter zich gelaten. Daar vertelt hij juist over. Als hij sympathiek overkomt, is dat om dat hij dat ook is.quote:Op zondag 24 september 2023 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hij is wel goed bezig om weer aan zijn likeability te werken, blij voor 'm dat ie weer wat sympathieker overkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |