Het kan ook veel beter!quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:41 schreef KingRoland het volgende:
net thuis boys
nu met jullie opgescheept hier. kan erger haha
Bedankt Hans.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Enkel en alleen omdat hij op die prutspartij stemt
Je zou weer weg kunnen gaan dan!quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:41 schreef KingRoland het volgende:
net thuis boys
nu met jullie opgescheept hier. kan erger haha
Rare jongens die Romeinenquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:39 schreef KingRoland het volgende:
Moge God, die ons hoop geeft, u in het geloof geheel en al vervullen met vreugde en vrede, zodat uw hoop steeds blijft toenemen door de kracht van de heilige Geest.
Romeinen 15:13
Is dit met bosbessen en granen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:37 schreef Oriente het volgende:
Ik drink een glas cola zero
Over een uur even een bakkie milde magere kwark (naturel, Melkan) wegtikken
Nee met bosbessen bosbessenquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dit met bosbessen en granen?
Een of andere idioot had met bosbessen lopen strooien in de winkel vandaag.quote:
Zwarte piet?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Een of andere idioot had met bosbessen lopen strooien in de winkel vandaag.
Note gegeven hoop ik?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Een of andere idioot had met bosbessen lopen strooien in de winkel vandaag.
Ik ga op dit tijdstip niet meer wandelen. Sorry.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een loopje om de avond stilaan mee te sluiten.
Als je bang bent moet je fluiten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga op dit tijdstip niet meer wandelen. Sorry.
Ik heb vanmorgen al gelopen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een loopje om de avond stilaan mee te sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |