Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze zomaar wat uit de losse pols schrijven?
Kennelijk dus niet he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
ik zit te bedenken wat onekende isquote:
nee, wantrouwigquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde wantrouwige blik als het op nieuws van onekende bronnen aan komt
Nog steeds jammer dat Nyck zijn thuisrace niet kan racen in de F1quote:
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.quote:
GP van Japan op zijn vroegst weer in de autoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Middenhandsbeentje is normaliter 6 weken gips.
ik zeg Singaporequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GP van Japan op zijn vroegst weer in de auto
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formulaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders was het Nyck in de Alpha Tauri geweestquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat uitgerekend tijdens de zomerstop van de Super Formula
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
oeffffquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Lawson een paar keer in de punten rijdt dan zien we hem helemaal niet meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |