SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Treehut362 op 25-08-2023 17:56:30 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Treehut362 op 26-08-2023 20:39:52 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
ander Topicquote:Op donderdag 2 november 2023 19:08 schreef Treehut362 het volgende:
The Clash - Lose This Skin (Remastered) [Official Audio]
De drummer is ook niet mis. Favoriete band van Frank Rijkaard om meerdere redenen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:14 schreef Treehut362 het volgende:
Nirvana - Live in Amsterdam 1991 Bluray 1080p
Over drummers gesproken.quote:
ik ken niet al de liedjesquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De drummer is ook niet mis. Favoriete band van Frank Rijkaard om meerdere redenen.
Ik bedoel het beiden spugen.quote:
SPOILER: (December 31st, 1977)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Treehut362 op 11-12-2023 23:19:52 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
Ik zag de bandnaam laats. Wist niet dat het dezelfde band is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:15 schreef Ulx het volgende:
Afgelopen zondag heb ik de allerbeste live band van de afgelopen tien jaar (dat ik weet, ik zag ze voor het eerst in 2014 als Thee Oh Sees) weer eens gezien. Het briljante OSEES blies de Melkweg even van de heipalen op de laatste avond van hun Europese tournee. Waanzinnig.
Orinoka Crash Suite, Orange County Sound, OCS, The Oh Sees, Thee Oh Sees, Oh Sees en OSEES zijn allemaal projecten van John Dwyer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag de bandnaam laats. Wist niet dat het dezelfde band is.
Die laatste link.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Orinoka Crash Suite, Orange County Sound, OCS, The Oh Sees, Thee Oh Sees, Oh Sees en OSEES zijn allemaal projecten van John Dwyer.
Net als Coachwhips vroeger. Hier tegen een donutsmeris:
Heb ik een LP van. 'Paint your wagon.' Geen idee waarom ik die ooit kocht. Helemaal niet bekend.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
Red Lorry Yellow Lorry Live Bremen Schlachthof 26/04/85
[ Bericht 30% gewijzigd door Treehut362 op 16-08-2024 21:24:04 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Bas is ook zo'n fan van Kyus. Net zoals van dinges van Stone Age. Doet me allebei niks. Thin white rope is dan tig keer "beter" Beetje Mudhoney.......Nirvana.quote:
TWR werd al in 1987 Desert Rock genoemd. Hoewel ze ook wel bij de Paisley Underground werden meegeteld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bas is ook zo'n fan van Kyus. Net zoals van dinges van Stone Age. Doet me allebei niks. Thin white rope is dan tig keer "beter" Beetje Mudhoney.......Nirvana.
Zal Kyuss nog eens een kans geven. Bij Paisley denk ik meer aan wat softers. Green in Red of Pale Riders. Trouwens snel weggezakt dat subgenre.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
TWR werd al in 1987 Desert Rock genoemd. Hoewel ze ook wel bij de Paisley Underground werden meegeteld.
EN KYUSS was geweldig, ooit in de Oude Zaal van de Melkweg gezien. QOTSA is me toch soms te meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |