Bij Naomi dacht ik idd ook sterk aan Miriamquote:Op zondag 27 augustus 2023 04:23 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn lookalikes:
Naomi ziet eruit als Miriam (Temptation) maar dan zonder moedervlek op haar bovenlip
Kluuk is een kruising tussen Douwe Bob en Boudewijn (Are You The One)
Imad is een krusing tussen Marvin (vorig seizoen Love Island) en Nasrdin Dchar (acteur)
Thymo lijkt op Ferdi Kadioglu (Turks-Nederlandse voetballer)
Nycole lijkt op Ariana Grande, maar ook wel een beetje op Parastoe van Temptation 2017.
Iemand mee eens of oneens?
Ik dacht bij nycole ook aan Ariane Grande en parasolquote:Op zondag 27 augustus 2023 04:23 schreef ThijsTH het volgende:
Mijn lookalikes:
Naomi ziet eruit als Miriam (Temptation) maar dan zonder moedervlek op haar bovenlip
Kluuk is een kruising tussen Douwe Bob en Boudewijn (Are You The One)
Imad is een krusing tussen Marvin (vorig seizoen Love Island) en Nasrdin Dchar (acteur)
Thymo lijkt op Ferdi Kadioglu (Turks-Nederlandse voetballer)
Nycole lijkt op Ariana Grande, maar ook wel een beetje op Parastoe van Temptation 2017.
Iemand mee eens of oneens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2023 21:49:31 ]
Die lat ligt dan ook niet erg hoog.quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Naomi dacht ik idd ook sterk aan MiriamGelukkig is Naomi beter te pruimen
Welkom! Ik ook, maar toch kijk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:23 schreef IcyRose het volgende:
Door google hier gekomen! Ik vind love island maar raar dit seizoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:26 schreef HyperViper het volgende:
Die gnoom is wel erg claimerig bij Job. Dat wordt drama straks.
En Amandine vind ik ook wel leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:46 schreef Mazikeen het volgende:
Ja kimmy vind ik steeds raarder worden.
Ik vind lena wel leuk en de normaalste.
Ja maar tweede kans... net als jobquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
En Amandine vind ik ook wel leuk.
Zou er niks van staan te kijken als dit klopt. Vond hem al vanaf het eerste moment vreemd. Vond ze verder ook niet passen. Lena ga ik nog wel een klein beetje missen, wel een leuke meid.quote:
Een jonge vrouw die vegan is én lustgevoelens heeft? Stop de persen! Wat een raar persoon!quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind die Kimmy een raar persoon. Aan de ene kant doet ze heel classy en wereldverbeteraar-achtig, maar 's nachts zit ze vieze dingen onder de deken (zelfs al neuken volgens Kengi) te doen in die scheetlucht van Zoran. En ondanks dat ze al 25 is zit heel haar wang onder de puisten....rare combi dit alles bijeen.
Wat deed Imad. Mij is niks opgevallen.quote:Op woensdag 6 september 2023 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Zou er niks van staan te kijken als dit klopt. Vond hem al vanaf het eerste moment vreemd. Vond ze verder ook niet passen. Lena ga ik nog wel een klein beetje missen, wel een leuke meid.
Ze hadden in het begin een gesprek waarin imad aangaf niet te willen dat zij zonder hem op stap ging. Zoiets was het. Dan weet ik meteen genoeg, dat zijn enge figuren.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:24 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat deed Imad. Mij is niks opgevallen.
Ik hoef ook geen man die naar de club of kroeg gaat. Heel eng inderdaad om bepaalde voorkeuren te hebben en die voorafgaand aan een eventuele relatie uit te spreken zodat de ander weet waar ie aan toe is.quote:Op donderdag 7 september 2023 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden in het begin een gesprek waarin imad aangaf niet te willen dat zij zonder hem op stap ging. Zoiets was het. Dan weet ik meteen genoeg, dat zijn enge figuren.
Het gaat om de manier waarop.quote:Op donderdag 7 september 2023 07:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen man die naar de club of kroeg gaat. Heel eng inderdaad om bepaalde voorkeuren te hebben en die voorafgaand aan een eventuele relatie uit te spreken zodat de ander weet waar ie aan toe is.
Hij heeft heel zijn smoelwerk verbouwd. Nu lijkt hij op zo'n gemiddelde hollywood Amerikaan die is doorgeslagen met chirurgie en jonger wil lijken dan hij is.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:18 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Job een engerd met die slismond, lijkt wel of die kaken met tanden zo naar buiten geschoven kunnen worden, net als bij haaien
Oh is dat zo? Geen idee hoe hij er eerst uit zag, maar ik mot hem nietquote:Op donderdag 7 september 2023 14:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij heeft heel zijn smoelwerk verbouwd. Nu lijkt hij op zo'n gemiddelde hollywood Amerikaan die is doorgeslagen met chirurgie en jonger wil lijken dan hij is.
Vooral eng om je partner niet te vertrouwenquote:Op donderdag 7 september 2023 07:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen man die naar de club of kroeg gaat. Heel eng inderdaad om bepaalde voorkeuren te hebben en die voorafgaand aan een eventuele relatie uit te spreken zodat de ander weet waar ie aan toe is.
Zijn er foto's van hoe hij er vroeger uit zag?quote:Op donderdag 7 september 2023 14:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij heeft heel zijn smoelwerk verbouwd. Nu lijkt hij op zo'n gemiddelde hollywood Amerikaan die is doorgeslagen met chirurgie en jonger wil lijken dan hij is.
Het heeft simpelweg met voorkeuren te maken. Jij hebt geen voorkeuren? Ik heb een schurfthekel aan het kroeg/clubleven, mijn man kan de hele dag gamen en ik weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn die dáár geen relatie mee willen. Of mannen die de hele weekend met hun treinset op zolder spelen. De hele dag piano pingelen. 7 dagen per week in de sportschool hangen. Of ga zo maar door.quote:Op donderdag 7 september 2023 20:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vooral eng om je partner niet te vertrouwen
Tegen iemand zeggen dat hij/zij iets niet mag doen heeft niks met voorkeuren te maken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 06:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het heeft simpelweg met voorkeuren te maken. Jij hebt geen voorkeuren? Ik heb een schurfthekel aan het kroeg/clubleven, mijn man kan de hele dag gamen en ik weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn die dáár geen relatie mee willen. Of mannen die de hele weekend met hun treinset op zolder spelen. De hele dag piano pingelen. Of ga zo maar door.
Oke, primaquote:Op vrijdag 8 september 2023 06:28 schreef engine het volgende:
[..]
Tegen iemand zeggen dat hij/zij iets niet mag doen heeft niks met voorkeuren te maken.
Is dit wat, heb het nog nooit gekeken eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
Pfffff echt hoor het is bijna niet leuk om te kijken met die twee-
dit seizoen is wat minder.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit wat, heb het nog nooit gekeken eigenlijk?
Net als Mafs dus. die van Australie is ook veel beter dan die van Nederlandquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dit seizoen is wat minder.
Ik vind Love Island UK leuker.
Tussen neus en lippen door begreep ik dat Jonna ook een verleden heeft waardoor hij hier zo op aansloeg.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:29 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vond echt dat Jonna zwaar overdreven reageerde op die movienight. Zou het een stukje acteren zijn? Hij heeft wel heel snel de situatie omgedraaid waarin Nycole boos op hem was naar andersom. En opeens was zij degene die achter hem aan liep en hem wou troosten, en is ze zelf vergeten dat zij juist eerst in hem teleurgesteld was.....briljante move als het acteren was....
Heb voor het eerst die hele nepdatingsooi afgekeken, maar hoe tenenkrommend! BZV is zelfs oprechter. Ik denk dat geen enkel koppel dit programma in de relatie overleeft na uit beeld te zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:42 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind het echt een tenenkrommend saai seizoen zeg....nog erger dan vorig jaar en ik dacht dat dat al het dieptepunt was. Na vanavond zijn we iig er vanaf.
Holly maakte zelfs enn grapje over ontoereikend budget. Finale was hoogtepunten van het seizoen, alleen de laatste minuut de uitslag. En inderdaad het bedrag houden of verdelen was ik zelfs vergeten. Gok dat we van niemand ooit meer wat horen.quote:Op zondag 17 september 2023 09:21 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff zelfs het kiezen of delen bij het geldbedrag is geschrapt. Het minuscule beetje spanning ook al weg....
Was al gestopt met kijken rond aflevering 18 of 19 en had er nooit echt plezier in gehad.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:42 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind het echt een tenenkrommend saai seizoen zeg....nog erger dan vorig jaar en ik dacht dat dat al het dieptepunt was. Na vanavond zijn we iig er vanaf.
Ja dat vond ik ook raarquote:Op zondag 17 september 2023 09:21 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff zelfs het kiezen of delen bij het geldbedrag is geschrapt. Het minuscule beetje spanning ook al weg....
Ik heb nooit wat met de UK versie, ik vind daar veel te veel vanaf spatten dat iedereen het voor de social media volgers doet.quote:Op zondag 17 september 2023 11:33 schreef KraideN het volgende:
[..]
Was al gestopt met kijken rond aflevering 18 of 19 en had er nooit echt plezier in gehad.
Wereld van verschil met de UK versie waar veel leukere personen in komen, het format is veel beter, de villa is 10x mooier, etc.
Oh oke, nog nooit gezien Australië. Moet ik eens kijken dan.quote:Op zondag 17 september 2023 20:11 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat met de UK versie, ik vind daar veel te veel vanaf spatten dat iedereen het voor de social media volgers doet.
Mijn favoriete land qua Love Island is Australie.....erg leuk. Er moet er binnen een maand of 2 nog 1 komen als het goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |