dit seizoen is wat minder.quote:Op vrijdag 8 september 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit wat, heb het nog nooit gekeken eigenlijk?
Net als Mafs dus. die van Australie is ook veel beter dan die van Nederlandquote:Op vrijdag 8 september 2023 09:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dit seizoen is wat minder.
Ik vind Love Island UK leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussen neus en lippen door begreep ik dat Jonna ook een verleden heeft waardoor hij hier zo op aansloeg.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:29 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vond echt dat Jonna zwaar overdreven reageerde op die movienight. Zou het een stukje acteren zijn? Hij heeft wel heel snel de situatie omgedraaid waarin Nycole boos op hem was naar andersom. En opeens was zij degene die achter hem aan liep en hem wou troosten, en is ze zelf vergeten dat zij juist eerst in hem teleurgesteld was.....briljante move als het acteren was....
Heb voor het eerst die hele nepdatingsooi afgekeken, maar hoe tenenkrommend! BZV is zelfs oprechter. Ik denk dat geen enkel koppel dit programma in de relatie overleeft na uit beeld te zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:42 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind het echt een tenenkrommend saai seizoen zeg....nog erger dan vorig jaar en ik dacht dat dat al het dieptepunt was. Na vanavond zijn we iig er vanaf.
Holly maakte zelfs enn grapje over ontoereikend budget. Finale was hoogtepunten van het seizoen, alleen de laatste minuut de uitslag. En inderdaad het bedrag houden of verdelen was ik zelfs vergeten. Gok dat we van niemand ooit meer wat horen.quote:Op zondag 17 september 2023 09:21 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff zelfs het kiezen of delen bij het geldbedrag is geschrapt. Het minuscule beetje spanning ook al weg....
Was al gestopt met kijken rond aflevering 18 of 19 en had er nooit echt plezier in gehad.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:42 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind het echt een tenenkrommend saai seizoen zeg....nog erger dan vorig jaar en ik dacht dat dat al het dieptepunt was. Na vanavond zijn we iig er vanaf.
Ja dat vond ik ook raarquote:Op zondag 17 september 2023 09:21 schreef ThijsTH het volgende:
Pfff zelfs het kiezen of delen bij het geldbedrag is geschrapt. Het minuscule beetje spanning ook al weg....
Ik heb nooit wat met de UK versie, ik vind daar veel te veel vanaf spatten dat iedereen het voor de social media volgers doet.quote:Op zondag 17 september 2023 11:33 schreef KraideN het volgende:
[..]
Was al gestopt met kijken rond aflevering 18 of 19 en had er nooit echt plezier in gehad.
Wereld van verschil met de UK versie waar veel leukere personen in komen, het format is veel beter, de villa is 10x mooier, etc.
Oh oke, nog nooit gezien Australië. Moet ik eens kijken dan.quote:Op zondag 17 september 2023 20:11 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat met de UK versie, ik vind daar veel te veel vanaf spatten dat iedereen het voor de social media volgers doet.
Mijn favoriete land qua Love Island is Australie.....erg leuk. Er moet er binnen een maand of 2 nog 1 komen als het goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |