Oei, dan kijk je beter nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:46 schreef Morgane89 het volgende:
Kan de ondertiteling nog aangepast worden?
Ik ga maar niet kijken (en had ook niet om een link gevraagd); ik werk in de ondertitelbranche
En je hebt een prachtige werkplak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oei.. was mij nog niet opgevallen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Seven. het volgende:
Ondertussen 2000x bekeken. Hoeveel FOK! nieuwsgierigen zijn dat geweest?
Dankjewelquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:53 schreef Morgane89 het volgende:
Wauw, jullie hebben echt heel veel talent voor woninginrichtingPrachtig, is vast zo verkocht!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:46 schreef Morgane89 het volgende:
Kan de ondertiteling nog aangepast worden?
Ik ga maar niet kijken (en had ook niet om een link gevraagd); ik werk in de ondertitelbranche
Nou, laat mij dan ook eens meegenieten van ondertitels en video.quote:
Als je de topicreeks een beetje hebt gevolgd, hoef je niet om de link te bedelen. Ik ging gewoon naar Funda en typte "Six. God" en het was de eerste hitquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, laat mij dan ook eens meegenieten van ondertitels en video.
Verkoop komt wel goed, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je de topicreeks een beetje hebt gevolgd, hoef je niet om de link te bedelen. Ik ging gewoon naar Funda en typte "Six. God" en het was de eerste hit
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je de topicreeks een beetje hebt gevolgd, hoef je niet om de link te bedelen. Ik ging gewoon naar Funda en typte "Six. God" en het was de eerste hit
Ik typte 'Apeldoorn' en 'laatste 24 uur geplaatst' op funda. Van de 11 was er een drive-in woning. Herkende enkele foto's dus gelijk bingo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Seven. het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik typte 'Apeldoorn' en 'laatste 24 uur geplaatst' op funda. Van de 11 was er een drive-in woning. Herkende enkele foto's dus gelijk bingo.
Prachtige woning voor een zeer redelijk 'bieden vanaf'.
Ow…ik was vergeten Six. eraan toe te voegen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow…ik was vergeten Six. eraan toe te voegen.
Wat een lage vanaf prijs trouwens! Zijn dat verkoopprijzen in die regio?Vind ik ook! Ik denk dat hier in de regio voor zo'n huis voor een ton meer kan worden gevraagd (en zover zitten we niet van Apeldoorn afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Shine bright like a diamond.
Present!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Seven. het volgende:
Six van God losquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow…ik was vergeten Six. eraan toe te voegen.
Wat een lage vanaf prijs trouwens! Zijn dat verkoopprijzen in die regio?Apeldoorn valt wel mee qua huizenprijzen en dit is bewust scherp geprijsd. Ik had 'm ook wel voor 360 vraagprijs in de markt willen zetten maar met 350 krijg je meer kijkers. En dan laten we het huis zelf de rest doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkend naar het energielabel en de vierkante meters: elk ander vergelijkbaar huis zal de potentiële koper minstens 425k kosten. Dus wat dat betreft kan de koper aan deze woning ook een hele voordelige deal overhouden.
Uiteindelijk blijft het een drive-in woning. Wie wil weten wat onze directe concurrenten zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde woningen aan de andere kant van de weg. In die wijk zijn ze altijd al wat goedkoper. De wijk is net wat minder. Daarmee vergeleken is onze woning ineens best aan de prijs.
Maar evengoed: het is en blijft echt wel een hele leuke prijs voor een huis dat zoveel te bieden heeft. Ik kan me voorstellen dat andere drive-in eigenaren in de buurt het wel met interesse volgen.Resistance is futile.
Hah! Uiteraard zullen we dat onder spoiler delen als er een voorlopig koopcontract getekend is met 3 dagen bedenktijd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:03 schreef NicolasJoy het volgende:
Heel benieuwd hoe het bieden uit gaat pakken, hoop dat de kijkers allemaal serieus geīnteresseerd zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |