We hopen natuurlijk op overbiedenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:50 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het scherp geprijst voor het afwerkingsniveau.
Werkplakquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:56 schreef flipsen het volgende:
Ieuw, "helemaal verbouwt"Ik durf de video nu al niet verder te kijken...
Edit: Toch even verder gekeken natuurlijk, want ik speel graag voor gluurbuur. Erg leuk om op deze manier even door dit topic jullie huis te te lopen
Ik zie nergens helemaal verbouwt staan, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:56 schreef flipsen het volgende:
Ieuw, "helemaal verbouwt"Ik durf de video nu al niet verder te kijken...
Edit: Toch even verder gekeken natuurlijk, want ik speel graag voor gluurbuur. Erg leuk om op deze manier even door dit topic jullie huis te te lopen
In de ondertiteling bij de video, aan het begin. Op 28 seconden, ook "gas loos", dat moet volgens mij toch echt "gasloos" zijn. Maar wie ben ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zie nergens helemaal verbouwt staan, of ligt dat aan mij?
Oei.. was mij nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
In de ondertiteling bij de video, aan het begin.
Ik heb een d/t trauma aan de middelbare school overgehouden, daar zal het mee te maken hebben. Aan de hoeveelheid reacties te zien, maakt het voor de verkoop niet uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oei.. was mij nog niet opgevallen.
flipsen tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
In de ondertiteling bij de video, aan het begin. Op 28 seconden, ook "gas loos", dat moet volgens mij toch echt "gasloos" zijn. Maar wie ben ik
Oei, dan kijk je beter nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:46 schreef Morgane89 het volgende:
Kan de ondertiteling nog aangepast worden?
Ik ga maar niet kijken (en had ook niet om een link gevraagd); ik werk in de ondertitelbranche
En je hebt een prachtige werkplak.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oei.. was mij nog niet opgevallen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Seven. het volgende:
Ondertussen 2000x bekeken. Hoeveel FOK! nieuwsgierigen zijn dat geweest?
Dankjewelquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:53 schreef Morgane89 het volgende:
Wauw, jullie hebben echt heel veel talent voor woninginrichtingPrachtig, is vast zo verkocht!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:46 schreef Morgane89 het volgende:
Kan de ondertiteling nog aangepast worden?
Ik ga maar niet kijken (en had ook niet om een link gevraagd); ik werk in de ondertitelbranche
Nou, laat mij dan ook eens meegenieten van ondertitels en video.quote:
Als je de topicreeks een beetje hebt gevolgd, hoef je niet om de link te bedelen. Ik ging gewoon naar Funda en typte "Six. God" en het was de eerste hitquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, laat mij dan ook eens meegenieten van ondertitels en video.
Verkoop komt wel goed, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je de topicreeks een beetje hebt gevolgd, hoef je niet om de link te bedelen. Ik ging gewoon naar Funda en typte "Six. God" en het was de eerste hit
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je de topicreeks een beetje hebt gevolgd, hoef je niet om de link te bedelen. Ik ging gewoon naar Funda en typte "Six. God" en het was de eerste hit
Ik typte 'Apeldoorn' en 'laatste 24 uur geplaatst' op funda. Van de 11 was er een drive-in woning. Herkende enkele foto's dus gelijk bingo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Seven. het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik typte 'Apeldoorn' en 'laatste 24 uur geplaatst' op funda. Van de 11 was er een drive-in woning. Herkende enkele foto's dus gelijk bingo.
Prachtige woning voor een zeer redelijk 'bieden vanaf'.
Ow…ik was vergeten Six. eraan toe te voegen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow…ik was vergeten Six. eraan toe te voegen.
Wat een lage vanaf prijs trouwens! Zijn dat verkoopprijzen in die regio?Vind ik ook! Ik denk dat hier in de regio voor zo'n huis voor een ton meer kan worden gevraagd (en zover zitten we niet van Apeldoorn afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Shine bright like a diamond.
Present!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:51 schreef Seven. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |