+1 jaquote:
Sorryquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon binnenkort MC-Aus kijken
quote:
Alleen aflevering 1 zou wel eensquote:
Eerst maar zien dat er een livestream van komt. Dat is nog nergens gezegd. En anders Big Brother begin januari.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
'Najaar' is het enige wat ik weet. Dus zal wel over een maandje zijn
BB ook?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
'Najaar' is het enige wat ik weet. Dus zal wel over een maandje zijn
Moeten ze uien snijden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen aflevering 1 zou wel eenskunnen worden
Owquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat er een livestream van komt. Dat is nog nergens gezegd. En anders Big Brother begin januari.
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bronquote:
Bedankt, twee RLS-en tegelijk beginnen is best veul ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
[..]
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bron
Aan eentje heb je idd vaak al je handen volquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, twee RLS-en tegelijk beginnen is best veul ook.
Daar moet ik bij zeggen dat het mijn eigen aanname isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
[..]
Januari hoorde ik net, van een betrouwbare bron
1 van de jury leden is heel snel in het seizoen overleden.quote:
Volgens mij was het al helemaal opgenomenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de jury leden is heel snel in het seizoen overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-allen-gordon-ramsay
Nu gelukkig niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Aan eentje heb je idd vaak al je handen vol
Daarom zeg ik ook aflevering 1quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was het al helemaal opgenomen
Je zei ook 'in het seizoen', niet na het seizoenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook aflevering 1
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Daar moet ik bij zeggen dat het mijn eigen aanname isdat is ook nergens gezegd. Maar afgelopen drie seizoenen begonnen in januari en het aanmelden is al weer begonnen.
Ik lees elders 2024, dus zal idd wel begin januari zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom leek mij het ook al snel als het in het najaar zou beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |