Voel een romance opkomen. Nou Claudia, waarom reageerde jij daar zo sterk op? Leg eens uit!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .
Ik kan het niet aanzien dat iemand slecht wordt behandeld en dat maar laat gebeuren. Je hoeft niet alles weg te lachen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .
Ja godver, zitten jullie me nou te pesten!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voel een romance opkomen. Nou Claudia, waarom reageerde jij daar zo sterk op? Leg eens uit!
Op die manier. Ik kan me voorstellen dat ik dat ook zou doen, maar dan vooral om haar te irriteren. Dan is zijn reactie misschien beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien dat iemand slecht wordt behandeld en dat maar laat gebeuren. Je hoeft niet alles weg te lachen.
Wat een onzin, de algemene reacties van de mannen bij Petri waren overwegend nog best netjes, zelfs na sneue opmerkingen of beledigingen over hun uiterlijk of gedrag, zoals bij Olaf oa, sik als een geit en kon ie die piercings niet laseren. Het mens Petri is zo bot en zo weinig zelf reflecterend (zelfs haar dochter moest haar corrigeren) dat ik hoop dat ze genoeg pensioen heeft opgebouwd om te overleven zonder een pension met betalende gasten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op die manier. Ik kan me voorstellen dat ik dat ook zou doen, maar dan vooral om haar te irriteren. Dan is zijn reactie misschien beter.
"Als ik op deze rode knop druk, wat gebeurt er dan?"quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, als vrouw vond ik het een passief-agressief plaagstootje.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
En ergens zag ik een filmpje van Suus die reageerde op haar stopwoordjes. Suus heb ik ook in mijn hart gesloten. Leuke meid.
Paul is een no-nonsense gast met humor. Van Debbie weet ik niet zeker hoe oprecht ze is, maar ik hoop dat ze Paul leuker vindt dan ze durft toegeven.quote:
Noa.quote:
Dat was wel een rake opmerking jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, so true.
Oh, die opmerking over Thomas dat hun relatie meer voelde als een relatie tussen werkgever en werknemer vond ik trouwens briljant.
En ergens zag ik een filmpje van Suus die reageerde op haar stopwoordjes. Suus heb ik ook in mijn hart gesloten. Leuke meid.
Uiteraard is lichamelijke aantrekkingskracht het allerbelangrijkste, als dat er niet is dan wordt het erg moeilijk. Maar ook dan zijn juist vragen over levensvisie het meest belangrijk. Stel jij bent een GroenLinkser en je gaat daten met een PVV'er dan wordt het erg lastig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar zonder geen enkele lichamelijke aantrekkingskracht is het hard werken na die weinige weken contact die in die programma's zitten.
Noah! Het is een jongetjequote:
Anne en Claudia (icm Walter) waren wel de krenten in de pap dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:52 schreef loveli het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ne-uit-bb-vol-liefde
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.quote:
“Je hebt er een paar boomertjes tussen…”.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |