quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
ik wijzig de uitslag van ludonogwat-ajax naar 1-0
DAT WAS EEN GRAPJE TUSSENDOORquote:
ik kan de wedstrijd stil laten leggen als ik wilquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is de wedstrijd al klaar?
Niet zo goedquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef Wertha het volgende:
Hoe gaat het bij AZ gewaardeerde mede forumgenoten?
Dit Brann.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
Vito Wormgoor was niet zo lang geleden de sterkhouder van dit team, dit Brann
Volgens de coco regels ben jij gewoon af.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DAT WAS EEN GRAPJE TUSSENDOOR
niet serieus bedoelt
mijn eerste voorspelling was bindend volgens de toto regels
Nul nul.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef Wertha het volgende:
Enorm saai.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef Wertha het volgende:
Moah dat is alweer een tijdje terug 2017/2018. Aangezien hij in mijn glorieuze SK Bran team in Football Manager 18 zat :-)quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
nu wel jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgens de coco regels ben jij gewoon af.
5 jaar is even knipperen met de ogen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah dat is alweer een tijdje terug 2017/2018. Aangezien hij in mijn glorieuze SK Bran team in Football Manager 18 zat :-)
Hoop dat ze hun portefeuilles veilig hebben opgeborgen daarquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
In die tijd stalen ze regelmatig een puntje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
Erg mooi.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Klaas krijgt alle hoeken van het topic te zien door moderator Coco.
Ik ga uitloggen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Klaas zet Coco in zijn hemd
Die postte een uur geleden dat hij met een groen lichtje zou seinen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:32 schreef Erasmus het volgende:
Weet iemand of user @:Dven in het stadion zit?
Beste man mag natuurlijk niet opvallen in het thuisvak.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die postte een uur geleden dat hij met een groen lichtje zou seinen.
@Dven zou temidden van het Bulgaars elftal van 94 niet opvallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Beste man mag natuurlijk niet opvallen in het thuisvak.
Zou geen ruzie met Bulgaarse fans willen hebben!
Zo dan, duidelijke taal ditquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
@:Dven zou temidden van het Bulgaars elftal van 94 niet opvallen.
Naja in die tijd speelde Haaland ook nog bij Molde FK in de Eliteserien.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
5 jaar is even knipperen met de ogen.
Wel 9 september tegen Boca Juniors.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
AZ wordt ook ieder jaar minder en dan zoveel geld hebben.
Tegen Fener zullen ze vast niet zo hard afgegaan zijn!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
AZ wordt ook ieder jaar minder en dan zoveel geld hebben.
Strafschop.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik was even weggedommeld. Tegengoal Ajax?
Het schijnt daar vrij warm te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax speelt het verschrikkelijk slecht uit. Zoveel ruimte, lekker bal rond laten gaan
Nou enquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het schijnt daar vrij warm te zijn.
Bolgod.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de liefhebbers: de dames voor de 400m horde worden voorgesteld.
Die moeten vandaag eigenlijk wel winnen anders wordt het volgende week heel vervelend daarginder.quote:
Die gaan het de top 3 dit jaar niet lastig maken. Zeker niet als die spits ook nog weggaat.quote:
Utrecht makkelijk 3e.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die gaan het de top 3 dit jaar niet lastig maken. Zeker niet als die spits ook nog weggaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja voor Frankrijk inhalen moet er flink wat gebeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit begint allemaal heel vervelend te worden.
Frankrijk lacht ons uit.
Turkije met vier clubjes waarvan drie in het conference cupje gaat ook even aanstormen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja voor Frankrijk inhalen moet er flink wat gebeuren.
Franstalige analyst was erg in zijn nopjes over het verlies van Touint Ensjedé.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit begint allemaal heel vervelend te worden.
Frankrijk lacht ons uit.
Je snapt toch ook wel dat er een verschil is tussen 90 minuten lang voetballen met 25+ graden of 15 graden. Dat op een gegeven moment allemaal wat moeilijker te belopen is, is niet zo vreemd.quote:
Juist dan moet je het balletje rondgaan dan bespaar je energie en maak je je tegenstander kapot. In plaats van dom balverlies lijden en overal achteraan te moeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat er een verschil is tussen 90 minuten lang voetballen met 25+ graden of 15 graden. Dat op een gegeven moment allemaal wat moeilijker te belopen is, is niet zo vreemd.
Het VK denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
Tellen de overwinningen van Max Verstappen mee voor Nederland of Oostenrijk bij de coefficienten?
Monacoquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef -XOR- het volgende:
Tellen de overwinningen van Max Verstappen mee voor Nederland of Oostenrijk bij de coefficienten?
Dan wordt het zo 0-1quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
Enige 0-0 van de hele avond. Dat kan toch niet...
Ja, dat wilde ik er nog net niet achteraan typenquote:
Is ook gewoon terecht. Kut AZquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik er nog net niet achteraan typen
Een GROTE competitie de Eliteserien.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef -XOR- het volgende:
Thuis verliezen van Brann
Kap er maar mee.
Je weet het niet. Misschien maakt Feijenoord nog wat klaar tegen City, Barca en Dortmund.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef LordVoldermort het volgende:
Einde gloednieuws show Nederlands voetbal en terug bij af.
Az zou wel kneiterdom zijn als ze hem ook nog laten gaanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Pavlidis zit vast al met zijn hoofd in Sevilla.
70 miljoen. Koekoek.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar vooral lekker elke week blijven kijken naar de tientallen miljoenen euro's op de bank
Dan moeten ze vervanging regelen en dat wordt wel erg krap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Az zou wel kneiterdom zijn als ze hem ook nog laten gaan
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik spreek je vanavond wel weer!
FC Twente bijna goed en AZ staat achter, dus een prima score wat mij betreft.quote:
Trek een shirt aan ofzo.quote:
Ik vermoed dat Handelshuis Alkmaar-Zaanstreek hem laat gaan. Omdat geld.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Az zou wel kneiterdom zijn als ze hem ook nog laten gaan
Daar ging het niet om en dat weet je!!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:10 schreef Scrummie het volgende:
FC Twente bijna goed en AZ staat achter, dus een prima score wat mij betreft.
Bedankt maatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning bij Ludogorets
PAOK niet meer.quote:
Maar niet "weer" zoals ik zei, maar nog steeds.quote:
Langzaam groeien, maar geen enkele van de betere spelers blijft langer dan 2/3 jaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat wil AZ nu als club dan? Alleen maar jeugd opleiden en beetje jaarlijks rond plek 4-6 ballen?
Ze leiden jeugd op voor spek en bonen zo te zien. Spelen toch nooitquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat wil AZ nu als club dan? Alleen maar jeugd opleiden en beetje jaarlijks rond plek 4-6 ballen?
Hoe kun je dan groeien? Bedoel qua fans zit er ook geen rek meer in. Jeugd is al fantastisch. Moet je dan niet eens investeren?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Langzaam groeien, maar geen enkele van de betere spelers blijft langer dan 2/3 jaar.
Reijnders kwam toch uit de jeugd? En die Poku nu ookquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze leiden jeugd op voor spek en bonen zo te zien. Spelen toch nooit
Tot ze 300 miljoen hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Poku mag soms invallen maar verder komt er niks uit die zogenaamde topjeugdopleiding en kopen ze nog steeds volk van clubs als MVV en RKC. Reijnders kan je dan zien als een uitzondering.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reijnders kwam toch uit de jeugd? En die Poku nu ook
Meerdink en Van Brederode mogen wel meer vertrouwen krijgen ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poku mag soms invallen maar verder komt er niks uit die zogenaamde topjeugdopleiding en kopen ze nog steeds volk van clubs als MVV en RKC. Reijnders kan je dan zien als een uitzondering.
Meerdink zeker ja . Brederode is ook maar half/halfquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meerdink en Van Brederode mogen wel meer vertrouwen krijgen ja.
Is dat niet dat personage uit game of thrones?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:20 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat AZ dat Brann alle hoeken van het veld laat zien maar alleen pech heeft met de score.
Mwah, 1-1 is wel terecht denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:20 schreef Zorro het volgende:
Ik neem aan dat AZ dat Brann alle hoeken van het veld laat zien maar alleen pech heeft met de score.
Geen idee, ik kijk dat nooitquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Is dat niet dat personage uit game of thrones?
Hmm, dan wordt het nog spannend ook wie er doorgaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, 1-1 is wel terecht denk ik
buiquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
Allemaal dikzakken bui de uit fans.
Erg jammer dat je dit hebt gezien.quote:
Opgelicht?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat ik een deel van de 2e helft heb moeten missen door marktplaats taferelen.
Vertel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat ik een deel van de 2e helft heb moeten missen door marktplaats taferelen.
Er was wel behoorlijk wat regen vandaag.quote:
Hebben ze ook een bolle met een fototoestel?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
Allemaal dikzakken bij de uit fans.
Paar druppels.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hier nog steeds geen bui en vies warm. Ik ben ziedend.
Lijken wel kerstballen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hier is wel een flink uitje onderweg
[ afbeelding ]
@:caland
quote:
Ik probeer juist iets te kopen, altijd weer een gedoe.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben ze ook een bolle met een fototoestel?
Word je 30?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer juist iets te kopen, altijd weer een gedoe.
Ben een terrasverwarmer nodig voor mn feessie volgende week.
Ik ben een week geleden 30 geworden.quote:
Is er niet gewoon een webshop die dat tegen een redelijke prijs te koop aanbiedt?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Heb.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Stukje Aliquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is er niet gewoon een webshop die dat tegen een redelijke prijs te koop aanbiedt?
Meestal huur je dat soort dingen gewoon bij de lokale party-boer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is er niet gewoon een webshop die dat tegen een redelijke prijs te koop aanbiedt?
Ik maak het ook niet heel groots hoor, maar ik wil gewoon wel lekker buiten kunnen zitten in een tent en mezelf klem zuipen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een week geleden 30 geworden.Was op vakantie, niet echt een feest gehouden.
Ja als je het niet vaker zelf gaat gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal huur je dat soort dingen gewoon bij de lokale party-boer.
Ik ga zondag kijken voor 25 euro, daar kan geen webshop tegenop.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stel je dan niet zo aan, het is hartje zomer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet heel groots hoor, maar ik wil gewoon wel lekker buiten kunnen zitten in een tent en mezelf klem zuipen.
Akkoord.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je maakt het jezelf zoveel gemakkelijker als je hier nog n keer scoort
Wat een leuk feitjequote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is trouwens de 45e Europese wedstrijd van Hatzidiakos voor AZ. Een gedeeld record met Martens en Jaliens.
Voor 25 euro waarvoor ik het nu kan krijgen kan dat nooit uit, kan 'm altijd weer gebruiken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal huur je dat soort dingen gewoon bij de lokale party-boer.
Kijken voor 25 euto en dan ook nog dat ding betalen. Nou, lijkt mee geen goede dealquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga zondag kijken voor 25 euro, daar kan geen webshop tegenop.
Mooi man, hoop dat je een mooi feestje hebt,quote:
Oh dat is wel goedkoop, als hij het doet en het niet een veredeld tosti apparaat is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de avond is zoiets toch wel prettig, familie komt ook en die daar zitten ook senioren bij, die laat ik niet in de ''kou'' zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Stel je dan niet zo aan, het is hartje zomer.
Je kan toch gewoon de stekker eruit trekken?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor 25 euro waarvoor ik het nu kan krijgen kan dat nooit uit, kan 'm altijd weer gebruiken.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijken voor 25 euto en dan ook nog dat ding betalen. Nou, lijkt mee geen goede deal
Bedankt kerelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mooi man, hoop dat je een mooi feestje hebt,
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de avond is zoiets toch wel prettig, familie komt ook en die daar zitten ook senioren bij, die laat ik niet in de ''kou'' zitten.
Is op gas ouwe reus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de stekker eruit trekken?
Je maakt het jezelf moeilijker als je niet nog een keer scoort.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je maakt het jezelf zoveel gemakkelijker als je hier nog n keer scoort
Standje crematorium, beetje voorgloeien.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de avond is zoiets toch wel prettig, familie komt ook en die daar zitten ook senioren bij, die laat ik niet in de ''kou'' zitten.
Ik weet wel degelijk welke smaak het isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
Het zit mij niet lekker dat hier mensen thee drinken zonder te weten welke smaak.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Standje crematorium, beetje voorgloeien.
Jij weet al welke thee ik nu drink!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
Het zit mij niet lekker dat hier mensen thee drinken zonder te weten welke smaak.
Rest in piss.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
Doet Kudus nog mee in de thuiswedstrijd?
Dat lijkt er niet opquote:Maurice Steijn gaat ervan uit dat Mohammed Kudus donderdag zijn afscheidswedstrijd voor Ajax heeft gespeeld.
Jij maakte eerder vandaag een alcoholgrapje tegen mij, dus ik ben zo kleinzielig om het nu voor je geheim te houden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:32 schreef Coco het volgende:
Marokkaanse Mintehquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij weet al welke thee ik nu drink!
Stel je niet zo aan, gebbetje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij maakte eerder vandaag een alcoholgrapje tegen mij, dus ik ben zo kleinzielig om het nu voor je geheim te houden.
quote:
De wedstrijd is afgelopenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt makker
Nu moet AZ nog een kool scoren.
Dan moeten ze daar maar scorenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is volgende week nog een wedstrijd.
Zie AZ het niet doen volgende week.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is volgende week nog een wedstrijd.
En PSV?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zie AZ het niet doen volgende week.
Dat lijkt mij inderdaad verstandig, want als Brann wel een geldig doelpunt maakt en AZ niet, dan plaatst AZ zich niet voor de Conference League. Dat zou een domper zijn voor de ploeg van Pascal Jansen.quote:
Dat niet alleen, dat zou onze coëfficiëntenpolonaise tot een halt roepen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad verstandig, want als Brann wel een geldig doelpunt maakt en AZ niet, dan plaatst AZ zich niet voor de Conference League. Dat zou een domper zijn voor de ploeg van Pascal Jansen.
Er staan dus meerdere belangen op het spel volgende week bij de return van Noorwegen. Een overwinning is voor beide partijen wel het gewenste resultaat. Maar als het gelijk eindigt, moeten er strafschoppen genomen worden. Dat zou erg spannend zijn!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet alleen, dat zou onze coëfficiëntenpolonaise tot een halt roepen!
Gelukkig was het wel érg gezellig in dit topic!quote:
Absoluut, volgende week wordt de wedstrijd tussen AZ en hun tegenstander inderdaad een ware strijd met meerdere belangen op het spel. Beide teams zullen ongetwijfeld streven naar een overwinning om hun doelen te bereiken. Het vooruitzicht van strafschoppen voegt zeker een extra laag spanning en drama toe aan de wedstrijd. Het zal interessant zijn om te zien hoe de spelers omgaan met die intense druk, en ik kijk uit naar een enerverende wedstrijd die hopelijk een duidelijke winnaar zal opleveren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er staan dus meerdere belangen op het spel volgende week bij de return van Noorwegen. Een overwinning is voor beide partijen wel het gewenste resultaat. Maar als het gelijk eindigt, moeten er strafschoppen genomen worden. Dat zou erg spannend zijn!
Oh, absoluut!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut, volgende week wordt de wedstrijd tussen AZ en hun tegenstander inderdaad een ware strijd met meerdere belangen op het spel. Beide teams zullen ongetwijfeld streven naar een overwinning om hun doelen te bereiken. Het vooruitzicht van strafschoppen voegt zeker een extra laag spanning en drama toe aan de wedstrijd. Het zal interessant zijn om te zien hoe de spelers omgaan met die intense druk, en ik kijk uit naar een enerverende wedstrijd die hopelijk een duidelijke winnaar zal opleveren.
Wel eens ja, 1e helft Twente ook nog gezien, ipv 0-2 1-1 en dom rood, toen was het wel klaar.quote:
Sparta had ook niet van Fener gewonnen. Gewoon domme rode kaart en Vlap moet die 0-2 maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:49 schreef Erasmus het volgende:
Ajax is al door, AZ moet door, en Twente... tsja. Hadden beter Sparta naar de ECL kunnen sturen.
ALLES OP ALLES.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta had ook niet van Fener gewonnen. Gewoon domme rode kaart en Vlap moet die 0-2 maken.
AZ exit zou wel heel pijnlijk zijn. Die moeten alles op alles zetten om in Noorwegen te winnen.
We noteren het even.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk overigens alleen AZ. Die 2 wedstrijden voor 0.4 coefficient geloof ik wel.
Ik neem aan dat jij hetzelfde doet.quote:
Ik kijk vanavond de loting, schrijf een artikeltje en kijk naar Ajax v Ludogorets.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hetzelfde doet.
Godverdomme, hou op met die spannendmakerij.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:59 schreef Faraday01 het volgende:
Az moet dit potje wel winnen om niet in een coefficienten krater terecht te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |