Al helemaal knap omdat Twente niet echt veel denderende dingen op de markt heeft gedaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Twente toch wel leuk team. Knap gedaan.
Ik vind het voorin nog steeds kwawliteitsarm eigenlijk. Moeten echt betere buitenspelers gehaald worden ook al doet Rots het de laatste weken niet onaardig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Twente toch wel leuk team. Knap gedaan.
Erg mooi.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Turken kunnen er helemaal niets van zoals verwacht.
@:Erasmus
AZ verkoopt alles, lolquote:
Pool kan er niks van, anders zat die nu wel bij een fatsoenlijke club!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke.
Zo ken ik Seba helemaal niet.
Met pijn en moeite.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:28 schreef De_Kraam het volgende:
Wordt AZ nu wel uitgezonden? (lol)
Heb je vorig jaar niet gekeken ofzo?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke.
Zo ken ik Seba helemaal niet.
SEBA DEED DIT NOOIT.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je vorig jaar niet gekeken ofzo?
Ik weet niet wat hij deed, ik kijk niet. Dacht dat je slecht spelen bedoelde.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
SEBA DEED DIT NOOIT.
Blijf nog even 24 uur zoveel mogelijk posten opdat ik niet vergeet naar de koffiedoos in het magazijn te kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:30 schreef Erasmus het volgende:
Ik loop nog naar huis maar ik heb een brandende vraag
Heeft Tadic al iemand een kaart proberen aan te smeren? #dtv
Scoortquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij deed, ik kijk niet. Dacht dat je slecht spelen bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |