Hoop echt heel erg dat mijn museum vandaag wordt bezorgd. Ik vind m zo mooiquote:Op maandag 27 november 2023 20:49 schreef vigier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, al begonnen met bouwen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hoop echt heel erg dat mijn museum vandaag wordt bezorgd. Ik vind m zo mooi
Vandaag ontvangen. Inmiddels toe aan zakje 5 van 33quote:
Hier staat alles in mn Billy kasten. Kleinere dingen tussen de boeken, grotere hebben een eigen plank.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:26 schreef _Arual_ het volgende:
Hoe stellen jullie je lego eigenlijk op? Ik wilde eigenlijk niet gaan legoën, maar nu ben ik in één jaar toch een set of zes verder. Oeps.![]()
Het staat nu her en der. Ik heb een enorme (boeken)kast in de huiskamer, maar bijvoorbeeld The Great Wave (schilderij) is daarvoor te groot/hoog. En wil ik ook niet aan de muur hangen. Vitrinekasten zijn niks voor mij, ik ben geen poets.
Ben een beetje zoekende naar inspiratie of websites met inspiratie.
Dat verschilt vooral qua beschikbare tijd. Als ik er echt voor ga zitten bouw ik wel lekker door. Maar soms is het een half uurtje en stop ik alquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:06 schreef kuolema het volgende:
Worden jullie eigenlijk moe van Lego bouwen? Ik ben zelf over het algemeen abnormaal snel moe, na twee uur bouwen lig ik nu dus even in bed.
Hoe lang kunnen jullie doorgaan achter elkaar?
Ik ben ooit rond 18:00 aan de Liebherr kraan begonnen en opeens was het 02:00quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:06 schreef kuolema het volgende:
Worden jullie eigenlijk moe van Lego bouwen? Ik ben zelf over het algemeen abnormaal snel moe, na twee uur bouwen lig ik nu dus even in bed.
Ik heb veel tijd, maar weinig energie. Vind het jammer, het is wel iets leuks om je in te verliezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat verschilt vooral qua beschikbare tijd. Als ik er echt voor ga zitten bouw ik wel lekker door. Maar soms is het een half uurtje en stop ik al
Leuk als je er helemaal in op kunt gaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik ben ooit rond 18:00 aan de Liebherr kraan begonnen en opeens was het 02:00
vroeger had ik dat niet, tegenwoordig wel ja..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:06 schreef kuolema het volgende:
Dit. Anders ram ik het er in één dag of weekend doorheen en daar vind ik het te duur voorquote:Op zondag 14 januari 2024 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het vooral te duur om in 1 dag te makendus meestal stop ik bewust na 1 of 2 zakjes.
Ik houd me ook in bij kleinere sets. Het is leuker om het over een paar dagen uit te spreiden.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het vooral te duur om in 1 dag te makendus meestal stop ik bewust na 1 of 2 zakjes.
Ja. Ik vond het heel leuk om de Taj Mahal uit elkaar te halen, lekker sorteren. Die stond gewoon zo in de weg. Maar verder heb ik nog nooit iets uit elkaar gehaald, dat voelt als vernielen voor mij. Ik bouw liever een nieuwe set dan een die ik al eerder heb gebouwd.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:09 schreef FlyingFish het volgende:
Maar zetten jullie dan alles maar eenmalig in elkaar?
Ik vind juist het leuke van Lego dat je het steeds opnieuw kunt maken. Wij hebben verschillende grote sets die we afwisselen, en de kinderen hebben ieder tig kleinere sets die ze afwisselen.
Ik bouw overigens max 2 uur, daarna krijg ik last van m’n rug van het voorover zitten en ben ik er ook wel weer klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |